Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «انرژی امروز»
2024-05-01@02:46:41 GMT

بررسی برنامه سازگاری با کم‌آبی استان خوزستان

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۱۹۹۸۴۷

مدیرکل دفتر مديريت مصرف و ارتقای بهره‌وری آب و آبفای وزارت نیرو و دبیرکارگروه ملی سازگاری با کم آبی، از تصويب كليات برنامه‌ سازگاری با كم‌آبی استان‌ خوزستان در شصت و ششمین جلسه كميته تخصصی كارگروه ملی سازگاری با كم‌آبی خبر داد.

به‌گزارش «انرژی امروز» از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، بنفشه زهرایی با اشاره به برگزاری شصت و ششمین جلسه کمیته تخصصی کارگروه ملی سازگاری با کم آبی در روز دوازدهم اسفند ماه اظهار داشت: در این جلسه که به ریاست عباس کشاورز قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی و رئیس کمیته تخصصی و با حضور نمایندگان دستگاه‌های عضو کارگروه ملی سازگاری با کم آبی، استاندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان‌ خوزستان به صورت مجازی برگزار شد، برنامه سازگاری با کم آبی اين استان بررسی شد و کلیات آن‌ مورد تصویب قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: برنامه سازگاری با کم آبی استان خوزستان در شش بخش شرب، کشاورزی، صنعت، شیلات، منابع طبیعی و آبخیزداری و فضای سبز تدوین و پیش‌بینی شده که با اجرای این برنامه تا افق 1405 میزان برداشت از منابع آب سطحی و زیرزمینی به ترتیب به میزان 1638 و 121 میلیون مترمکعب و در مجموع به میزان یک هزار و 759 میلیون مترمکعب کاهش می‌یابد.

مدیرکل دفتر مديريت مصرف و ارتقای بهره‌وری آب و آبفای وزارت نیرو ادامه داد: همچنین از طریق جایگزینی آب خام با پساب در بخش‌های کشاورزی، فضای سبز و صنعت و ارتقاء روش‌های پرورش ماهی در بخش شیلات در راستای اصلاح مصارف و بهبود کیفیت منابع آب به میزان 219 میلیون مترمکعب اقدام خواهد شد. در این برنامه تقویت منابع آب استان از طریق اقداماتی همچون تغذیه مصنوعی و کنترل سیلاب نیز مد نظر قرار گرفته است.

زهرایی خاطرنشان کرد: در این جلسه، نظرات دستگاه‌های عضو کارگروه ملی سازگاری با کم‌آبی در مورد بخش‌های مختلف برنامه سازگاری با کم‌آبی استان‌ خوزستان مورد بحث قرار گرفت و در پایان جلسه ضمن تایید کلیات برنامه، از کارگروه سازگاری با کم‌آبی این استان‌ خواسته شد مطابق نظرات مطرح شده، برنامه سازگاری با کم آبی خود را تدقیق کنند تا جهت تصویب نهایی به کارگروه ملی سازگاری با کم آبی ارائه شود.

برچسب هاایران بنفشه زهرایی پایگاه اطلاع رسانی وزارت نیرو (پاون) معاونت آب و آبفای وزارت نیرو وزارت نیرو

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: ایران وزارت نیرو آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو کارگروه ملی سازگاری با کم آبی برنامه سازگاری با کم آبی وزارت نیرو آبی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۹۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد

صابر جباری فاروجی از سوی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به عنوان «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، حسین فرشیدی؛ معاون بهداشت وزارت بهداشت در حکمی، دکتر صابر جباری فاروجی را به‌ عنوان «دبیر کارگروه سلامت مدارس» منصوب کرد.

متن حکم معاون بهداشت به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر جباری

با سلام

با توجه به ضرورت اتخاذ تصمیمات یکپارچه در حوزه تعیین سیاست‌ها، تکالیف و خط مشی‌ها برای دانش آموزان و ایجاد و تداوم هم‌افزایی مراکز/ دفاتر مرتبط معاونت بهداشت در تعامل با حوزه‌­های درون بخشی و برون بخشی به ویژه وزارت آموزش و پرورش و با هدف سامان بخشی به فعالیت‌های مطلوب سلامت کودکان، نونهالان و نوجوانان در مدارس، نظر به تعهد و تجربه جنابعالی، بدین وسیله به موجب این ابلاغ  جنابعالی به سمت "دبیر کارگروه سلامت مدارس"  منصوب می‌­شوید.

اجرای نهضت ملی سواد سلامت‌آموزی در مدارس 10 استان کشور

امید است با یاری خداوند متعال و در سایه توجهات حضرت ولی­‌عصر(عج) در اجرای مأموریت­‌های این کارگروه و در راستای حفظ و ارتقای سلامت دانش‌­آموزان موفق و منصور باشید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عدالت باید در اجرای پروژه‌های عمرانی خوزستان رعایت شود
  • برگزاری جلسه کارگروه ایمنی و بهداشت آب و فاضلاب در ماکو
  • ایران رئیس کمیته کشاورزی «اسمیک» شد
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • تمامی مدارس نوبت عصر خوزستان فعال هستند
  • غیر حضوری شدن نوبت صبح مدارس برخی شهر‌های خوزستان
  • راهکارهای جذب بازماندگان از تحصیل بررسی شد
  • سرلشکر باقری مصوبات کارگروه پدافند غیرعامل را ابلاغ کرد
  • تکالیف کارگروه دائمی پدافند غیرعامل برای دستگاه‌های اجرایی
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد