Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-28@10:52:59 GMT

بیت کوین صعود خواهد کرد؟

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۹۷۴۶

آفتاب‌‌نیوز :

میرزایی، کارشناس اقتصادی، در خصوص ریزش‌ اخیر ارزش بیت کوین، اظهار کرد: در خصوص روند اصلاحی بیت کوین, بهتر است روند قبلی بیت کوین را در سال ۲۰۱۷ بررسی کنیم تا متوجه شویم چنین اصلاحاتی در روند رو به رشد بیت کوین عادی است یا نه؟

او ادامه داد: بیت کوین در سال ۲۰۱۷ برای رسیدن به بالاترین حد خود، بارها و بارها بین ۳۰ تا ۳۵ درصد اصلاح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این صعود و نزول‌ها قسمتی از روند سالم رشد ارزش یک بیت کوین در بازار ارز دیجیتال را نشان می‌دهد. زمانی می‌توانیم این را یک حرکت خارج از عرف ببینیم که این اصلاح، عددهای بزرگ تری را به ما نشان می‌دهد.

بیت کوین صعود خواهد کرد؟

میرزایی بیان کرد: در حال حاضر بعد از هر صعود بیت کوین ما باید شاهد اصلاحاتی در مقاطع مختلف باشیم. بیت کوین یک بخش کف سازی دارد. این روند نه تنها طبیعی بلکه منطقی است.

به گفته این کارشناس اصلاحات بیت کوین تحت تاثیر عوامل مختلفی است. به طور مثال امکان دارد در یک نقطه ماینرها تصمیم به فروش بگیرند و در نتیجه عرضه افزایش یابد و موجب ریزش قیمت‌های اولیه شود.

او گفت: با اصلاح ۳۰ درصدی بازار، بیت کوین خودش را برای رشد مجدد آماده می‌کند. در حال حاضر تا رسیدن به قله بیت کوین فاصله بسیاری داریم.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

منبع: آفتاب

کلیدواژه: بیت کویین رمز ارز بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۹۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس

به گزارش قدس آنلاین، در این مسابقه بارها و بارها شاهد نفوذها، ارسال‌ها و حتی شوتزنی‌های رامین رضاییان بودیم، تا وقتی سوت پایان مسابقه به صدا درآمد، او کلیدی‌ترین بازیکن تیمش در یک مصاف حیاتی و سرنوشت‌ساز لقب بگیرد.

رامین که هفته‌های خوبی را در سال جدید و در روزهای پرآشوب داخلی باشگاه تجربه نمی‌کرد، در دقیقه ۴۰ دیدار برابر استقلال ملاثانی بار دیگر یکی از همان ارسال‌های همیشگی‌اش را به محوطه جریمه تیم حریف رساند؛ جایی که کاوه رضایی متبحرانه منتظر توپ بود تا با پرش و چرخشی که به سرش داد، دروازه کردانی را باز کند.

این پایان ماموریت در ورزشگاه فولاد آره‌نا نبود و او که در بین دو نیمه وقت‌های اضافی در حلقه اتحاد بازیکنان سپاهان وضعیت کاملا متمایز و متفاوتی نسبت به سایر بازیکنان دارد و در تفکری عمیق دیده می‌شود، در دقیقه ۱۱۷ و در شرایطی که انتظار می‌رفت شهریار مغانلو زننده پنالتی باشد، توپ را از آقای لیگ و بهترین گلزن سپاهان گرفت تا پس از مدت‌ها پایش به گلزنی هم باز شود.

رضائیان یکی از اثرگذارترین مهره‌های سپاهان در این فصل با زدن ۴ گل و ارسال ۵ پاس گل بوده و حالا در جام حذفی هم تجربه و توانایی او در یک شب سخت به کمک مورایس و سایر هم تیمی‌هایش آمد. علاوه بر این بازگشت رامین به روزهای اوج می‌تواند خبر خوشی در آستانه مصاف دشوار سپاهان در آزادی مقابل پرسپولیس باشد.

دیگر خبرها

  • جاسوسان صنعتی - باد آورده
  • عصبانیت پوچتینو: وی‌اِی‌آر بارها به من و تیمم آسیب زده
  • یک موقعیت استثنایی دیگر به خطا رفت
  • عشق الخاندرو گارناچو به کریستیانو رونالدو، حتی هنگام بیلیارد بازی کردن! / عکس
  • مرگ یک سیاهپوست دیگر در حین بازداشت توسط پلیس آمریکا
  • بازگشت مربی جنجالی: توافق سه ساله با ناپولی
  • خبر خوب برای سپاهان پیش از بازی با پرسپولیس
  • نوری: دست خدا را بارها در بازی با پرسپولیس دیدم
  • مالک جدید استقلال این فوق ستاره را می‌خرد؟
  • گل کوین دی بروین به برایتون (برایتون 0-1 منچسترسیتی)