Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع سعودی از بازداشت برخی افسران و کارمندان گارد و دیوان سلطنتی عربستان سعودی به اتهام فساد خبر دادند.

به گزارش ایسنا، خبرگزاری رسمی عربستان (واس) اعلام کرد که هیئت نظارت و مقابله با فساد موسوم به هیئت "النزاهه" تحقیقات درباره سه پرونده را آغاز و در همین راستا، سه افسر گارد سلطنتی و ۲۱ تاجر خارجی دارای ملیت عربی را بازداشت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق این گزارش، متهمان با تخطی از سیستم تدارکات دولتی و  استفاده از بستگان خود برای خرید املاک و مستغلات در داخل و خارج از کشور به شرکت‌های متعلق به آنها و آشنایانشان مناقصه اعطا می‌کنند.

در این گزارش آمده است که مبالغ جمع آوری شده از این تخلفات تاکنون به ۴۰۰ میلیون ریال سعودی (۱۰۶.۷ میلیون دلار) رسیده است.

هیئت نظارت و مقابله با فساد عربستان در ادامه اعلام کرد که پرونده دوم مربوط به کارمندی در دیوان سلطنتی است که قبلاً در بخش اراضی و کمک‌های مالی کار می کرد و همچنین دو شهروند (واسطه) که به اعطای کمک‌هایی به شهروندان در ازای دریافت مبالغ نقدی از آنها متهم هستند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۷۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه عربستان به بیمارستان رفت

به گزارش جماران؛ تلویزیون رسمی عربستان، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که «ملک سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور در بیمارستان تخصصی «ملک فیصل» در شهر جده بستری شده است.

ایرنا به نقل از «عربی ۲۱» نوشت: دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.


 

دیگر خبرها

  • معلمان و کارگران، افسران جنگ فرهنگی و اقتصادی هستند
  • چالش‌های میزبانی جام‌جهانی ۲۰۳۴ / دلار‌های نفتی عربستان قرار است چگونه هزینه شوند؟
  • نشست اضطراری در تل آویو درباره احتمال بازداشت نتانیاهو
  • نشست اضطراری در تل‌آویو درباره احتمال بازداشت نتانیاهو
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • بازداشت ۲ بازیکن لیگ برتر انگلیس به اتهام تجاوز
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • ملک سلمان را به بیمارستان بردند
  • پادشاه سعودی به بیمارستان منتقل شد
  • نتانیاهو دست به دامن آمریکا و انگلیس شد