Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمپور گفت: براساس ظرفیت و فعالیت مردم استان بوشهر در حوزه قرآنی و حضور ده‌ها داور قرآنی و فعالیت چهل موسسه قرآنی در استان روز ۱۶ اسفند برنامه های فرهنگی و هنری با محوریت قرآنی بیش از ۶۰ برنامه اختصاصی توسط دستگاه‌های اجرایی، با رعایت مصوبات ستاد استانی کرونا برگزار می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ فاطمه کرمپور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به روز قرآنی استان، اظهار کرد: با تدبیر حضرت آیت االله صفایی بوشهری نماینده مقام معظم رهبری در استان و رئیس شورای فرهنگ عمومی، ۱۶ اسفد ماه به عنوان روز قرآنی نام‌گذاری شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کرمپور افزود: براساس ظرفیت و فعالیت مردم استان بوشهر در حوزه قرآنی و حضور ده‌ها داور قرآنی و فعالیت چهل موسسه قرآنی در استان روز ۱۶ اسفند برنامه‌های فرهنگی و هنری با محوریت قرآنی بیش از ۶۰ برنامه اختصاصی توسط دستگاه های اجرایی، با رعایت مصوبات ستاد استانی کرونا برگزار می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد بوشهر گفت: برنامه‌های نکوداشت قرآنی با همکاری صدا و سیمای مرکز بوشهر از طریق رادیو، تلویزیون و فضای مجازی، رسانه‌های الکترونیکی و مکتوب استانی و ملی تولید و پخش می‌شود. سپاه امام صادق استان بوشهر به جهت فرهنگ‌سازی اخبار را در رسانه‌ها منتشر خواهد کرد.

وی بیان کرد: در این برنامه قرآنی استانداری به عنوان پشتیبانی، شهرداری بندر بوشهر فضا سازیی و تبلیغات محیطی و نام‌گذاری معبر عمومی به عنوان قرآن و عترت، اوقاف و امور خیریه برگزاری مسابقات قرآنی، اداره زندان‌ها آزاد سازی قاریان زندانی جرائم غیر عمد و تجلیل از قاریان زندانی از برنامه های مهم برخی از دستگاه های اجرایی است.

دبیر برگزاری ۱۶ اسفند روز قرآنی ابراز کرد: معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان مهمان ویژه این مراسم در استان حضور خواهند داشت. دیدار با نماینده مقام معظم رهبری، دیدار با استاندار، بازدید از اهالی دهکده قرآنی کشور، دیدار از خانواده قرآنی مرحوم سید مهدی حسینی، رونمایی از سند چَشم انداز قرآنی استان، تشکیل جلسه فرهنگ عمومی و حضور در برنامه شونشینی از مهمترین برنامه‌هایی سفری معاون وزیر است.

کرمپور ابراز کرد: در حال حاضر بیش از ۳۴۰ موسسه و کانون قرآنی مجوز دار در استان بوشهر فعالیت دارد و در هفته قرآنی بوشهر تیم مستندساز در استان بوشهر حضور خواهند یافت و مستند قرآنی ۴۶ دقیقه‌ای تولید و از شبکه استانی پخش خواهد شد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۸۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی در  این مراسم گفت: ترویج فرهنگ معارف قرآنی و اندیشه های اسلامی در جامعه و انتقال آن به نسل جوان بسیار مهم است .

حجت الاسلام امامی افزود: برای تحقق این اهداف حمایت همه جانبه از جامعه قرآنی امری اجتناب ناپذیری است.

 

 

 

دیگر خبرها

  • تمرکز امسال فعالیت‌های فرهنگی بر توسعه و تقویت جلسات خانگی
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن
  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن سیما
  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است
  • قرآن همه چیز ماست
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند