Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی ظهر امروز در دیدار با خانواده شهدای دزلی ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهدا به ویژه 74 شهید دزلی، اظهار کرد: باید خداوند را شاکر باشم که بتوانم خدمت‌گذار مردم شریف، صمیمی، ایثارگر، شریف، شهیدپرور و زحمت‌کش کردستان باشم.

وی تصریح کرد: هرجا که در طول این 6 ماه پاگذاشته‌ایم، صفا، صمیمت و لطف و مرحمت بوده است و  الحمدوالله هم صفای ظاهری و هم صفای باطنی در جای‌جای این استان برقرار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در استان کردستان افزود: آنچه که امروز در کشور داریم از برکت خون شهدا است و این جلسه در سایه برکت جانفشانی و ایثارگری آنان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: اینکه روستایی این تعداد شهدا تقدیم انقلاب کرده سرمایه بزرگی است و در کمتر جایی می‌توان نمونه آن را پیدا کرد.

وی گفت: این یک مسئله ارزشمندی است همه جا چنین چیزی وجود ندارند، این یک سرمایه است که آدم به کسانی افتخار کنند که برای کشور، دین و اعتلای نظام خود جان داده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با بیان اینکه گاهی اوقات افرادی برای کارهای که خیلی سطح بالایی ندارند جان می‌دهند، گفت: اما در این روستا عزیزانی برای حفظ ارزش‌های دینی و اعتلای نظام مقدس اسلامی خون پاکشان را فدا کردند.

حجت‌الاسلام پورذهبی اضافه کرد: سعی کنیم بر همین عهدی که شهدا داشته‌اند ثابت قدم بمانیم همانطور که ورزشکاران قهرمان ماندن را سخت می‌دانند.

وی افزود:‌ اکنون فشارهای اقتصادی، فشارهای مادی، تعرض‌ها، هجوم در فضای مجازی برای آسیب زدن به جوانان به اوج خود رسیده و ثابت قدم ماندن در چنین عرصه‌ای بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان حرکت در مسیر شهدا و ثابت قدم بودن در این راستا را ضروری دانست و گفت: باید راه شهدا و ارزش‌هایی که آنها به وجود آوردند را دنبال کنیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی از مسوولان بنیاد شهید خواست خانواده شهدا بعنوان ولی‌نعمتان انقلاب را بیش از پیش مورد توجه قرار دهند.

وی با بیان اینکه در هجمه‌ها علیه نظام و زمان‌های حساس باز هم همین خانواده‌ها هستند که سینه سپر می‌کنند، اظهار داشت: نباید هیچ وقت از تکریم شهدا و خانواده‌های آنها غافل شویم چراکه هرچه داریم از این عزیزان است.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اذعان کرد: امیدواریم هرچه زودتر به همت مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور شاهد برگزاری یک برنامه و یادواره جامع برای شهدای دزلی و معرفی هرچه بیشتر این خطه شهیدپرور فراهم شود.

امام جمعه دزلی هم در این نشست با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد شهدای دزلی و اورامانات، گفت: حضرت آقا فرمود شهدای این منطقه مظلومانه جان دادند و سرفرازانه به دیار حق شتافتند.

ماموستا شریف ساعدی خاطرنشان کرد: دلیرمردان و شیرزنان این دیار با از خودگذشتگی یک وجب از خاک میهن اسلامی را به دست دشمنان ندادند و در برابر دشمنان تا به دندان مسلح خود تنها با قدرت و نیروی ایمان با دست خالی ایستادگی کردند.

انتهای پیام/2330/71

منبع: فارس

کلیدواژه: نماینده ولی فقیه در کردستان کردستان شهدا نماینده ولی فقیه در استان کردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۰۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدا در بوکان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  این برنامه با حضور قشرهای مختلف مردم ، خانواده‌ شهدا و مسئولان شهرستانی در فرهنگ سرای سردار سلیمانی بوکان برگزار شد.

در این برنامه حجت اسلام یزدی  با تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و همچنین روز های معلم و کارگر، این هفته را بسیار مبارک دانست و گفت: معلمین و کارگران سنگربانان و سربازان خط مقدم جبهه در حوزه‌‌های جهاد علم و دانش و اقتصادی هستند .

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: این دو قشر جامعه را باید در هر لحظه و هر مکان تکریم کرد و از زحمات آنان تشکر کرد.

حجت‌الاسلام یزدی با اشاره به اجرای طرح نور نیز عنوان کرد: همه ملت ایران از اقدامات نیروهای درگیر در طرح نور و مبارزه با بدحجابی و بی حجابی حمایت خواهند کرد .

در پایان از خانواده شهدا ایثارگران و نمونه های دانش آموزی شاهد تجلیل شد .

دیگر خبرها

  • برگزاری یادواره شهدای روستای امند
  • برگزاری یادواره شهدای گمنام شهرستان چاراویماق
  • هجدهمین یادواره شهدای روستای جعفر آباد رفسنجان
  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۸۵ شهید عباس‌آباد در سلمانشهر
  • یادواره شهدای طلاب و روحانی زرین دشت برگزار شد
  • برگزاری یادواره شهدا همراه با تشییع پیکر شهید«فیضی زاده»
  • شعار «مرگ بر اسرائیل» به برکت خون شهدا در قلب آمریکا سر داده می‌شود
  • برگزاری اولین یادواره شهدای زن در شهرستان هرند + فیلم
  • برگزاری یادواره شهدا در بوکان