Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-28@19:40:25 GMT

فعال کردن اس ام اس بانک تجارت

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۹۶۸۱

فعال کردن اس ام اس بانک تجارت

بانک تجارت به منظور ایجاد بستر مناسب برای فعالسازی یا غیرفعالسازی پیامک لحظه ای برای حسابها و کارتهای تجارت، امکان مدیریت پیامک لحظه ای را از طریق درگاه های غیر حضوری برای مشتریان فراهم آورده است.

از تاریخ دهم بهمن ماه 1396 ، دریافت پیامک های واریز و برداشت بدون محدودیت مبلغ تراکنش با ارائه کارمزد سالیانه امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشتریان در صورت تمایل به استفاده از این سرویس می توانند علاوه بر مراجعه حضوری به شعب از طریق یکی از درگاه های غیرحضوری این بانک شامـــــل: اینترنت بانک، درگاه اینترنتـــی کارت ، تلفن بانک و موبایل بانک نسبت به فعال سازی یاغیرفعالسازی پیامک لحظه ای واریز و برداشت بر روی حساب/ کارت اقدام کنند.

از آنجایی که کارمزد سرویس پیامک تراکنشهای واریز و برداشت سالانه در تاریـخ انقضا از حساب مشتـری کسر می گردد لذا مشتریان می توانند در صورت عدم تمایل به دریافت پیامک با مراجعه حضوری به شعب بانک یا یکی از درگاه های غیر حضوری، نسبت به غیرفعال سازی سرویس مذکور اقدام نمایند.


کارمزد ارسال پیامک:

100/000 ریال سالیانه (واریز و برداشت)

سرشماره ارسال پیامک لحظه ای بانک تجارت: 50001080

 

چطور پیامک بانک تجارت رو فعال کنم؟ قدم اول

به شعبه ای که توش حساب دارید میرید

قدم دوم

درخواستتون رو برای فعال سازی پیامک بانک تجارت به متصدی بگید

قدم سوم

متصدی فرمی رو به شما میده اون رو به دقت تکمیل کنید

قدم چهارم

متصدی درخواست شما رو بررسی میکنه

قدم پنجم

مبلغ 10 هزار تومان بصورت سالانه باید برای خدمات اس ام اس بانک پرداخت کنید

مبلغ رو پرداخت میکنید

قدم ششم

پیامک بانک شما فعال شد

بیشتر بخوانید: بانک تجارت استخدام می کند (+جزئیات) لینک کوتاه: asriran.com/003FFA

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: واریز و برداشت پیامک لحظه ای بانک تجارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۹۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران

به گزارش صدای ایران از ایسنا، اخیرا کمیسیون اجتماعی مجلس طرحی پیشنهادی را مصوب کرد که طی آن روز‌های تعطیل هفته پنجشنبه و جمعه و روز‌های کاری هفته از شنبه تا چهارشنبه تعیین شود، اما برخی فعالان اقتصادی نسبت به این موضوع انتقاد داشتند. آنها معتقدند ایران در حال حاضر هم چهار روز کاری مشترک با دنیا دارد و اگر یک روز دیگر هم کم شود، ۲۵ درصد ظرفیت کار با دنیا را از دست می‌دهیم که عدد کمی در محاسبات اقتصادی نیست. البته این موضوع هنوز قطعی نیست و باید منتظر بررسی نهایی این قانون در صحن علنی مجلس باشیم.

در این رابطه شهاب جوانمردی اظهار کرد: در اصل فقط بحث ارتباط دو سازمان مطرح نیست، بلکه با توجه تفاوت‌های زمانی و برنامه‌های کاری، در موارد زیادی حتی تنظیم زمان جلسات مشترک هم دشوار است؛ به ویژه به این دلیل که معمولا کارمندان در سایر کشور‌ها در روز‌های تعطیل خود کار نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه اثرگذاری منفی تعطیل شدن روز پنجشنبه بر بحث تجارت بدیهی است، تصریح کرد: این اثرگذاری حتی در ارتباط با کشور‌های همسایه هم وجود دارد.

به گفته این عضو حتی اگر بانک‌ها در روز دوم تعطیلات فعال باشند باز هم بر تجارت خارجی اثر منفی دارد، گفت: در آن صورت یک روز به تعطیلات کشور اضافه شده، اما بانک‌ها و شرکت‌هایی که باید به آنها خدمات دهند باید فعالیت کنند و به کارمندان اضافه کاری پرداخت کنند که این خود یک هزینه اضافه است.

دیگر خبرها

  • بانک تجارت در فروردین ۱۴۰۳ جمعا ۱۶۹۸ فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • پنجاهمین نشست بانک توسعه اسلامی در عربستان آغاز شد
  • بانک تجارت در فروردین 1403 جمعا 1698 فقره وام ازدواج و فرزندآوری پرداخت کرد
  • کدام بانک ها بیشترین سود را داشتند
  • پیامک اقساط نجومی برای متقاضیان نهضت ملی مسکن
  • چرا فعالان بخش خصوصی از تعطیلی پنجشنبه‌ها استقبال نمی‌کنند؟
  • بانک تجارت اولین برات الکترونیک سپامی را صادر کرد
  • استقرار شعب ویژه برای رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در مرحله دوم انتخابات مجلس
  • پیامد‌های تعطیل شدن روز پنجشنبه از دید نایب رئیس اتاق بازرگانی تهران
  • نارضایتی کاربران از ارسال نشدن پیامک بانکی برای تراکنش‌های کمتر از ۳۰ هزار تومان