Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@09:03:48 GMT

محفل شعر «گوهرشاد قم» در حرم کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۹۱۴۲

محفل شعر «گوهرشاد قم» در حرم کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، محفل شعر «گوهرشاد قم» به‌عنوان یکی از سلسله نشست‌های شب‌های شعر حرم حضرت معصومه (س) عصر روز گذشته سه شنبه ۱۲ اسفندماه با مشارکت انجمن ادبی بانوان رضوی قم در مقبره پروین اعتصامی در صحن امام رضا علیه‌السلام حرم مطهر برگزار شد.

در این محفل جمعی از بانوان شاعر حضور یافته و اعظم سعادتمند از بانوان شعر آئینی به شعرخوانی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده در واحد خدمات فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س)، محفل شعر انجمن ادبی بانوان رضوی سه شنبه‌های هفته دوم ماه‌های شمسی در مقبره پروین اعتصامی برگزار می‌شود.

خاطرنشان می‌شود، این محفل با رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و حضور محدود مخاطبان دنبال شده و علاقه‌مندان به شعر و ادب در جلسات آینده می‌توانند با استفاده از صفحات اختصاصی آستان مقدس حضرت معصومه (س) در فضای مجازی به نشانی astanqom@ در این محافل شرکت کنند.

کد خبر 5160947

منبع: مهر

کلیدواژه: حرم حضرت معصومه س شعر آئینی زنان قرآن قرآن کریم سازمان تبلیغات اسلامی حوزه علمیه حجت الاسلام محمد قمی شورای عالی انقلاب فرهنگی سازمان اوقاف و امور خیریه سی و هفتمین مسابقات بین المللی قرآن کریم سوریه مسابقات قرآنی فعالیت های قرآنی سازمان دارالقرآن الکریم مسابقه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۹۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی حضرت علی اصغر (ع) روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ماه، ساعت ۱۶ در مشهد مقدس، حرم مطهر، صحن جامع رضوی، ایوان شرقی باب الهادی علیه السلام افتتاح خواهد شد.

این کارگاه با مشارکت معاونت تبلیغات اسلامی حرم مطهر رضوی و به همت مجمع جهانی حضرت علی الزمان (عج) با هدف آماده سازی لباس برای شیرخوارگان شرکت کننده در مراسم شیرخوارگان حسینی که در اولین جمعه ماه محرم برگزار می‌شود، برپا خواهد شد.

در این کارگاه، بانوان نیکوکار و عاشق اهل بیت (ع) با دستان پرمهر خود اقدام به دوخت لباس برای شیرخوارگان حسینی می‌کنند.

مردم متدین و شهیدپرور مشهد مقدس و نیز زائران آستان ملکوتی حضرت رضا (ع) می‌توانند جهت شرکت در این کارگاه و کمک به تهیه لباس برای شیرخوارگان حسینی به مکان یاد شده در تاریخ و زمان مقرر مراجعه نمایند.

امید است با همت و تلاش این بانوان نیکوکار، لباس‌های شیرخوارگان حسینی با عشق و ارادت به اهل بیت (ع) تهیه و در اختیار خانواده‌های آنها قرار گیرد.

کد خبر 6087276

دیگر خبرها

  • گسترش جلسات سنتی قرآن کریم در حرم مطهر رضوی
  • حضور در جوار آستان مقدس رضوی بهترین خدمت فرهنگی است
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس بدون حضور زنان برگزار می‌شود
  • محفل مشق حماسه به مناسبت عملیات «وعده صادق» در رشت برگزار شد
  • کارگاه دوخت لباس شیرخوارگان حسینی در مشهد مقدس افتتاح می‌شود
  • باشگاه شطرنج نخبگان گیلان قهرمان لیگ بانوان شد
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • دسته عزاداری خدام حضرت عبدالعظیم (ع) روانه حرم شدند + فیلم
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک بانوان کشور در سقز
  • مبنای جشن‌های دهه کرامت باید «عارفاً بحقّها» باشد