Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید «علی آقازاده» روز چهارشنبه در حاشیه نشست ملاقات مردمی و ارتباط تلفنی (سامد) در جمع خبرنگاران در اراک افزود: مدیران باید در هر ماه وقتی را به ارتباط با مردم  اختصاص دهند و مدیری که برای مردم وقت نگذارد، جایی برای مسئولیت ندارد.

وی بیان کرد: شرایط اقتصادی فشارهای زیادی را بر مردم وارد کرده و این فشار برای برخی افراد مشکلات مضاعفی را ایجاد کرده که مدیران تا جای امکان باید برای رسیدگی و حل آنها تلاش کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار مرکزی اظهار داشت: شرایط ناشی از کرونا نیز بر مشکلات بویژه در زمینه اقتصاد، اضافه  شده و امید است هرچه زودتر جامعه از شر این بیماری رهایی یابد.

آقازاده تصریح کرد: بیشتر تماس‌های تلفنی مردم از طریق سامانه سامد مربوط به رفع مشکلات اقتصادی بود که دستورات لازم برای پیگیری و رفع آنها صادر شده است.

وی گفت: بیشترین مشکلات مردم در نشست ملاقات مردمی نیز مربوط به اشتغال، خذ مجوز و بروکراسی‌های اداری بود که در این راستا نیز دستورات لازم با حضور مدیران و مسئولان مربوطه صادر شد.

استاندار مرکزی در نشست ارتباط تلفنی (سامد) مشکلات ۲۵ نفر را بررسی و دستورات لازم برای رفع آنها را صادر و در نشست ملاقات مردمی خود نیز مشکلات ۱۵ نفر را بررسی کرد.

سامانه سامد که با هدف پاسخگویی به مطالبات و خواسته‌های مردم ایجاد شده، به صورت شبانه‌روزی  از طریق تلفن ۱۱۱مشکلات و خواسته های مردم را ثبت می‌کند و همچنین نقش موثری در ارتباط بین مردم ومسئولان دارد.

استان مرکزی دارای ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون و ۴۸۰ هزار نفر جمعیت است.

برچسب‌ها اراک استان مرکزی ارتباطات استانداری مرکزی سیدعلی آقازاده سامد پروندهٔ خبری سامد، پل ارتباط مردم و دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اراک استان مرکزی ارتباطات اراک استان مرکزی ارتباطات استانداری مرکزی سیدعلی آقازاده سامد اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۷۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، «شریفی» مدیرکل دفتر امور فنی و عمرانی، «برامکی» مدیرکل دفتر امور شهری و شوراها، «سراجی» مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌ها و «عباسی» سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی در برنامه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت «سامد» از طریق شماره تلفن ۱۱۱ پاسخگوی مطالبات مردم استان بودند.   «شیوا خوش‌نسب» مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری خراسان رضوی هم در این برنامه با سرپرستان خانوار بانو درباره مطالبات مطرح شده در حوزه‌های عمرانی، مسکن، طرح نهضت ملی مسکن و طرح‌های روستایی، گفتگو کرد.   طی برنامه حضور مدیران حوزه معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی در سامانه سامد، ۱۵۰ تماس در حوزه شهری، روستایی، مدیریت بحران و فنی و عمرانی برقرار شد.

دیگر خبرها

  • شرط موفقیت شوراها، ارتباط مستقیم با مردم است
  • شرط موفقت شوراها، ارتباط مستقیم با مردم است
  • پاسخگویی مدیران استانداری خراسان رضوی به هم‌استانی‌ها در سامانه سامد
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • شنبه؛ حضور استاندار آذربایجان‌غربی در سامانه سامد
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • معرفی توانمندی‌های نظام بانکی ایران در نشست با مدیران بانک مرکزی پاکستان
  • مدیران ارتباط خود با مردم را تقویت کنند
  • مشکلات مردم استان بوشهر در دیدارهای چهره به چهره احصا می‌شود
  • اولین نشست استاندار لرستان با مدیران اقتصادی