Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات شهرستان خرمشهر، محمد حیدری چهارشنبه با اشاره به انتخابات پیش رو در ۲۸ خردادماه سال ۱۴۰۰ افزود: مدت زمان تبلیغات رسمی انتخابات بر اساس قانون یک هفته و برابر برنامه زمانبندی شده اطلاعرسانی خواهد شد.

وی افزود: داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باید بر اساس قانون مدارک مورد نیاز شامل اصل گواهی عدم سوءپیشینه، اصل و کپی شناسنامه ، کارت ملی و مدرک تحصیلی، کارت پایان خدمت و یا معافیت برای مردان، یک قطعه عکس۴*۳ ، اصل و تصویر مدرک ایثارگری، اصل وتصویر استعفا نامه مقامات موضوع ماده ۳۲  را برای ثبت نام به همراه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار خوزستان بار دیگربا تاکید براقدام هر چه سریع تر داوطلبان برای دریافت گواهی عدم سوء پیشینه افزود: برنامه ریزی افراد برای انجام این کار در روزهای آخر ثبت نام موجب ازدحام جمعیت در شرایط شیوع کرونا خواهد شد.

وی افزود: زمان ثبت نام برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر ٢٠ تا ٢۶ اسفند  سالجاری  و شوراهای روستایی و عشایری ١۶ تا ٢٢ فروردین سال آینده است و داوطلبان  می توانند به چهار روش اقدام به ثبت نام کنند.

فرماندار خرمشهر ثبت نام از طریق اپلیکیشن موبایلی (بارگذاری شده در پورتال وزارت کشور) و دریافت کد رهگیری، ثبت نام از طریق نسخه کامپیوتر و دریافت کد رهگیری و ثبت نام از طریق دفاتر پیشخوان دولت و دریافت کد رهگیری را روش‌های غیر حضور اعلام کرد و گفت:دواطلبان لازم است برای نهایی کردن ثبت نام به فرمانداری خرمشهر مراجعه کنند.

حیدری گفت:ثبت نام از طریق مراجعه حضوری به فرمانداری شهرستان نیز از ساعت هشت صبح تا  ۱۸ انجام می‌شود.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه سال آینده به صورت همزمان در کشور برگزار می‌شود.

برچسب‌ها انتخابات ۱۴۰۰ ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر خرمشهر پروندهٔ خبری انتخابات ۱۴۰۰

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات ۱۴۰۰ خرمشهر انتخابات ۱۴۰۰ خرمشهر اخبار کنکور ثبت نام از طریق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۸۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد

مهلت زمانی تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت به‌مدت یک‌هفته آغاز خواهد شد.

به گزارش تسنیم، ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره یک اعلام کرد تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی از بامداد ۱۳ اردیبهشت به مدت یک‌هفته آغاز می‌شود.

متن این اطلاعیه به شرح زیر است:

به آگاهی مردم شریف ایران اسلامی و تمامی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی می‌رساند، در اجرای ماده (۷۰) قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های تبلیغاتی کلیه نامزد‌های واجد شرایط از ساعت ۰۰:۰۰ بامداد روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۱۳ آغاز و در ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۲/۲۰ پایان می‌یابد.

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم
  • تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس دوازدهم آغاز شد
  • آغاز تبلیغات نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تبلیغات عجیب در اینستاگرام برای آرایشگاه؛ مروج کودک‌همسری بازداشت شد! + تصویر
  • زمان و مدت تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • آغاز تبلیغات مرحله دوم انتخابات مجلس از امشب
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از امشب آغاز می‌شود
  • آمادگی برای دور دوم انتخابات/ پیش بینی ۲۸۷ شعبه اخذ رای
  • راه‌اندازی شورای فضای مجازی در استان بوشهر
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد