Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@13:36:45 GMT

سکوت جامعه جهانی سبب حملات اسرائیل شده است

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۰۱۸۱

سکوت جامعه جهانی سبب حملات اسرائیل شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سانا، حزب عربی ناصری مصر به شدت به حمله رژیم صهیونیستی به سوریه واکنش نشان داد و آنرا محکوم کرد وخواستار مقابله جامعه بین المللی با این حملات متوالی شد.

محمد ابوالعلا رئیس حزب ناصری مصر به خبرنگار سانا در قاهره اعلام کرد: رژیم صهیونیستی همچنان به حملات ناجونمردانه خود به سوریه قلب تپنده جهان عرب ادامه می دهد و این همزمان با جنایات این رژیم علیه ساکنان جولان اشغالی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: سکوت عربی و بین المللی درباره این جنایات سبب شده است که رژیم اشغالگر به جنایات خود ادامه بدهد.

ابوالعلا گفت: جامعه جهانی باید تحرک جدی برای توقف جنایات این رژیم و محاکمه و بازخواست آن به عمل آورد.

وی تاکید کرد: ارتش سوریه روز به روز پیروزی های جدیدی علیه تروریستها با وجود محاصره شدید به دست می آورد. سوریه استوار و پیروز همه توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کند.

رئیس حزب ناصری مصر گفت: این حملات با نزدیک شدن به زمان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سوریه بیشتر هم می شود و هدفش به شکست کشاندن این فرایند است اما سوریه و ملت آن بیدار است و در مسیر دموکراسی و پیروزی در جنگ علیه تروریسم گام بر می دارد.

کد خبر 5161043

منبع: مهر

کلیدواژه: مصر سوریه رژیم صهیونیستی ایالات متحده امریکا عراق عربستان سعودی سوریه ایران جمال خاشقجی رژیم صهیونیستی جو بایدن روسیه محمد بن سلمان افغانستان برجام تحريم اقتصادي روسيه حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۰۱۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه قدس الاخباریه، دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت امروز سه شنبه در اعتراض به تداوم جنایات جنگی رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان دست به برگزاری تجمع اعتراضی زدند.

در جریان این تجمع اعتراضی شماری از دانشجویان پرچم اسرائیل را زیر پا گذاشته و آن را به آتش کشیدند.

گفتنی است همزمان با تشدید اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه جنایات رژیم صهیونیستی، دانشگاه های بیروت نیز تحصن خود را در حمایت از ملت مظلوم فلسطین آغاز کردند.

کد خبر 6093256 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • دانشجویان دانشگاه آمریکایی بیروت پرچم اسرائیل را به آتش کشیدند
  • جنایات رژیم اسرائیل تحولات سوریه را دچار خدشه کرده است
  • گفت و شنود/ بلا نسبت!
  • سکوت رژیم‌های خودکامه عربی در برابر کنشگری پیرامون آرمان فلسطین
  • روز ۲۰۷ طوفان‌الاقصی|تداوم حملات هوایی اسرائیل به غزه
  • تشدید اعتراضات ضد صهیونیستی در کشور‌های غربی در حمایت از مردم غزه
  • مقابله به مثل؛ راهبرد حزب الله برای دفاع از مرجعیون و کفرکلا
  • خیزش دانشگاه‌های آمریکا علیه محور شرارت آمریکایی-اسرائیلی
  • شهادت ۳۷ فلسطینی در حملات رژیم صهیونیستی به غزه
  • تازه‌ترین حملات اسرائیل به رفح ۱۰ شهید برجای گذاشت