Web Analytics Made Easy - Statcounter

آخرین اردوی آماده‌سازی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشورمان با حضور ۹ بازیکن از ۱۶ اسفند ماه در مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از  پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، با صلاحدید علیرضا استکی آخرین اردوی آماده‌سازی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشورمان با حضور ۹ بازیکن در سال ۹۹ از ۱۶ اسفند در مجموعه ورزشی انقلاب تهران آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید احمدی صفا، دانیال شه‌بخش، اشکان رضایی، باقر فرجی، مسلم مقصودی، شاهین موسوی، میثم قشلاقی، طوفان شریفی و پوریا امیری بوکسورهای دعوت شده به تیم ملی هستند.   احسان روزبهانی هم طی هماهنگی صورت گرفته شده با کادر فنی در این اردو حاضر نخواهد بود و از اردوی بعدی به تیم ملحق می‌شود.   همچنین با نظر کمیته فنی لیگ برتر بوکس و کادرفنی تیم ملی یک تیم منتخب از بوکسورهای لیگ مشخص خواهند شد تا در پایان این اردو با تیم ملی بوکس دیدار تدارکاتی برگزار کنند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم ملی بوکس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۷۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  دراین اردو   کشتی گیران نونهال از سراسر استان زیر نظر مربیان مجرب با انجام  تمرینات و مسابقات تمرینی و انتخابی خود را برای شرکت در مسابقات کشوری آماده می کنند.

مسابقات کشوری  دوازدهم اردیبهشت در تهران برگزار خواهد شد .

این اردو به میزبانی هیئت کشتی پیرانشهر ودر سالن کشتی  این شهربرگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • اردوی سه روزه تیم منتخب کشتی نونهالان آذربایجان غربی در پیرانشهر
  • استکی: وضعیت تیم امید بوکس مثل هندوانه در بسته است
  • واکنش رئیس فدراسیون والیبال به غیبت موسوی و غفور در تیم ملی
  • چرا حسن یزدانی به اردوی تیم ملی کشتی آزاد نیامد؟
  • راهیابی دو بانوی ورزشکار خراسان رضوی به اردوی تیم ملی تنیس روی میز
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نیامد؛ او آماده نیست؟
  • غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی؛ او آماده نیست؟
  • حسن یزدانی از اردوی بعد به جمع آزادکاران اضافه خواهد شد
  • حسن یزدانی به اردوی تیم ملی نرفت
  • راهیابی دانشجوی دانشگاه آزاد نور به اردوی تیم ملی امید بوکس