Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@02:56:10 GMT

افتتاح و بهره‌برداری از ۳۵۰۰ طرح نیمه تمام تا سال ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۸۱۰۶

افتتاح و بهره‌برداری از ۳۵۰۰ طرح نیمه تمام تا سال ۱۴۰۰

به گزارش خبرگزاری فارس از پاکدشت، صابر پرنیان مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران صبح امروز در جلسه بررسی مشکلات صنایع و تولیدکنندگان شهرک صنعتی عباس آباد که با حضور علی القاصی مهر دادستان عمومی و انقلاب تهران، مسؤولان، تولیدکنندگان و صنایع این شهرک برگزار شد، اظهار کرد: به تأسی از شعار سال به اندازه ۹۰ درصد ۳۰ سال گذشته با همه مشکلات فراوانی که وجود دارد پست برق احداث می‌شود و امیدواریم برای ۲۰ سال آینده مشکل کمبود برق شهرک‌های صنعتی تهران رفع شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ۱۰۵ درصد نسبت به ۳۰ سال گذشته پروژه آبی اجرا می‌شود و بزرگ‌ترین پروژه اشتغال کشور با ۱۰۰ هزار اشتغال را پشتیبانی می‌کند و ۷۴۰ لیتر بر ثانیه آب شهرک‌های صنعتی اضافه خواهد شد و بیش از ۸۰۰ قرارداد راکد را تعیین و تکلیف شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران ادامه داد: ۵۰۰ طرح نیمه تمام راکد طی نشستی در دوشنبه هر هفته بررسی می‌شود که باز فعال سازی خواهد شد و ۳۵۰۰ طرح نیمه تمام در دستور کار قرار دارد که امید است تا سال ۱۴۰۰ به افتتاح برسد.

پرنیان بیان کرد: به‌رغم همه دشمنی‌ها و اینکه دشمنان قسم خورده نظام فکر می‌کردند ۲۲بهمن ماه ۹۸ را در تهران جشن می‌گیرند به کوری چشم دشمنان امسال ۸۶ درصد افزایش رشد اشتغال را نسبت به سال گذشته داشته‌ و ۸۲ درصد واحدهای صنعتی نسبت به سال مشابه به افتتاح و بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: ۲۱۵ درصد افزایش سرمایه‌گذاری انجام گرفته و امروز صنعتگران منتطر هستند تا بروکراسی‌ها را کم کنیم تا به تولید برسند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران ابراز کرد: امیدواریم بتوانیم بستر مناسبت را آماده کنیم تا تولیدکنندگان بتوانند با خیالی آسوده و آرامش بیشتر تولید کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷/پ/س

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان تهران شهرک های صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۸۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان در نخستین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان، گفت: اطلاعات مربوط به بیش از هزار و ۵۰۰ پروژه نیمه تمام در استان کردستان ثبت شده و از این تعداد ۱۸ پروژه برای واگذاری به بخش خصوصی انتخاب شده است.

اکبر محمدی اضافه کرد: فرمانداران برنامه ریزی لازم توسعه‌ای را با اولویت پروژه‌های نیمه تمام و طرح‌های بسترساز تولید و اشتغال انجام دهند.

وی یادآور شد: همه استان‌ها در راستای تحقق شعار سال موظف اند برنامه‌های عملیاتی برای افزایش تولید و ثروت و مشارکت مردم و کاهش نرخ تورم و بیکاری ارائه دهند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کردستان با اعلام اینکه ۲۰ درصد تسهیلات تبصره ۲ قانون بودجه ۱۴۰۳ باید برای اشتغال فارغ‌التحصیلان دانشگاهی اختصاص یابد، بیان کرد: همه دستگاه‌های اجرایی موظف اند این سهم ۲۰ درصدی را در نظر بگیرند و رعایت کنند.

محمدی با بیان اینکه تکلیف ایجاد اشتعال و تولید را برعهده داریم، گفت: پروژه‌های قابل اتمام و طرح‌های بسترساز مسائل اقتصادی باید در اولویت قرار داده شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • شهرک صنعتی «کشت و صنعت» لرستان به‌زودی بهره‌برداری می‌شود
  • با افتتاح نیروگاه زباله‌سوز، معضل زباله ساری حل می‌شود
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • چند پروژه عمرانی دانشگاه یاسوج با حضور وزیر علوم افتتاح شد
  • مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای در نمین به بهره برداری رسید
  • افتتاح پایگاه اورژانس ۱۱۵ در چغاخور
  • بهره‌برداری از پروژه فروسیلیس منگنز ازنا در چند ماه آینده
  • بهره برداری از دومین باشگاه کوهنوردی در زرند