Web Analytics Made Easy - Statcounter

رزمجو گفت: همه دستگاه ها و نهادهای اداری در زمینه بحث مبارزه جدی با بیماری کرونا موظف و مسئول هستند که با ستاد کرونا همکاری لازم را داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «تورج رزمجو» امروز (۱۳ اسفند ماه) در نشست ستاد مبارزه با کرونای شهرستان لنده، اظهار کرد: افزایش حجم تست روزانه و تاکید و تشدید اقدامات فوری برای افراد مبتلا به کرونا یک اصل مهمی است که باید حتما مورد توجه قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان لنده گفت: همه دستگاه ها و نهادهای اداری در زمینه بحث مبارزه جدی با بیماری کرونا موظف و مسئول هستند که با ستاد کرونا همکاری لازم را داشته باشند.

وی تصریح کرد: شهرداری باید اقدامات فراگیری در خصوص بحث آرامستان و وضعیت دیوار کشی آن را انجام دهد و این مسئله باید با همکاری شورای شهر و سایر نهادها اجرایی شود.

رزمجو ادامه داد: برخی کافه ها، قوه سراها و باشگاه های بیلیاردی که بیشترین خدمات را به جوانان ارائه می دهند، متاسفانه مسائل بهداشتی، فاصله گذاری و زدن ماسک را اصلا رعایت نمی کنند و باید برخوردها کاملا قاطع باشد.

فرماندار شهرستان لنده یادآور شد: اماکن ورزشی حتما باید نسبت به اجرای پروتکل های بهداشتی نهایت دقت لازم را داشته باشند و برگزاری هرگونه مسابقه ورزشی تا اطلاع ثانونی ممنوع است.

وی خاطرنشان کرد: در زمینه برگزاری مراسم های عروسی باید حتما بحث رعایت پروتکل های بهداشتی با حداقل جمعیت مورد توجه جدی قرار گیرد.

«نورمحمد نعمتی» هم در ابتدای این نشست گفت: تزریق واکسن در سطح شهرستان لنده بعد از کادر درمانی و اولویت بندی برای تزریق واکسن به بیماران خاص در سطح شهرستان لنده که اقدام مهمی در جهت کاهش بیماری است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده افزود: تبلیغات محیطی خوبی جهت هشدارهای بهداشتی به کارگران فصلی در شهرستان ها و استان های همجوار داده شده و آماده نمونه گیری های روزانه هستیم، ولی نیاز است که این مهم توسط خود مردم رعایت شود.

وی ادامه داد: اجرای مراسم های شبانه در دفن فوتی ها در شهرستان بهبهان نمونه ای از به صدا درآمدن آژیر خطر در سطح این شهرستان است که باید تدابیر شدید برای پیشگیری از این وضعیت صورت گیرد.

نعمتی تاکید کرد: در زمینه نمونه گیری ها بیش از چهار هزار و  ۷۶۵ نمونه گرفته شد که از این تعداد، ۹۵ درصد بهبودی داریم و کمتر از پنج درصد بیمار داریم و روند ما کاملا کاهشی است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده وضعیت کنونی شهرستان را زرد دانست و گفت: باید از هم اکنون تدابیر شدیدی برای بحث مقابله با تجمعات، رعایت فاصله اجتماعی و پروتکل های بهداشتی داشته باشیم.

وی یادآور شد: در صورت افزایش تعداد بیماران ناچار هستیم گروه های شغلی سه و چهار را حتما تعطیل کنیم، چرا که سلامت جان مردم اولویت اصلی است.

نعمتی گفت: بازدیدهای شبانه روزی کارشناسان شبکه بهداشت و درمان در راستای کاهش بیماری و بیمار یابی در سطح شهرستان بوده که این اقدام باید با همدلی و همکاری همه گروه های مختلف انجام گیرد.

پایان پیام/82

منبع: شبستان

کلیدواژه: فوتی ها پروتکل های بهداشتی ستاد کرونا شهرستان لنده لنده عروسی سلامت شهرستان لنده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۷۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد

خانم عظیمی پور معاون تربیتی و پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان دامغان با اشاره به کمبود مربی‌های بهداشت در مدارس این شهرستان گفت:ارائه آموزش‌های لازم بهداشتی و مراقبت‌های بهداشتی دانش آموزان مهم‌ترین وظیفه مربیان بهداشت و سفیران سلامت است.
در این مراسم از ۵ مربی بهداشت و ۱۰ دانش آموز سفیر سلامت نمونه با اهدای هدایای قدردانی شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بنگاه‌های اقتصادی موظف به بکارگیری نیروهای بومی رزن هستند
  • کلنگ زنی و افتتاح پروژه‌های بهداشتی و درمانی خراسان شمالی با حضور معاون وزیر بهداشت
  • اژه‌ای:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • رئیس قوه قضاییه:‌ حجاب مسأله مهم کشور است
  • اژه‌ای:‌حجاب مسأله مهم کشور است
  • آیا نانوذرات از طریق دستگاه گوارش به بافت مغز می‌رسند؟
  • نیم نگاهی به زندگی شهید محمد سهرابی‌ثانی
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • اینفوگرافیک/ همه دستگاه‌هایی که درباره حجاب وظیفه دارند؟