Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: در۱۱ماهه سال جاری ۵ هزار و ۵۳۶ نفر با ادعای نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند.

"کامروز امینی" افزود: در ۱۱ ماهه نخست امسال، ۵ هزار و ۵۳۶ نفر با ادعای نزاع به ادارات پزشکی قانونی استان مراجعه کردند که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۷ درصدی را نشان می دهد.
وی تصریح کرد: طی این مدت، از مجموع مراجعه کنندگان با ادعای نزاع در ادارات پزشکی قانونی استان ۴ هزار و ۳۶۵ نفر مرد و هزار و ۱۷۱ نفر زن بودند.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل پزشکی قانونی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: طبق سالنامه آماری سازمان پزشکی قانونی کشور، طی سال ۹۸ استان کهگیلویه و بویراحمد در خصوص مراجعه کنندگان با ادعای نزاع به پزشکی قانونی استان نسبت به جمعیت در جایگاه دهم کشور قرار گرفت.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كهگيلويه و بويراحمد پزشكي قانوني نزاع استان کهگیلویه و بویراحمد ادارات پزشکی قانونی پزشکی قانونی استان ادعای نزاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۹۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، دکتر میعادی فر با هدف بازدید از زیر ساخت‌های فوریت‌های پزشکی و کلنگ زنی ۳ پایگاه اورژانس وارد کهگیلویه و بویراحمد شد.
با حضور رئیس اورژانس کشور کلنگ ساخت ساختمان پایگاه اورژانس جاده ای آب سفید شهرستان بویراحمد با اعتبار ۲۵ میلیارد ریال و با مساحت ۲۴۰ و زیر بنای ۱۳۵ متر مربع به زمین زده شد.
خبر تکمیل می شود...

دیگر خبرها

  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • دستگیری ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری در ارومیه
  • ۶ نفر از عوامل نزاع و درگیری پل قویون ارومیه دستگیر شدند
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • ادارات استان در رعایت شئون اسلامی و قانونی پیشتاز باشند
  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون