Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@16:10:15 GMT

کشف محموله قاچاق 5 هزار میلیاردی در شهر آفتاب

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۰۴۳۴

کشف محموله قاچاق 5 هزار میلیاردی در شهر آفتاب

رییس پلیس پیشگیری پایتخت از کشف لوازم خودرو قاچاق به ارزش 5 هزار میلیارد ریال در نتیجه اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا محدوده سرکلانتری دهم خبر داد.

به گزارش ایران آنلاین ،سرهنگ "جلیل موقوفه ای" گفت: در اجرای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و جلوگیری از توزیع آن در بخش آفتاب ، ماموران کلانتری 171  با هماهنگی مقام قضایی در بازدید صورت گرفته از یک واحد دامداری اقلام شامل قطعات و لوازم یدکی خودور های وارداتی ،روغن و مکمل های سوخت و تجهیزات پزشکی شامل دستگاه های شوک الکتریکی توشک های مواج و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

... که به صورت قاچاق وارد و بدون ثبت در سامانه انبار ها  را کشف و با هماهنگی قضایی توقیف کردند.
سرهنگ موقوفه ای افزود: ارزش کالای قاچاق کشف شده حدود 5 هزار میلیارد ریال برآورد شد که در این خصوص متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی روانه مراجع قضایی شد.
این مقام انتظامی در ادامه ورود کالای قاچاق را تهدیدی در راستای اشتغال و تولیدات داخلی دانست و خواستار برخورد جدی با عاملان تهیه و توزیع آن شد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۰۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار حسین رحیمی اظهار کرد: در فروردین سال جاری، ۸۵۰۵ پرونده در حوزه‌های مختلف تشکیل شد که نسبت به سال گذشته ۴ درصد افزایش داشتیم.

وی افزود: سال جاری شاهد رشد ۷۷ درصدی برخورد و مقابله با پرونده‌های کلان و سازمان یافته اقتصادی هستیم.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا ادامه داد: در فروردین امسال، پلیس امنیت اقتصادی توانست ۵۲ مرحله عملیات در راستای مقابله با قاچاق کالا و ارز و جرایم اقتصادی سازمان یافته در کشور به انجام برساند.

سردار رحیمی با اشاره به تشکیل ۹۲۵ فقره پرونده برای مجرمان و مفسدان اقتصادی گفت: در مجموع از این تعداد پرونده، ۹۴۵ متهم اقتصادی دستگیر شدند، همچنین ۶۳۲ خودرو حامل کالای قاچاق توقیف شد.

وی خاطرنشان کرد: از مجموع این عملیات‌ها، ۲۰ همت کالای قاچاق کشف و ضبط شد که بر اساس اعلام کارشناسان، نسبت به سال گذشته شاهد افزایش ۵۲۳ درصدی هستیم.

کد خبر 751155

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق
  • کشف ۲۰ همت کالای قاچاق و دستگیری ۹۴۵ متهم اقتصادی در سال جاری
  • کشف محموله ۵ میلیارد ریالی قاچاق در خشکبیجار
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • توقیف خودرو‌های خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در استان بوشهر
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • افزایش ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۶۸ درصدی کشف کالای قاچاق در سال ۱۴۰۲
  • بیش از ۱۷ هزار نخ سیگار قاچاق در کرج کشف شد
  • محکومیت ۶ میلیاردی قاچاقچی کالا دراصفهان