Web Analytics Made Easy - Statcounter

جمعی از فعالان قرآنی اهل سنت استان سیستان و بلوچستان با حضور در مجتمع امام خمینی(ره)، حسینیه الزهراء(س) ضمن بازدید از نمایشگاه آثار و محصولات شورای عالی قرآن، مرکز طبع و نشر قرآن و کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم، بامأموریت های آنها آشنا شدند.

به گزارش ایسنا به نقل از شورای عالی قرآن، جمعی از فعالان قرآنی اهل سنت استان سیستان و بلوچستان، با حضور در مجتمع امام خمینی(ره)، حسینیه الزهراء(س) ضمن بازدید از نمایشگاه آثار و محصولات شورای عالی قرآن، مرکز طبع و نشر قرآن و کمیته اعزام و دعوت از قاریان قرآن کریم، با مأموریت‌های این سه مجموعه قرآنی آشنا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جلسه ای که به همین مناسبت برگزار شد، سیدعلی سرابی قائم مقام شورای عالی قرآن و محمدتقی میرزاجانی معاون اجرایی شورا توضیحاتی در تببین وظایف نهادهای قرآنی وابسته به دفتر مقام معظم رهبری ارائه کردند.

در بخش دیگری از این جلسه که معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان سیستان و بلوچستان و تعدادی از مدیران مرکز طبع و نشر قرآن هم در آن حضور داشتند، میهمانان به ارائه نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند.

در پایان مقرر شد جهت استفاده از ظرفیت‌های قرآنی استان هم افزایی بیشتری صورت گیرد، همچنین به منظور ارتقاء سطح فنی قرائت و حفظ قرآن در این استان، شرایط بهره مندی قاریان و حافظان استان از برنامه‌های آموزشی شورای عالی قرآن فراهم شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: شورای عالی قرآن سيستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان شورای عالی قرآن مرکز طبع و نشر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۰۶۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، گفت: ۴۰۰ مسئول ایمنی در کارگاه‌های تولیدی، خدماتی و عمرانی این استان بر اجرای دستورالعمل‌های ایمنی و بهداشت کار نظارت می‌کنند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، خلیل احمد سلامی صبح امروز در جلسه با مسئولین ایمنی استان، اظهار داشت: 400 مسئول ایمنی در کارگاه‌های تولیدی، خدماتی و عمرانی این استان بر اجرای دستورالعمل‌های ایمنی و بهداشت کار نظارت می‌کنند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: ایمنی و بهداشت کار از مهترین مسائلی است که هر فرد در هر سطحی در محیط کار و زندگی باید به آن توجه کند، زیرا غفلت از آن باعث صدمات و ضایعات جبران ناپذیری می شود.

وی با بیان اینکه آموزش نکته کلیدی پیشگیری از حوادث کار است، افزود: طبق قانون کار، کارگاه‌ها پیش از راه‌اندازی باید چارچوب ایمنی را داشته و آموزش‌های لازم را به نیروهای خود داده باشند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: در سال گذشته با مجموع اقدامات نظارتی بازرسان کار و ارائه آموزش‌های کاربردی به جامعه هدف، میزان حوادث ناشی از کار در استان نسبت به سال قبل‌تر، 10 درصد کاهش یافت. 

سلامی از فعالیت 396 کمیته حفاظت فنی و بهداشت کار در سیستان و بلوچستان هم خبر داد و گفت: از وظایف کمیته‌ حفاظت فنی و بهداشت کار می‌توان به طرح مسائل و مشکلات حفاظتی و بهداشتی در جلسات کمیته و ارائه پیشنهادات لازم به کارفرما برای رفع نواقص و سالم سازی محیط کار و همکاری با کارشناسان بهداشت حرفه‌ای و بازرسان کار برای اجرای مقررات حفاظتی و بهداشت کار اشاره کرد. 

وی تأکید کرد: جلب مشارکت کارگران در برنامه‌های ایمنی و آموزش‌های لازم در این زمینه نیز منجر به پیشگیری از حوادث ناشی از کار و رشد بهره‌وری در تولید می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجلیل از قاریان، خادمان و فعالان قرآنی در ارومیه
  • عمل به آموزه‌های قرآن، نسخه شفابخش نجات بشریت است
  • حافظان قرآن به عنوان سفیران تاثیرگذار نقش آفرینی کنند
  • معرفی حافظان و قاریان در ترویج رفتارهای قرآنی اثرگذار است
  • فعالیت ۴۰۰ مسئول ایمنی در سیستان و بلوچستان
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • ارتقای قاریان جوان در طرح ملی تلاوت شباب الرضا(ع)
  • امدادرسانی آب و فاضلاب استان بوشهر به سیل زدگان سیستان و بلوچستان
  • بیش از ۱۰۰ هزار دانشجو در مراکز آموزش عالی سیستان و بلوچستان مشغول به تحصیل هستند