Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از راه یابی سه کانون استان ایلام به مرحله نیمه نهایی طرح ملی ایران قوی خبر داد.

حجت الاسلام «علی چراغی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد: بنا به اعلام معاونت فرهنگی ستاد مساجد کشور سه کانون شهدای سرابله  و حسین بن علی (ع) شهرستان چرداول و الغدیر شهرستان آبدانان به عنوان  کانون های  برتر استان ایلام  به مرحله نیمه نهایی طرح ملی ایران قوی راه یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد فهما استان ایلام افزود: کانون شهدای سرابله با 17 هزار 731 امتیاز، کانون الغدیر با 16 هزارو 508 امتیاز و حسین بن علی (ع) با 9 هزار 697 امتیاز  توانستند در جمع کانون های برتر کشور در اجرای طرح ایران قوی  قرار گیرند.

 

وی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با اجرای برنامه ها و فعالیت های مختلف مشارکت فعال در اجرای طرح ملی ایران قوی داشتند، تصریح کرد: مشارکت در سوگواره سردار آسمانی، مسابقات قرآنی مدهامتان، روح مقاومت، سه شنبه هاي تکريم، شنبه های کتاب، طرح ملی راهکار، دوره های آموزشی، ثبت طرح ها و ایده های فرهنگی، از جمله برنامه های اجرایی در سطح کانون های استان بود.

 

وی با اشاره به استقبال مناسب کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام از اجرای طرح ملی ایران قوی، یادآور شد: 307 کانون استان ایلام  در اجرای طرح  ملی  ایران قوی مشارکت کردند.

 

حجت الاسلام چراغی پور ادامه داد: طرح ملی ایران قوی در سه شبستان فرهنگ، هنر و نوآوری و  12 رواق همزمان با آغاز دفاع مقدس آغاز و تا 22 بهمن  در سطح کانون های فرهنگی و هنری سراسر کشور برگزار شد.

 

وی در پایان طرح ملی ایران قوی در قالب رویداد ملی فهما را رقابتی مومنانه بین بچه های مسجدی در کانون های فرهنگی و هنری عنوان کرد که در راستای نقش کانون ها در گام دوم انقلاب اجرا شد.

پایان پیام/92

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح ملی ایران قوی استان ایلام کانون های مساجد کانون های فرهنگی و هنری طرح ملی ایران قوی استان ایلام اجرای طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۱۹۹۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان امشب در دیدار سوم مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال تیم شهرداری گرگان مهمان مهرام تهران بود و با نتیجه ۸۹ بر ۸۴ این تیم را شکست داد.

بر این اساس شهرداری گرگان با کسب پیروزی ۳ بر صفر در مرحله نیمه نهایی به فینال این رقابت‌ها صعود کرد.

در این دیدار ارسلان کاظمی از تیم شهرداری گرگان با کسب ۱۹ امتیاز، ۱۸ ریباند و کارایی ۳۱ بهترین بازیکن شد.

شهرداری گرگان همچنین یک نوزدهم اردیبهشت یک بازی حساس در فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا دارد و باید در بیروت برابر تیم الریاضی لبنان بازی کند .

 

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • طبیعت یک گام به فینال نزدیک تر شد
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند
  • صعود شهرداری گرگان به رقابت‌های فینال لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال
  • شهرداری گرگان اولین فینالیست لیگ برتر بسکتبال شد
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا