Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سی سخت، نادیا صداقت از حضور خیریه شمیم مهرسبحان در سی سخت خبر داد.

  مدیرکل امور بانوان استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: گروه جهادی شمس و موسسه شمیم مهر سبحان(خیریه شمس) متشکل از تیم‌های مددکاری، هنری، توانمندسازی و اشتغال، روزهای نخست وقوع زلزله سی سخت از تهران عازم منطقه شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 صداقت افزود این گروه طی هماهنگی این دفتر با مشاور امور زنان و خانواده وزیر کشور و نهایتا دفتر امور زنان و خانواده استانداری تهران به ما معرفی و به منطقه زلزله زده عازم شدند و در همان بدو ورود نشستی با مهندس جمالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار داشتند که طی این نشست رهنمودهای لازم در خصوص وضعیت منطقه، میزان خسارت های وارده و نیازمندی های زلزله زدگان، از طرف وی به این گروه داده شد. 

صداقت اظهار داشت: گروه جهادی شمس با حضور کارگروه ازدواج و جهیزیه و تیم عمرانی بومی در منطقه زلزله زده سی‌سخت علاوه بر شناسایی نقاط آسیب دیده و بررسی نیازهای مردم اقدام به تشکیل گروه‌های خاص با هدف رفع نیازهای لحظه ای مردم کردند. 

وی با بیان اینکه در نظر گرفتن کمبودهای بهداشتی در مواقع بحران، از مهمترین ضروریات است بیان کرد: با همین هدف این گروه از تهران اقدام به خرید اقلام بهداشتی و البسه برای ٣٠٠ خانواده با تمرکز بر بانوان کرده و در زمان توزیع هم با بررسی نیازهای بانوان تلاش کردند سایر نیازها را تأمین کنند. 

در ادامه مدیرعامل خیریه شمیم مهرسبحان با بیان اینکه منطقه زلزله زده سی سخت جزو مناطق سردسیر است و این روزها سامانه بارش برف در منطقه بشدت فعال است اظهار داشت: ارائه خدمات به بیش از یکصد خانواده از نظر تجهیزات گرمایشى و حفاظتی وجزو اولویت های سفر گروه جهادی ما بود و به همین منظور از تهران اقدام به تهیه لوازم گرمایشی و چادر کرده بودیم که در منطقه توزیع شد.

نوری‌زاده با اشاره به مغفول ماندن کودکان آسیب دیده روحی و جسمی در مواقع بحران تصریح کرد: با درنظر گرفتن همین مسئله ما در خیریه شمس گروهی مختص کودکان آسیب دیده تشکیل دادیم که در همین سفرهم همراهمان بودن این گروه با توزیع دستکش و کلاه و هدایا برای کودکان و نوجوانان و برگزاری تجمع‌های شادی تلاش کردند کودکان را حتی برای لحظه ای شاد کنند.

وی در پایان تاکید کرد: در مواقع بحران بر فعالان جهادی و گروه‌های مردمی ضروری است که با بررسی و شناسایی خانواده های آسیب دیده حجم نیازمندی ها را تعیین و نسبت به تهیه آن ها اقدام کنند و به همین منظور ما در گروه شمس با در نظر گرفتن مسئولیت اجتماعی و انسانی خود به محض اطلاع از وقوع  زلزله در منطقه حضور یافتیم.

 

منبع: فارس

کلیدواژه: زلزله سی سخت خانواده های آسیب دیده بحران سی سخت آسیب دیده سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۸۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز گفت: به علت بارش شدید باران و طوفان یک دستگاه ترانسفورماتور در خیابان شهید شاکری منطقه پردیس اهواز سقوط کرد.

عباس شیاری افزود: با وقوع این حادثه پس از اطلاع گروه‌های عملیاتی در محل حاضر و اقدام به جدا و عادی سازی خط ۳۳ هزار تغذیه کننده بخشی از منطقه پردیس نموده و در ادامه بار مصرفی مشترکین خیابان مذکور را بر روی ترانس‌های مجاور تقسیم کردند.  

وی ادامه داد: با اعلام هشدار هواشناسی و مدیریت بحران نیرو‌های عملیاتی شرکت توزیع برق اهواز در حالت آماده باش قرار دارند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق اهواز اظهار کرد: شهروندان در صورت وقوع هر گونه حواددث احتمالی در شبکه برق  با سامانه ١٢٢ تماس حاصل نمایند 

.

.

دیگر خبرها

  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز
  • وقوع زلزله در این استان
  • توزیع ۱۰۰ بسته معیشتی در سپیدان
  • خدا را سپاسگزاریم که در جای جای نظام سخن از یاد خدا و عدالت و یاری مظلومان است/ مردم ایران اسلامی در صف اول حمایت از فلسطین بوده و هستند
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • زلزله سیرچ را لرزاند؛ اعزام ۲ تیم امدادونجات به منطقه
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • سختی کار نفتی‌ها
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • هیچ حادثه منجر به فوت در سطح استان گزارش نشده است