Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@07:02:34 GMT

دانلود سریال گیسو از زردفیلم منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۷۴۵۱

دانلود سریال گیسو از زردفیلم منتشر شد

سریال گیسو از وبسایت زردفیلم منتشر شد.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام زردفیلم، عنوان جدید سریال منوچهر هادی به تهیه کنندگی هومن کبیری که در واقع عاشقانه ۲ یا فصل دوم عاشقانه است گیسو نامگذاری شده، در ادامه این متن به معرفی کامل سریال و نحوه دانلود آن از وبسایت دانلود فیلم زردفیلم می پردازیم پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدرضا گلزار، ساره بیات، هانیه توسلی با هنرمندی مسعود رایگان، شمسی فضل الهی، علیرضا زمانی نسب، آزاده ریاضی، سانیا سالاری و با حضور حسین یاری و هومن سیدی بازیگران این سریال هستند.

ترکیب بازیگران نشان می دهد اتفاقی که برای فصل اول این سریال اتفاق افتاد برای فصل دوم نیز تکرار خواهد شد. از نظر ژانر این سریال نیز در ژانر اجتماعی، خانوادگی، کمدی، عاشقانه یکی از بی نظیرترین سریال های نمایش خانگی حساب می شود و مطمئن هستیم که جزو پرفروش ترین ها در کنار رقیبان سرسخت خود خواهد بود.

خلاصه داستان سریال گیسو

این سریال ملودرامی عاشقانه معمایی  که ادامه ای بر سریال عاشقانه ۲ فصل دوم حساب می شود. گیسو رویکردهای اجتماعی منجمله پولشویی است و با توجه به ساخت سریال های مختلفی که روابط رومانتیک در آنها محور اصلی بوده، در این فصل در جهت ارتباط با مخاطب تحولی اساسی در داستان صورت گرفته بطوری که فیلمنامه این سریال بیش از ده بار بازنویسی شده و همچنان بازنویسی طرح نهایی آن انجام شد.

برخی بازیگران مطرح فصل قبل در کنار بازیگران جدید حضور خواهند داشت و قرارداد برخی از چهره ها حدود یکسال قبل منعقد شده بود، فصل دوم «عاشقانه» پیش تولید مفصل‌تر و طولانی‌تری نسبت به فصل قبل داشته است. این سریال ۱۷ قسمتی با پخش اختصاصی از نماوا و زردفیلم است. شما می توانید از وبسایت زردفیلم با تخفیف واقعی دانلود کنید.

نحوه دانلود سریال گیسو

شما با مراجعه به لینکی که در ادامه ی متن قرار داده شده است می توانید اقدام به دانلود کنید. یا به صورت مستقیم با زدن اسم سایت (زردفیلم) در گوگل یا مراجعه به Zardfilm.net و رفتن به مطلب مربوطه کیفیت مورد نظر را انتخاب کنید و سپس در صفحه باز شده ایمیل یا شماره موبایل معتبر خود را وارد کنید و پس از پرداخت به تهیه کننده اثر فیلم و سریال موردنظر خود را با حجم مصرفی نیم بها دانلود کنید. لینک دانلود -> دانلود سریال گیسو

زمان پخش سریال

گیسو در مرداد ماه سال ۹۹ شروع به فیلمبرداری کرد و در دی ماه به پایان رسید اما منوچهر هادی در بهمن ماه خبر از ادامه فیلمبرداری از اردیبهشت سال ۱۴۰۰ داد که به نظر می رسد قصد ساختن فصل دوم آن را دارد. قسمت اول سریال از چهارشنبه ۱۳ اسفند ساعت ۲۱ و پس از آن هر چهارشنبه ساعت ۲۱ به صورت هفتگی اختصاصی از زردفیلم منتشر میشود.

نقد و بررسی سریال گیسو

ترکیب بازیگران نشان می دهد اتفاقی که برای فصل اول این سریال اتفاق افتاد برای فصل دوم نیز تکرار خواهد شد. با این وجود که سریال می خواهم زنده بمانم و  و قورباغه در حال پخش نمایش خانگی می باشد تهدیدی برای این سریال محبوب با این بازیگران بوجود نخواهد آمد و نقد دقیق این سریال بزودی اضافه خواهد شد.

یکی از مشکلات اساسی فصل دوم این مجموعه محبوب، نبودن نقش اول (مهناز افشار) که این فصل به نام آن کاراکتر نامگذاری شده، می باشد که به جای آن بازیگر دیگری جایگزین شده است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دانلود سریال گیسو دانلود قسمت اول سریال گیسو سریال گیسو برای فصل فصل دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۷۴۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی

آفتاب‌‌نیوز :

نویدمحمدزاده یک پست عاشقانه به مناسبت تولد فرشته حسینی در اینستاگرام منتشر کرد.

فرشته حسینی (زاده ۶ اردیبهشت ۱۳۷۶) بازیگر افغان‌تبار ایرانی است. او فعالیت هنری را از ۹ سالگی از تئاتر شروع کرد. سپس در سال ۱۳۹۴ با بازی در فیلم رفتن به کارگردانی نوید محمودی فعالیتش را در سینما آغاز کرد. او همچنین همسر نوید محمدزاده می‌باشد.

منبع: سایت برترینها

دیگر خبرها

  • آخر هفته چی ببینیم؟
  • پست عاشقانه نوید محمدزاده برای تولد فرشته حسینی
  • نماهنگ جدید ابوذر روحی منتشر شد + دانلود نماهنگ حماسی «نحن المقاومون»
  • دانلود پدرخوانده فصل ۳ قسمت ۱ اول ( قسمت 1 فصل 3 پدرخوانده ) با حجم نیمه رایگان
  • بازیگران سریال «هشت پا» مشخص شدند
  • دانلود سریال افعی تهران قسمت ۸ هشتم کامل
  • واکنش‌ها به اظهارات آقای مدیر ؛ این شخص باید برکنار شود ! ...| بر چه مبنایی برای۴۵ دقیقه‌ سریال ۳ میلیارد تومان هزینه می‌شود؟
  • عکس| بازیگران «نون خ» کولبر شدند
  • دوقلوهای پایتخت به ایران باز می‌گردند؟ |‌ عکس
  • بازیگران شبکه نمایش خانگی را ستاره‌باران کردند