Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-03@14:48:38 GMT

تازه اول کار است

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۷۹۴۲

«ابتذال اگر تجسد و کالبد داشت می‌شد همین خواننده‌ای که دیروز با یک بازیگر آن‌کاره ویدئوموزیک بیرون داده و همه وای بچه‌هایمان‌ بچه‌هایمان سر داده‌اند. من فکر می‌کنم تازه اول کاریم و نصف گاو هنوز زیر لحاف است.»

به گزارش ایسنا، حامد عسکری، شاعر و نویسنده، در یادداشتی در روزنامه جام جم نوشت: «دوستی صاحب‌نظر را جایی دعوت کرده بودند برای جلسه بارش افکار طرح و ایده برای سالگرد شهادت عزیز دل‌مان حاج قاسم سلیمانی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر کسی چیزی گفته بود و یکی هم طرح داده بود یعنی در لحظه شهادت حاج قاسم سلیمانی که ساعت یک و بیست دقیقه شب جمعه به نیت امیرالمومنین که عدد ابجدش صد و ده است هزار و صد موتور سوار، دقت کنید هزار و صد موتور سوار حیدرحیدرگویان در خیابان‌های شهر بچرخند و عکس حاجی را هم روی طلق‌شان بچسبانند و به خیال‌شان کار فرهنگی کنند.

حالا این‌ که این حجم صدای موتورها و این حجم حیدرحیدرگفتن در ساعاتی که تقریبا شهر خواب است چه کار کردی می‌تواند داشته باشد، خودش محل بحث است.

ماجرا از جایی شروع شد که سربند و گونی و سیم‌خاردار و جعبه فشنگ چوبی و کلاه فلزی را بعد از جنگ بیشتر از جنگ استفاده کردیم. کجا؟ هفته‌های دفاع مقدس مسئول خریدها رفتند پاساژ مهستان و یک یادبود ساختند ورودی همه نهادها و وزارتخانه‌ها و ادارات.

باید آن روزی به یاد بیاوریم که شانزده آذر که روز شهادت جوان‌های دسته گل‌مان است را گفتیم روز دانشجو و برایش بودجه تعریف کردیم و بودجه‌ها شد صرف استندآپ کمدی و سیب به نخ بسته گاز زدن و چشم بسته ماست به دهن هم کردن و نهایتش یک ایران ای سرای امید و یار دبستانی من هم پخش کردیم و یادشان را گرامی داشتیم.

درد جایی به اوج رسید «که هر بار این درو محکم نبند نرو» و «با انگشت همه نشون می‌دن تو رو ماه‌پیشونی عشقمو...» خواننده‌هایشان دعوت شدند تلویزیون و رسانه و اصالت پشت ابر پنهان شد.

ابتذال اگر تجسد و کالبد داشت می‌شد همین خواننده‌ای که دیروز با یک بازیگر آن‌کاره ویدئوموزیک بیرون داده و همه وای بچه‌هایمان بچه‌هایمان سر داده‌اند. من فکر می‌کنم تازه اول کاریم و نصف گاو هنوز زیر لحاف است.»

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ابتذال بچه هایمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۷۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز

به گزارش خبرنگار مهر، صبح امروز چهارشنبه پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی با پرواز هواپیمایی ایران ایر وارد اهواز شد.

در مراسم استقبال از این شهیدان خانواده معظم شهدا، فرماندهان انتظامی و مسئولان استان خوزستان حضور داشتند.

کد خبر 6094177

دیگر خبرها

  • رکورد تازه ترانه احمدی در اسکیت فری‌استایل زنان
  • رکورد تازه ترانه احمدی در اسکیت فری‌استایل
  • حرف‌‌های طرح ایرانی بی ام و درباره خودروی تازه‌اش
  • روایت طرح ایرانی بی ام و از خودروی برقی تازه‌اش
  • بازیگر جومونگ بعد از ۱۸ سال چه شکلی شده است؟
  • مردان سلبریتی که فیلر تزریق کرده‌اند
  • تشییع شهدای تازه تفحص شده همزمان با شهادت امام جعفر صادق (ع) در اصفهان
  • تعزیرات همدان میزبان پیکر مطهر شهید رنجنوش شد+تصویر
  • شهرستان بشرویه معطر به عطر شهید تازه تفحص شده
  • ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز