Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-04@23:22:02 GMT

فرهاد مجیدی سرمربی استقلال شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۰۳۲۸

مجیدی پس از مذاکره با مدیران باشگاه استقلال، دوباره هدایت این تیم را بر عهده گرفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

پس از محمود فکری، مدیران باشگاه استقلال فرهاد مجیدی را جایگزین وی کردند. فرهاد مجیدی فصل گذشته نیز هدایت آبی های پایتخت را عهده دار بود، اما پس از ناکامی در کسب عنوان جام حذفی از هدایت استقلال برکنار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرارداد مجیدی با استقلال به مدت ۲ سال و نیم است. استقلال اکنون با ۲۷ امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد.

استقلال لیگ شانزدهم را با علیرضا منصوریان شروع کرد و در پایان بازی با ذوب آهن در هفته هفتم لیگ هفدهم با او به پایان خط رسید. وینفرد شفر، پیرمرد آلمانی جانشین منصوریان در استقلال شد و تا اواخر لیگ هجدهم سکان هدایت آبی‌ها را در دست گرفت. شفر وقتی تیمش با شکست به پدیده در مشهد شانس قهرمانی در لیگ را از دست داد، از سرمربیگری تیمش کنار گذاشته شد و فرهاد مجیدی که در آن زمان دستیار شفر بود سرمربی موقت استقلال در هفته‌های پایانی لیگ برتر شد.

استقلال در لیگ نوزدهم سراغ آندره‌آ استراماچونی مربی نام آشنای ایتالیایی رفت و در شرایطی که تیم او شرایط بسیار خوبی به لحاظ فنی داشت، مربی ایتالیایی به دلایل مختلفی تصمیم به قطع همکاری با این تیم گرفت. بعد از تلاش‌های بی حاصل مدیران استقلال برای بازگرداندن استرا، فرهاد مجیدی جانشین او شد. او در اواخر لیگ نوزدهم با احمد سعادتمند مدیرعامل وقت استقلال وارد یک جنگ تمام عیار شد و بعد از پیروزی مقابل پرسپولیس در دربی جام حذفی و در آستانه فینال این تورنمنت از سرمربیگری استقلال استعفا داد منتهی نهایتا در فینال جام حذفی هم روی نیمکت تیمش نشست و بعد از شکست به تراکتور، با شاگردانش خداحافظی کرد و به همکاری‌اش با استقلال خاتمه داد.

استقلال در لیگ قهرمانان آسیا از مجید نامجومطلق به عنوان سرمربی‌اش استفاده کرد. در شروع لیگ بیستم استقلالی‌ها که انتخاب‌های زیادی برای سرمربیگری نداشتند با محمود فکری به توافق رسیدند که این مربی فقط ۱۶ هفته هدایت استقلال را به عهده داشت.

بنابراین استقلال در برهه‌های مختلف در این ۳ فصل ۶ مربی را به صورت موقت و دائمی روی نیمکت خود دیده است که مجیدی در دو مقطع مربی و سرمربی استقلال بوده و این یعنی استقلال در طی این چند فصل فقط روی موج تغییر بوده و دستاورد ارزشمندی هم کسب نکرده است.

برچسب ها: استقلال ، سرمربی ، استقلال ، فرهاد مجیدی ، محمود فکری

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: استقلال سرمربی استقلال فرهاد مجیدی محمود فکری فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۰۳۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، قلعه‌نویی یک هفته پس از جدایی مطهری از جمع نفرات تیم ملی برای این مربی آرزوی موفقیت کرده است.

حمید مطهری پس از کار کنار یحیی گل‌محمدی به عنوان مربی پرسپولیس و حضور در نساجی به عنوان سرمربی، با نظر امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی به جمع دستیاران وی در تیم ملی بزرگسالان ایران اضافه شد.

مطهری که در یک سال گذشته مربی تیم ملی بود و علاوه‌بر بازی‌های انتخابی جام جهانی، جام ملتهای آسیا را نیز در کادرفنی ایران پشت سر گذاشت، حالا بار دیگر به لیگ برتر فوتبال ایران برگشته و چالش مهمی برعهده دارد.

مطهری در حال حاضر هدایت تراکتور را بر عهده دارد و تاثیر مثبتی بر قرمزها پس از جدایی پاکو خمس گذاشته است. تزاکتور برای کسب سهمیه تلاش می‌کند و تبریزی‌ها شروعی خوب با این مربی داشته‌اند.

امیر قلعه‌نویی با انتشار یک تصویر کنار حمید مطهری در اردوی تیم ملی خطاب به او با لحنی محبت آمیز نوشت:"حمید عزیزم موفق باشی برادر."

دیگر خبرها

  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • پیام سرمربی تیم ملی به حمید مطهری (عکس)
  • توماس توخل، گزینه جدی رتکلیف برای هدایت منچستریونایتد
  • استفانو پیولی گزینه اصلی هدایت ناپولی
  • ادعای داغ در آلمان؛ ژوزه مورینیو آماده پذیرش پیشنهاد بایرن مونیخ!
  • فولاد برای بقا در لیگ برتر به دنبال کسب امتیاز در 5 بازی پایانی
  • رالف رانگنیک پیشنهاد بایرن مونیخ را رد کرد
  • رانگنیک پیشنهاد سرمربیگری بایرن مونیخ را رد کرد
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • این مربی می‌خواست جای جواد نکونام را در استقلال بگیرد!