Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی رییس اداره ورزش و جوانان خوسف گفت: در سال جاری حدود ۱۰ درصد اعتبارات شهرستان خوسف به حوزه ورزش و جوانان تخصیص پیدا کرده که در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان هزینه شده است.

فاطمه چهکندی نژاد در گفت‌و گو با ایسنا اظهار کرد: در سال جاری از میزان ۲۹ میلیارد و ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته برای حوزه ورزش میزان ۱۳ میلیارد و ۶۶۴ میلیون ریال معادل ۴۶ درصد اعتبارات تخصیص پیدا کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اعتبار تخصیصی از محل‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، ۰.۲۷ درصد مالیات بر ارزش افزوده، سه درصد درآمد نفت، تملک دارایی‌های سرمایه‌ای، قانون استفاده متوازن از امکانات و کمک به توسعه زیربناهای روستایی بوده است.

چهکندی نژاد خاطرنشان کرد: میزان اعتبارات تخصیص از محل سر فصل طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ملی و استانی میزان ۱۰۰ درصد بوده است که از این میزان ۶ هزار میلیون ریال به دو پروژه استخر سرپوشیده شهر خوسف و زمین چمن مصنوعی شهر ماژان تخصیص پیدا کرده است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین پروژه‌های دارای اولویت دار شهرستان خوسف استخر سرپوشیده این شهر است که تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن بیش از ۲۵ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

رییس اداره ورزش و جوانان خوسف بیان کرد: برای استخر سرپوشیده شهر خوسف در سال جاری میزان ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار از سر فصل‌های متوازن، ۰.۲۷ درصد مالیات بر ارزش افزوده و تملک دارایی‌ها اعتبار در نظر گرفته شده است که مبلغ ۸ میلیارد و ۵۵۲ میلیون ریال تخصیص پیدا کرده است.

چهکندی نژاد با بیان اینکه حدود ۴۶ درصد اعتبار پیش بینی شده برای استخر سرپوشیده شهر خوسف تخصیص پیدا کرده است، ابراز امیدواری کرد: تا پایان سال مالی مابقی اعتبارات پیش بینی شده برای تکمیل استخر تخصیص پیدا کند.

وی افزود: از میزان اعتبار ۶ هزار میلیون ریال در نظر گرفته شده، برای زمین چمن مصنوعی شهر ماژان نیز دو هزار و ۹۳۲ میلیون ریال تخصیص پیدا کرده است.

چهکندی نژاد از تخصیص ۱۳۰۰ میلیون ریال از مجموع ۳۶۰۰ میلیون ریال اعتبار به زمین من مصنوعی روستای سیوجان خبر داد و خاطرنشان کرد: این اعتبار جهت برطرف کردن برخی از زیرساخت‌های این زمین چمن هزینه خواهد شد.

چهکندی نژاد اظهار کرد: علی‌رغم این اعتبارات به دلیل وسعت بسیار زیاد و پراکندگی روستاها اعتبارات تخصیص کفاف اجرای پروژه‌های عمرانی را ندارد که نیازمند توجه ویژه‌ای به این بخش در شهرستان هستیم.

رییس اداره ورزش و جوانان خوسف ادامه داد: با شیوع بیماری کرونا بسیاری باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی به صورت نیمه تعطیل یا تعطیل درآمده‌اند که پویش‌های مجازی توانسته است در راستای رفع این نیاز جامعه عمل کند.

چهکندی نژاد با اشاره به بارگذاری تمرین‌های لیگ تندرستی در قالب کلیپ ۴۰ ثانیه‌ای، یادآور شد: در انتها به فعالین لیگ توسط فدراسیون، هیات همگانی استان و شهرستان جوایز نفیسی اهدا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی خوسف تخصیص پیدا کرده استخر سرپوشیده تخصیص پیدا ورزش و جوانان درصد اعتبار تملک دارایی میلیون ریال چهکندی نژاد ریال اعتبار سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۹۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، مسلم فلاح زاده گفت: تامین برق پایدار برای واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌های صنعتی از برنامه‌هایی است که در چند سال اخیر در دستور کار شرکت شهرک‌های صنعتی استان قرار گرفته است.   وی افزود: از همین جهت از سال ۱۴۰۰، تفاهم نامه‌های مختلفی برای ایجاد ۶ پست برق بین شرکت شهرک‌های صنعتی و شرکت برق منطقه‌ای یزد منعقد شده است.    فلاح زاده ادامه داد: برای ایجاد این پست‌های برق بیش از ۷ هزار و ۲۳۰میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده است.   وی گفت: خوشبختانه با مشارکت هر دو طرف قرارداد تاکنون بیش از ۳هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز، برای انعقاد قرارداد مشاور و خرید تجهیزات طرح‌ها تامین شده است.

دیگر خبرها

  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • ۷۸ مصوبه سفر دولت به مازندران کامل اجرا شده است
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • اختصاص ۲۵ هزار میلیارد تومان به حوزه رسانه در سال جاری
  • تخصیص ۳۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح تغذیه مصنوعی بندان
  • تخصیص یارانه دارو به خوبی انجام نمی شود / تلاش دولت برای تثبیت قیمت نان در 1403 با سه برابر کردن یارانه
  • گزارش مرکز پژوهش‌های مجلس از میزان تخصیص بودجه عمومی به رسانه‌ها در لایحه بودجه ۱۴۰۳/ صداوسیما ۲۴ هزار میلیارد تومان
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد