Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@05:22:21 GMT

انتخابات پیش رو با اقتدار کامل اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۰۰۱۴

انتخابات پیش رو با اقتدار کامل اجرا می شود

به گزارش خبرنگار مهر، فتح ‌الله حقیقی ظهر چهارشنبه در کارگروه امور زیربنایی استان که در محل استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه انتظار داریم نخبگان و فرهیختگان جامعه در انتخابات شوراهای اسلامی حضوری جدی داشته باشند، گفت: جایگاهی که امروز در حوزه شوراهای اسلامی وجود دارد، جایگاه خدمت‌گزاری است.

وی با اشاره به اینکه افراد تاثیرگذاری که این توانایی را در خود می‌بینند که در این عرصه قادر به حضور موثر هستند، باید به عنوان کاندیدا ثبت‌نام کنند، افزود: معتقدیم این افراد تاثیرگذار به هیچ وجه نباید در این عرصه به عنوان تماشاچی باشند، بلکه باید در عرصه خدمت حضور داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان با یادآوری اینکه حضور افراد نخبه و فرهیخته در عرصه انتخابات شوراهای اسلامی به این معنی است که امور شهری می‌تواند اعتلا یابد، تصریح کرد: نباید فراموش کنیم که در عرصه انتخابات آنچه که از همه مهم‌تر است، بحث برگزاری انتخاباتی باشکوه و در مدار قانون است.

حقیقی با تاکید بر اینکه برگزاری انتخابات در چارچوب قانون باعث می‌شود تا شاهد حضور باشکوه مردم در این عرصه به واسطه برگزاری آن در سایه امنیت و سلامت است، ادامه داد: بدون شک با توجه به جایگاه این عرصه، به کسی اجازه نمی‌دهیم هیچکس از ارکان انتخابات عدول کند.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه بدون شک انتخابات پیش رو با اقتدار کامل برگزار خواهد شد، اظهار کرد: انتخاباتی که تا به امروز برگزار شده است، بر مدار قانون بوده و باعث شده تا این عرصه با اقتدار برگزار شود، به همین خاطر اجازه عدول از این چارچوب در انتخابات پیش رو را به کسی نخواهیم داد.

کد خبر 5161067

منبع: مهر

کلیدواژه: فتح الله حقیقی استاندار زنجان افتتاح طرح عمرانی ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بوشهر گرگان شیراز زلزله مشهد خطبه های نماز جمعه لیگ برتر فوتبال ایران اردبیل واکسن کرونا انتخابات 1400

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۰۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران‌

به گزارش خبرنگار مهر، محسن نایبی صبح پنجشنبه در دومین جلسه ستاد امنیت انتخابات استان تهران که با حضور شجاعان رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات، امنیت و هوشمندسازی وزارت کشور، جلایی، مدیرکل فناوری شورای نگهبان، علوی، قائم مقام شورای نگهبان هیأت نظارت استان تهران و سیدکمال سادات مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری تهران و دیگر اعضا برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید «مرتضی مطهری» و تبریک روز معلم و مقام استاد اظهار کرد: خداوند را شاکر هستیم که علی رغم توطئه دشمنان نظام مقدس اسلامی، انتخابات ۱۱ اسفند در سلامت و امنیت کامل برگزار و باعث فخر و مباهات کشور و سرخوردگی بدخواهان این ملت شد.

نایبی با اشاره به پاسخ مقتدرانه سپاه پاسداران در عملیات وعده صادق گفت: اثرات و برکات این اقدام در آینده هرچه بیشتر بگذرد نمایان‌تر خواهد شد.

وی عنوان کرد: تأمین امنیت روانی و سلامت مرحله دوم انتخابات به اندازه مرحله اول انتخابات دارای اهمیت است.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران از اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران افزود: دشمن از هر حربه‌ای برای بر هم زدن امنیت روانی در جامعه استفاده می‌کند و ما تمام ظرفیت و توان خود را به کار خواهیم گرفت تا نقشه آنان را خنثی کنیم.

بر اساس این گزارش مرحله دوم انتخابات روز ۲۱ اردیبهشت ماه سال جاری در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به صورت تمام الکترونیک و در حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا مانند دور اول برگزار خواهد شد.

کد خبر 6094596

دیگر خبرها

  • اجرا نشدن کامل طرح مسکن ملی و جوانی جمعیت در سبزوار
  • ۶ هزار نفر به برگزاری انتخابات مرحله دوم کمک می کنند
  • آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیک
  • وحیدی: آماده برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی هستیم
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران
  • نشست پیگیری اجرای مهمترین طرح‌ های ریلی کشور برگزار شد
  • اخذ تدابیر امنیتی در برگزاری دور دوم انتخابات شهر و استان تهران‌
  • همه سلایق سیاسی در مجلس دوازدهم حضور دارند
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک