Web Analytics Made Easy - Statcounter

مس رفسنجان می‌توانست با گلزن تکراری مقابل استقلال به برتری برسد که این اتفاق نیفتاد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

توقف مقابل تیم مدعی استقلال نمی‌تواند نتیجه بدی برای مس رفسنجان در نخستین سال حضورش در لیگ برتر باشد، اما آنها می‌توانستند در این بازی به گل دوم هم برسند که واکنش دروازه‌بان آبی‌ها مانع از رسیدن شاگردان محمد ربیعی به گل دوم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نارنجی‌پوشان رفسنجان در دقیقه ۱۵ دیدار با استقلال با گلزنی مسیح زاهدی، مدافع میانی‌شان که با جای‌گیری مناسب در محوطه جریمه توانست دروازه آبی‌ها را باز کند، پیش افتادند ولی بعد از دریافت گل مساوی، شانس دوباره‌ای توسط همین بازیکن به دست آوردند که برای دومین بار به گل نرسیدند.

 

زاهدی که علاوه بر گلزنی و بنابر آنالیز یازده، با ۲۰ پاس صحیح، دو تکل موفق، پنج دفع توپ، ۶ قطع توپ، یک نبرد هوایی موفق و یک بار گرفتن خطا نمایش خوبی مقابل استقلال داشت، در دقیقه ۸۰ با فرار سریع پشت مدافعان آبی‌پوش در موقعیت گلزنی قرار گرفت که شوت او را حسینی با خروج به موقع از دروازه دفع کرد.

 

این صحنه اجازه نداد تا گل دوم مس رفسنجان مقابل استقلال و برتری خانگی این تیم شکل بگیرد و حلقه شادی گل اول که تصویر آن را می‌بینید، دوباره به ثبت برسد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مس رفسنجان استقلال استقلال مس رفسنجان مسیح زاهدی محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال لیگ برتر رئال مادرید بارسلونا استقلال تهران پرسپولیس تهران لیگ قهرمانان آسیا تیم ملی تیم پرسپولیس یوونتوس لیونل مسی تراکتورسازی تیم ملی ایران مهدی طارمی سپاهان علی کریمی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش کریستیانو رونالدو مقابل استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۷۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر

در هفته بیستم لیگ امارات دو بازی برگزار شد. اتحاد کلباء که مهدی قایدی را در ترکیب اصلی خود داشت مهمان النصر بود و یک تساوی ارزشمند را به دست آورد. این بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید و مهدی قایدی گل نخست بازی را به ثمر رساند تا درخشش او در لیگ امارات ادامه داشته باشد.

اتحاد کلباء با این تساوی در رده دهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

در دیگر بازی برگزار شده بنی یاس با نتیجه ۴ بر ۲ حتی را شکست داد.

دیگر خبرها

  • ستاره شمس آذر علیه تیم رضا عنایتی
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • روز فوق‌العاده شروین بزرگ بعد از یک سال و 8 ماه
  • توهین‌های نژادپرستانه به نیکو ویلیامز در بازی مقابل اتلتیکو مادرید
  • هری کین: بلینگام فصل فوق‌العاده‌ای داشته است؛ امیدوارم مقابل رئال مادرید گلزنی کنم
  • ببینید | بایرن ۲-۱ فرانکفورت: و حالا رئال مادرید!
  • سلطان گلزنی به استقلال و پرسپولیس کیست
  • سعید واسعی؛ از پشت دروازه فولاد تا نوک خط حمله مس رفسنجان
  • گلزنی مهدی قایدی مقابل النصر