Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمهدی هاشمی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس گفت:‌ معلوم نیست چرا بعضی‌ها به جای اینکه به جای کسب منافع برای کشور اقدام کنند و امتیازی از طرف مقابل برای کشور بگیرند به دنبال امتیاز دادن هستند.

وی افزود: غربی‌ها اعم از آمریکا و اروپا در خوشبینانه‌ترین حالت نتوانستند در ماجرای برجام حسن نیت خود را به ما نشان دهند و حتی اروپا که در برجام باقی ماند نتوانست مستقل از آمریکا کانال مالی را برای تسهیل امور مالی ایران ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده دوره نهم مجلس اظهار داشت: وقتی ما در ماجرای برجام حسن نیتی از غرب ندیده‌ایم چه دلیلی برای اعتماد مجدد در قالب FATF به آنها وجود دارد. وقتی سیاست کلی نظام بر این است تا زمانی که تحریم‌ها برداشته نشود مذاکره‌ای صورت نگیرد پیوستن به FATF به مراتب موضوعی حساس‌تر از انجام مذاکره است و باید دقت بیشتری در مورد آن صورت گیرد.

هاشمی خاطرنشان کرد:FATF باید از دستور کار خارج شود و نباید در ماه‌های پایانی دولت تصمیمی با دستپاچگی در مورد آن اتخاذ شود که مغایر با سیاست‌های کلی نظام باشد.

وی افزود: هر وقت غرب تحریم‌ها را بردارد می‌توان FATF را دوباره برای بررسی در دستور کار قرار داد و تصمیمی متناسب با شرایط کشور و منافع ملت در مورد آن اتخاذ کرد.

نماینده دوره نهم مجلس اظهار داشت: همانطور که گفتم ما در سال‌های اخیر حسن نیتی از طرف غربی ندیده‌ایم و دلیلی ندارد که بار دیگر در ماجرای FATF وارد همکاری با آنها شویم. 

هاشمی خاطرنشان کرد: هرگونه مذاکره یا اقدام مشترک با غربی‌ها باید پس از برداشته شدن تحریم‌ها انجام شود و الا بی‌فایده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سیدمهدی هاشمی نماینده دوره نهم مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۰۹۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است

به گزارش قدس آنلاین، نشست مشترک اعضای هیأت وزیران به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی با استانداران سراسر کشور در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور دقایقی قبل آغاز شد.

آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور در نشست مشترک هیات دولت و استانداران با اشاره به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس گفت: در دور اول انتخابات شاهد تحقق ۴ مولفه بودیم که رهبری انقلاب بر آن تاکید کردند یعنی امنیت سلامت رقابت و مشارکت در انتخابات.

وی افزود: در دور اول شاهد انتخاباتی بودیم که کاملاً رقابتی بود. دارای امنیت بود و در عین حال سالم و مشارکتی برگزار شد که جا دارد از همه دست‌اندرکاران مرحله اول انتخابات تشکر کنیم و ان شاءالله برای مرحله دوم نیز شاهد برگزاری انتخابات باشکوهی باشیم.

رییس جمهور با اشاره به اهمیت موضوع امنیت در کشور تاکید کرد: در خصوص مساله امنیت باید از همه حافظان امنیت کشور تشکر کنم و تاکید کنم که دشمن به دنبال آن است بر برخی امواج سوار شود و ناامنی‌هایی را در گوشه و کنار کشور ایجاد کند.

این اجلاس، اولین نشست مشترک هیأت دولت به ریاست رئیس جمهور با استانداران در سال جاری است. سال گذشته نیز دو بار این نشست برگزار شده بود.

این خبر در حال تکمیل است... .

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • عفاف و حجاب موضوع اجتماعی و فرهنگی است
  • سردار رادان: دشمن به دنبال کارزارهای خیابانی است
  • دشمن دنبال گرفتن چادر از بانوان است/سنجش کارآمدی هر نظام با امنیت
  • لاوروف: غرب و اوکراین برای مذاکره جدی با روسیه آماده نیستند
  • ساعت‌های سرنوشت‌سازی پیش روی مذاکره‌کنندگان در قاهره است
  • رئیس جمهور در نشست مشترک هیأت دولت با استانداران: دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است
  • کره شمالی: آمریکا و متحدانش به دنبال اجتناب از چارچوب سازمان ملل هستند
  • نامه‌ای که دردسرساز شده است؛ باشگاه استقلال به دنبال گرفتن امضا از بازیکنان در تعطیلات
  • دشمن به دنبال از بین بردن هویت گفتمان انقلاب اسلامی است
  • وزارت دادگستری آمریکا به دنبال تحریم گوگل است