Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی از برگزاری نخستین جشنواره غذا، خوراک، نوشیدنی و صنایع وابسته در تبریز خبر داد و گفت: با برگزاری چنین جشنواره‌هایی تلاش می‌کنیم تبریز را به پایتخت غذای ایران تبدیل کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا در آذربایجان شرقی،علی جهانگیری در نشست هماهنگی این جشنواره، گفت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی در استان، علاوه بر شناساندن هرچه بیشتر فرهنگ و رسوم آذربایجان، در توسعه و شکوفایی اقتصادی استان نیز نقش مهمی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر برگزاری تخصصی این جشنواره و استمرار آن در طول سال تاکید کرد و ادامه داد: برندسازی نام و آوازه تبریز از جمله موضوعات مهمی است که از طریق برگزاری این جشنواره باید مورد توجه قرار گیرد.

جهانگیری با دعوت از تمامی فعالان و اصناف مرتبط با صنعت غذا برای حضور در این جشنواره، اظهار داشت: رقابت برای حضور در جشنواره، در افزایش کیفیت خدمات رستوران‌ها، اشتغال‌زایی و ایجاد ارزش افزوده نقش موثری خواهد داشت.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به سابقه درخشان تبریز و آذربایجان در پخت غذاهای محلی، خواستار تلاش بیشتر برای صادرات صنایع غذایی و ثبت ملی غذاهای محلی استان شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: علی جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۷۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در دیدار چهره به چهره رحمتی به مشکلات ۲۵ نفر از مردم استان آذربایجان شرقی رسیدگی و دستورات لازم را صادر کرد.

تامین سرمایه در گردش، تخصیص ارز، بدهی بانکی، مشکلات مالی و اختلاف با شهرداری مهمترین مسائل مطرح شده ملاقات کنندگان با استاندار آذربایجان شرقی بود.

امسال ۱۴۵ نفر در دیدار‌های مردمی با استاندار مشکلات و درخواست‌های خود را مطرح کردند.

دیگر خبرها

  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • سرمایه‌گذاری ۱۸ همت در بخش معدن و صنایع معدنی آذربایجان شرقی
  • رقابت ۱۲ نفر برای ۶ کرسی دیگر مجلس در آذربایجان شرقی
  • اطلاعیه قطعی آب شهرک خاوران تبریز
  • برنامه اقدام مشترک برای رونق باغ‌موزه دفاع مقدس تبریز تدوین شود
  • نواخته شدن زنگ سپاس معلم در تبریز
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه