Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در این رویداد که با حضور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهوری و دکتر همتی رییس کل بانک مرکزی برگزار شد، مهندس تابش رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از عملکرد لله‌گانی مدیر عامل این بانک در زمینه انجام اقدامات اثربخش در حوزه بهسازی مسکن روستایی و بازسازی مناطق سانحه دیده در حوادث غیر مترقبه قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
بانک رفاه کارگران به ویژه طی یک سال گذشته اقدامات اثربخش و شایان توجهی در حوزه های مختلف بازسازی مناطق روستایی و بهسازی مناطق آسیب دیده از حوادث غیر مترقبه طبیعی نظیر سیل و زلزله داشته و تلاش کرده است بخشی از مشکلات هم‌میهنان را برطرف سازد.
کمک به مردم سیل زده استان‌های سیستان و بلوچستان، گلستان، لرستان، خوزستان و ایلام و هم میهنان درگیر در زلزله در استان‌هایی که با این حادثه طبیعی دچار مشکل بودند برخی از این اقدامات بوده است. 
گفتنی است، بانک رفاه کارگران همواره با کمک های بلاعوض و همچنین اعطای تسهیلات قرض الحسنه با هم وطنان آسیب دیده، همراهی کرده است. 

منبع: فارس

کلیدواژه: انقلاب اسلامی بانک مرکزی عملکرد مسکن بانک رفاه کارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۸۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت

سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال در هر روز افزایش یافت. - اخبار بازار -

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، با اعلام بانک مرکزی حداکثر تراکنش خرید از هر کارت متعلق به مشتری حقیقی از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال و مجموع تراکنش‌های انجام‌شده کارتی برای مشتری حقیقی در کل شبکه بانکی، روزانه از مبلغ یک میلیارد ریال به دو میلیارد ریال افزایش یافت. 

بر اساس این گزارش، همچنین هر مشتری حقیقی مجاز است از تمامی حساب‌های خود در هر مؤسسه اعتباری، روزانه مبلغ دو میلیارد ریال را به صورت غیرحضوری برداشت کند. این آستانه (حدنصاب) پیش‌تر معادل یک میلیارد ریال تعیین شده بود.

دیگر خبرها

  • انتشار اوراق گواهی سپرده خاص بانک رفاه کارگران تمدید شد
  • سقف تراکنش‌های بانکی بانک رفاه کارگران افزایش یافت
  • جزئیات طرح ماندگار بانک رفاه کارگران
  • وزیر تعاون: تمام دغدغه رییس جمهور معیشت مردم است
  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • تجلیل از ایستادگی کارگران در مسیر خنثی‌سازی تحریم‌ها
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 
  • اولین نشست مجازی مدیر عامل در سال ۱۴۰۳ با کارکنان صندوق
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود