Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی عضو پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی خراسان رضوی از برگزاری نشست تخصصی مدیریت کالبدی- اجتماعی تفرجگاه‌های مشهد با هدف سیاست‌گذاری برای توسعه کمی و کیفی تفرجگاه‌ها خبر داد.

آرش قهرمان با اعلام این خبر اظهار کرد: نشست تخصصی مدیریت کالبدی- اجتماعی تفرجگاه‌های طبیعی کلان شهر مشهد با هدف توسعه اهداف کنفرانس ملی اکوتوریسم و مدیریت مخاطرات محیطی، از سطح نظری به سطح عملیاتی و میدانی برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی افزود: در این نشست به طرح و بررسی مشکلات عینی و مسائل اجتماعی،کالبدی تفرجگاه‌های طبیعی مشهد نظیر هفت حوض، کوه پارک، پارک جنگلی طرق و بوستان خورشید در چارچوب توسعه پایدار به تبیین الزامات سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی در فضاهای مذکور پرداخته خواهد شد.

دبیر این نشست عنوان کرد: همچنین مدیران شهری مرتبط با حوزه‌های فوق و صاحب‌نظران حوزه گردشگری به طرح و بحث الزامات سیاست‌گذاری برای توسعه کمی و کیفی تفرجگاه‌های طبیعی کلان شهر مشهد خواهند پرداخت.

این نشست تخصصی بخشی از دومین کنفرانس ملی اکوتوریسم و مدیریت مخاطرات محیطی است که از سوی انجمن علمی طبیعت‌گردی ایران و با حمایت معنوی پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی خراسان رضوی در روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۴و ۱۵ اسفند برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: پژوهشکده گردشگری جهاد دانشگاهی تفرجگاه اكوتوريسم نشست تخصصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۹۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا

شانا _ گروه فیلم: نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی روز یکشنبه (نهم اردیبهشت‌) با حضور رضا نوشادی، مدیرعامل شرکت مهندسی و توسعه گاز ایران، امیر هوشنگ کرمی، سرپرست امور بین‌الملل شرکت ملی گاز ایران، سلیمان قاسمیان، مدیرکل آسیا، آفریقا و اقیانوسیه معاونت امور بین‌الملل و بازرگانی وزارت نفت و علی شاهوردی، مدیر هماهنگی افزایش ظرفیت و تعمیرات اساسی پالایشگاه‌های فراسرزمینی در شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران در حاشیه دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا برگزار شد.

دریافت 28 MB

دیگر خبرها

  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • غذاهای محلی ریشه در آداب‌و رسوم جامعه دارد
  • ثبت ۵ اثر طبیعی شهرستان سپیدان در فهرست آثار طبیعی ملی
  • نشست تخصصی «تصویر ایران پس از وعده صادق» برگزار می‌شود
  • پیاده‌راه خیابان ملت شهرکرد، موجب جذب گردشگر خواهد شد
  • ◄ برگزاری نشست تخصصی الزامات ساماندهی تنظیم گری ریلی در کشور؛ 18 اردیبهشت
  • نشست تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی در دومین اجلاس بین‌المللی ایران و آفریقا
  • نشست تخصصی اقتصاد اسلامی، مبارزه با نئولیبرالیسم در حرم مطهر رضوی؛ 12 اردیبهشت
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • تحقق مدیریت هماهنگ شهری در شرکت توسعه شهرداری اصفهان/ شوراها مصداق بارز مردم سالاری است