Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-04-27@12:50:41 GMT

کاهش 7 درصدی نیروی کار اکسون موبیل در سنگاپور

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۷۳۵۲

کاهش 7 درصدی نیروی کار اکسون موبیل در سنگاپور

اکسون موبیل می‌گوید به دلیل شرایط بی سابقه‌ای که بر بازار سوخت های فسیلی حاکم است مجبور شده است 7 درصد از نیروی کار خود در سنگاپور را اخراج کند.

به گزارش «انرژی امروز» از رویترز، سنگاپور بزرگترین مجتمع پالایشگاهی و پتروشیمی جهان را در خود جای داده است اما اکسون موبیل می گوید که به خاطر شرایط بی سابقه حاکم بر بازار به دلیل شیوع پاندمی کرونا مجبور شده است 7 درصد از نیروی کار خود در این کشور را اخراج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام این شرکت تا پایان سال 2021 حدود 300 نفر از 4 هزار کارگر اکسون موبیل در سنگاپور شغل خود را از دست خواهند داد.

یک هفته پیش هم اکسون موبیل اعلام کرده بود پالایشگاه 72 ساله این شرکت را در استرالیا تعطیل می کند و آن را تبدیل به یک ترمینال واردات خواهد کرد.

اکسون موبیل بزرگ ترین تولید کننده نفت ایالات متحده و باارزش ترین شرکت نفتی آمریکایی بعد از شیوع پاندمی کرونا در دنیا در سال 2020 بزرگترین ضرر مالی تاریخ خود را تجربه کرد.

پیش از این رویال داچ شل هم اعلام کرده بود که 500 کارگر خود در سنگاپور را اخراج می کند.

برچسب هااخراج کارگران اخراج کارمندان اکسون موبیل (Exxon Mobil) انرژی امروز ایالات متحده آمریکا رویال داچ شل (Royal Dutch Shell) سنگاپور

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: اخراج کارگران اخراج کارمندان اکسون موبیل Exxon Mobil انرژی امروز ایالات متحده آمریکا رویال داچ شل Royal Dutch Shell سنگاپور آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو اکسون موبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۷۳۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند

به گزارش شبکه خبری سی‌ان‌بی‌سی، شرکت داروسازی "بریستول مایرز اسکوئیب" روز پنجشنبه گزارش درآمد سه‌ماهه نخست خود را منتشر کرد که نشان می‌داد به‌دلیل هزینه‌های یکباره مربوط به معاملات اخیر، دچار ضرر و زیان شده است.

این شرکت آمریکایی همچنین اعلام کرد قصد دارد تا سال ۲۰۲۵، ۱.۵ میلیارد دلار از هزینه‌های خود را کاهش دهد و این پول را دوباره در توسعه دارو سرمایه‌گذاری کند.

بر اساس این گزارش، بریستول مایرز امسال به‌منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها ۲۲۰۰ کارمند را اخراج و تولید برخی از داروها را متوقف می‌کند.

این شرکت داروسازی همچنین اعلام کرد که برنامه استخدام خود را حذف و کارخانه‌های خود را یکپارچه می‌کند و لایه‌های مدیریتی را نیز کاهش می‌دهد.

بریستول مایرز سرمایه‌گذاری در برندهای دارویی کلیدی خود را اولویت‌بندی خواهد کرد و عملیات تولید و توسعه را نیز در سراسر این شرکت بهینه می‌کند.

سهام بریستول مایرز در روز سه‌شنبه بیش از ۷ درصد سقوط کرد.

بریستول مایرز، که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های داروسازی جهان محسوب می‌شود، در سه‌ماهه نخست سال جاری میلادی ضرر خالص ۱۱.۹ میلیارد دلاری یا ۵.۸۹ دلار به‌ازای هر سهم را گزارش کرد.

این رقم در مقایسه با درآمد خالص ۲.۳ میلیارد دلار یا ۱.۰۷ دلار به‌ازای هر سهم برای مدت مشابه سال قبل است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • واکنش موسویان به تجمع علیه خودش در دانشگاه امریکایی
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲هزار نفر را اخراج می‌کند
  • گوگل ۲۰ کارمند دیگر را هم اخراج کرد!
  • کاهش ۱۵ درصدی تلفات برق در استان کرمانشاه
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲ هزار نفر را اخراج می‌کند
  • کاهش ۲.۹۳ درصدی طرح شکایت در دیوان عدالت اداری
  • کاهش قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار
  • کاهش ۳۰ درصدی پرونده‌های معوق قضایی استان
  • قیمت طلا و سکه امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کدام کارکنان تسلا اخراج شدند؟