Web Analytics Made Easy - Statcounter

انتخابات الکترونیکی هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور صبح امروز در محل معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار و اعضای اصلی هیئت مدیره و بازرسان به ترتیب برای ۳ و یک سال، انتخاب شدند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ در انتخابات الکترونیکی هیئت مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور 42 نفر از اهالی رسانه نامزد شدند که از این تعداد 9 نفر به عنوان اعضای اصلی هیئت مدیره و بازرسان خانه مطبوعات و رسانه های کشور انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش مدیران مسئول، معصومه قاسمی گوربندی با 59 رای و رضا عباس‌زاده با 56 رای به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

ساسان شیخی با 57 رای، عزیز اله نظری با 54 رای و فرزاد فیضی فیض آبادی با 47 رای به عنوان اعضای اصلی بخش خبرنگاران انتخاب شدند. 

در بخش نماینده سرپرستی روزنامه سراسری مازیار هوشمند با 61 رای و در بخش نماینده سرپرستی خبرگزاری اسد بابایی بارنجی با 67 رای به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره خانه مطبوعات انتخاب شدند. 

همچنین حمید سعیدی با 65 رای و حبیب احمدی با 63 رای به عنوان بازرسان هیات مدیره خانه مطبوعات انتخاب شدند. 

در این دوره 196 نفر از اعضای خانه مطبوعات و رسانه های کشور از 28 استان کشور، واجد شرایط رای دادن بودند که 168 نفر در این انتخابات الکترونیک شرکت کردند و رقم مشارکت به 85.7 درصد رسید. 

مجمع عمومی سالیانه خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور امروز، چهارشنبه با حضور اعضا و جمعی از اصحاب رسانه و خانه‌های مطبوعات کشور در محل معاونت مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

چالش‌ در خانه مطبوعات ایلام / خانه‌ای که پک‌های بهداشتی توزیع می‌کردخانه مطبوعات استان مرکزی باید به دور از بازی سیاسی شکل بگیرداعضای جدید خانه مطبوعات خراسان شمالی و هزاران راه نرفته؛ آیا امیدی به «احیای رسانه‌ها» هست؟

 

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه های داخلی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ رسانه های داخلی معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ خانه مطبوعات و رسانه های کشور عنوان اعضای اصلی مدیره خانه مطبوعات رای به عنوان انتخاب شدند هیئت مدیره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۹۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها پولدار می‌شوند

به گزارش همشهری آنلاین، مدیران هلدینگ خلیج فارس در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال اعلام کردند که تا آخر فصل با کادر فنی و بازیکنان این تیم تسویه حساب می‌کنند و همچنین طلب فصل قبل برخی از اعضای این تیم را هم پرداخت می‌کنند. از این رو استقلالی‌ها طی یک ماه آینده پولدار شده و در شرایط مالی خوبی قرار خواهند گرفت.

در جلسه امروز هیئت مدیره استقلال همچنین در ارتباط با مطالبات این باشگاه هم گزارشی به مدیران هلدینگ داده شد تا حسابرسی‌های لازم در ارتباط با پرداخت این مطالبات انجام شود.

کد خبر 847899 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال

دیگر خبرها

  • روزنامه نگاری با قدرت تیتر
  • ارسال ۴۳۴ اثر به دبیرخانه جشنواره فصلی رسانه‌های گیلان
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند
  • خطیر در استقلال ماندنی شد
  • تیم دوم استقلال زنده می‌شود
  • استقلالی‌ها پولدار می‌شوند
  • اولین جلسه هیئت مدیره استقلال با هلدینگ خلیج فارس
  • خصوصیات الزامی برای اعضای هیات مدیره سرخابی ها پس از واگذاری
  • مورایس یک فصل دیگر قرارداد دارد/از شایعه تا واقعیت مذاکره با نویدکیا برای بازگشت به سپاهان