Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-05-06@13:24:44 GMT

قرعه کشی سایپا انجام شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۰۹۲۸

قرعه کشی سایپا انجام شد

قرعه کشی همزمان دو طرح فروش فوق‌العاده ۷ محصول و طرح پیش فروش یک ساله ۹ محصول سایپا طرح عید تا عید انجام شد.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، به نقل از سایپا، قرعه کشی طرح فروش فوق العاده ۷ محصول سایپا شامل سایپا ۱۵۱، تیبا صندوقدار، تیبا ۲، ساینا، کوییک دنده‌ای، کوییک.آر و ساینا اس با حضور نهادهای نظارتی و مسئولان این شرکت خودروسازی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در طرح فروش فوق العاده سایپا ۵۵۴ هزار و۵۲۸ نفر شرکت کردند که ۵۴۹ هزار و ۴۹۰ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح فروش ۱۵ هزار و ۵۰۰ خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه کشی باشد ۳۱ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح هزار دستگاه خودرو تیبا صندوق دار عرضه می‌شود. علاوه بر این ۳ هزار دستگاه سایپا ۱۵۱، هزار دستگاه تیبا ۲، هزار دستگاه ساینا، ۴ هزار دستگاه کوییک دنده‌ای، ۵۰۰ دستگاه کوییک.آر و ۵۰۰۰ دستگاه ساینا اس عرضه می‌شود.

علاوه بر این قرعه کشی طرح پیش فروش ۹ محصول سایپا شامل شاهین، سایپا ۱۵۱، تیبا صندوقدار، تیبا ۲، ساینا، کوییک دنده‌ای، کوییک.آر، کوییک.اس و ساینا. اس هم برگزار شد.

در طرح پیش فروش سایپا ۱۴۲ هزار و ۵۱۶ نفر شرکت کردند که ۱۳۹ هزار و ۵۳ نفر واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح پیش فروش ۱۱ هزار و ۷۰۰ خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود و توزیع خودروها بر اساس قرعه کشی باشد ۲۳ هزار و ۴۰۰ نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده اند.

در این طرح هزار دستگاه خودرو شاهین عرضه می‌شود. علاوه بر این ۲ هزار دستگاه سایپا ۱۵۱، ۷۰۰ دستگاه تیبا صندوق دار، ۷۰۰ دستگاه تیبا ۲، ۷۰۰ دستگاه ساینا، ۷۰۰ دستگاه کوییک دنده‌ای، ۷۰۰ دستگاه کوییک.آر، ۲ هزار و ۲۰۰ دستگاه کوییک. اس و ۳ هزار دستگاه دستگاه ساینا. اس عرضه می‌شود.

اسامی منتخب دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش محصولات سایپا پس از تائید نهایی توسط نهادهای نظارتی فردا پنجشنبه ۱۴ اسفند ماه ساعت ۱۴ در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر خواهد شد.

گروه خودروسازی سایپا برای منتخبین دو طرح فروش فوق‌العاده و پیش فروش یک ساله پیامک ارسال می‌کند اما برای اطمینان بیشتر ضرورت دارد که ثبت نام کنندگان به سایت سایپا مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اقتصادی سایپا ساینا طرح فروش فوق العاده گروه خودروسازی کوییک دنده ای دستگاه کوییک دستگاه ساینا طرح پیش فروش هزار دستگاه عرضه می شود ۷۰۰ دستگاه سایپا ۱۵۱ کوییک آر قرعه کشی تیبا ۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۰۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ از فردا / بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه

به گزارش پارس نیوز ، جدیدترین ثبت نام ایران خودرو از ۱۸ اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد. متقاضیان فروش فوق العاده ایران خودرو می‌توانند خودرو خود را ۹۰ روزه تحویل بگیرند.

ثبت نام ایران خودرو فوری

 

متقاضیان فروش فوری ایران خودرو می‌توانند با پرداخت ۴۱۳ میلیون تومان، وانت آریسان را ۹۰ روزه تحویل بگیرند.

لینک سایت ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ / سایت ثبت نام خودرو بدون قرعه کشی

تکمیل مراحل ثبت نام ایران خودرو بدون قرعه کشی تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام ایران خودرو یعنی آدرس https://www.ikco.ir/ انجام می شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت ایران خودرو نخواهد بود.

زمان ثبت نام ایران خودرو اردیبهشت ۱۴۰۳

این بخشنامه از تاریخ ۱۸ اردیبهشت ساعت ۱۰ صبح فعال خواهد شد و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

منبع: اقتصادآنلاین

 

دیگر خبرها

  • قیمت روز محصولات سایپا دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • آغاز ثبت نام ایران خودرو ۱۴۰۳ از فردا / بدون قرعه کشی با تحویل ۹۰ روزه
  • بازار خودرو روی دور تند گرانی افتاد/ آخرین قیمت پژو، سمند، شاهین، کوییک، دنا و تارا + جدول
  • الحاق ۴۳ دستگاه خودرو و موتورسیکلت به ناوگان فرماندهی مرزبانی خراسان رضوی
  • L90 ایرانی؛ رونمایی از رقیب جدید تارا و دنا
  • آغاز دور جدید فروش خودروهای وارداتی در سال جدید + جزئیات | ثبت نام جدید انجام می‌شود؟
  • (عکس) ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!
  • ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!/ عکس
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول