Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، حسین میربلوک، رئیس هیات شطرنج استان گیلان گفت:در مسابقات قهرمانی رده‌های سنی کشور که امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت آنلاین در دو مرحله مقدماتی و فینال برگزار شد، نوجوانان خوش فکر گیلانی با کسب ۴ مدال طلا، ۵ مدال نقره و ۳ مدال برنز در رقابت های شطرنج نوجوانان کشور خوش درخشیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این مسابقات عسل ابراهیمی رشتی در رده کمتر از ۱۲ سال دختران، پرنیان قمی در رده کمتر از ۱۶ سال دختران، آروین دانش آراسته در رده کمتر از ۱۲ سال آزاد و ماهان رمضانی در رده کمتر از ۱۸ سال آزاد موفق به کسب مدال طلا، آوا مختاری در رده کمتر از ۸ سال دختران، سحر معصومی در رده کمتر از ۱۶ سال دختران، پروا بهزاد نظیف در رده کمتر از ۱۸ سال دختران، باراد احمدی در رده کمتر از ۱۰ سال آزاد و آرین برادران تمدن در رده کمتر از ۱۶ سال آزاد موفق به کسب مدال نقره و سیده ستایش علی نیا حسینی در رده کمتر از ۱۰ سال، آدرینا ایمانی در رده کمتر از ۱۲ سال دختران و آرش داغلی در رده کمتر از ۱۸ سال آزاد موفق به کسب مدال برنز شدند.

 

انتهای پیام/.م.ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت ورزش و جوانان شطرنج بازان اخبار ورزشی رده کمتر سال دختران سال آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا

سوگند علیشاهی تنیسور ملی پوش نوجوان همراه با لاوین حکیمی و شایلین ظفریکایی با هدایت هنگامه عزیزی موفق شدند با پیروزی بر تیم‌های اردن، لبنان، سوریه و بحرین عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهند.

رقابت‌های تنیس کمتر از ۱۲ سال غرب آسیا از سوم تا هشتم اردیبهشت به میزبانی اردن برگزار شد.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • درخشش فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی در مسابقات بین‌المللی
  • کدام بانوان گیلانی نخستین مدارس دخترانه را تاسیس کردند؟
  • اعزام ۱۰ تیم ورزش نابینایان البرز به مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش تنیسور سمنانی در رقابت های غرب آسیا
  • جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا؛ حذف کننده ایران به المپیک رسید
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • ۲ مدال برنز؛ دستاورد ساواته ایران در بلغارستان
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشور
  • درخشش تکواندوکاران کرمانی در المپیاد استعداد‌های برتر منطقه ۶ کشو