Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ مرجع تقلید شیعیان گفت: امروز آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و آل سعود با همدستی یکدیگر طرح‌ها و توطئه‌های بسیاری را علیه انقلاب اسلامی تدارک می‌بینند و ما باید در برابر آن‌ها بیدار و هوشیار باشیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان ظهر امروز در دیدار معاون وزیر جهاد کشاورزی و رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور که در دفتر معظم له برگزار شد، با اشاره به اهمیت درختکاری و حفظ طبیعت در دین اسلام اظهار داشت: بر اساس روایت‌ها کاشت درخت و جاری کردن نهر تا زمانی که مردم از آن بهره‌مند‌می شوند برای فرد پاداش اخروی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه ترویج سبک زندگی اسلامی از وظایف مسئولان جمهوری اسلامی محسوب می‌شود، بیان کرد: امروز باید سامانه‌هایی فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در برابر استکبار جهانی مبتنی بر مبانی اصیل اسلامی رقم بزنیم.

مرجع تقلید شیعیان عنوان کرد: خداوند در قرآن به تهیه نیازمندی‌های دنیایی از طریق کشاورزی و دام‌پروری اشاره‌کرده است، بهترین روزی‌ها همین است که از این دو طریق به دست می‌آید.

آیت الله نوری همدانی: انداختن تمام مشکلات به گردن تحریم امری خلاف واقع استآیت الله نوری همدانی: ملت های اسلامی قدس شریف را قلب تپنده جهان اسلام می دانندآیت الله نوری همدانی: دولت باید دست واسطه‌ها را قطع کند تا اجناس ارزان شود/ گرانی کمر مردم را شکسته است

استاد سطوح عالی حوزه علمیه گفت: تا زمانی که ظلم، فقر و جهل در جامعه وجود دارد نمی‌توانیم سامانه‌های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی مبتنی بر آموزه‌های اسلام شکل دهیم، باید در برابر ظلم، عدالت، و در برابر جهل نیز علم و فرهنگ و در برابر فقر رفاه ایجاد کنیم

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اهمت حفظ منابع طبیعی و گسترش درختکاری افزود: تشویق و فرهنگ‌سازی در جامعه برای تحقق این امر بسیار مهم است، با ساخت سامان حیات در کشور آبادانی ، رفاه و پیشرفت ایجاد می‌شود .

وی تصریح کرد: بر اساس روایات، مردم همواره به امنیت و عدالت احتیاج دارند و مسئولین نیز باید همواره در این راستا بکوشند، زیرا مردم نیازمند امنیت اعم از امنیت مالی، فکری و جانی هستند تا ازلحاظ فکری آرامش پیدا کنند.

مرجع تقلید شیعیان گفت: امام راحل در صحیفه می‌فرماید سامانه کمونیستی یک سامانه خاص بود و سامانه کاپیتالیستی در غرب نیز یک سامانه خاص بود، اما اسلام یک سامانه خاص دارد، ما با انقلاب اسلامی سامانه کمونیستی و کاپیتالیستی را کنار زدیم و سامانه‌ای اسلامی ارائه دادیم.

استاد سطوح عالی حوزه علمیه خاطرنشان کرد: امروز آمریکایی‌ها، صهیونیست‌ها و آل سعود با همدستی یکدیگر طرح‌ها و توطئه‌های بسیاری را علیه انقلاب اسلامی تدارک می‌بینند و ما باید در برابر آن‌ها بیدار و هوشیار باشیم.

انتهای پیام/452/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله نوری همدانی مرجع تقلید شیعیان باید در برابر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۱۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید بر شناسایی عاملان حمله به شیعیان افغانستان + فیلم

چهره‌های سیاسی و مردم افغانستان بر شناسایی و مجازات عاملان حمله تروریستی به نمازگزاران شیعه در استان هرات تاکید کردند.

نمازگزاران شیعه در مسجد امام زمان (عج) در شهرستان «گذره» استان هرات شب گذشته هدف حمله تروریستی قرار گرفتند که براثر آن هفت نمازگزار از جمله یک کودک و خطیب این مسجد به شهادت رسیدند. مراسم تشییع و خاکسپاری شهدا امروز با حضور گسترده شهروندان هرات برگزار شد.

این حمله تروریستی واکنش‌های گسترده‌ای به دنبال داشت. سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل، حامد کرزی رئیس جمهور اسبق، عبدالله عبدالله رئیس سابق شورای عالی مصالحه ملی و محمد محقق رئیس حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان این حمله را به شدت محکوم کردند. دفترنمایندگی سازمان ملل متحد در افغانستان نیز با محکوم کردن این حمله بر حفاظت از شیعیان افغانستان در برابر حملات تروریستی تاکید کرد. سخنگوی استانداری هرات اطمینان داده است عاملان این حمله تروریستی توسط حکومت سرپرست افغانستان، به زودی شناسایی و به پنجه قانون سپرده خواهند شد.

شب گذشته داعش مسئولیت این حمله تروریستی را بر عهده گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • آیت‌الله نوری همدانی: دین اسلام بزرگترین حامی حقوق زن است
  • تاکید بر شناسایی عاملان حمله به شیعیان افغانستان + فیلم
  • اساتید مدرسه علمیه بوشهر تجلیل شدند
  • خرمشاد: مقاومت مردم غزه نخبگان آمریکا و غرب را بیدار کرد
  • عملیات جدید مقاومت اسلامی لبنان علیه مواضع صهیونیست‌ها
  • پاسخ آیت الله نوری همدانی به سوالی درباره طرح عفاف و حجاب پلیس (طرح نور)
  • دهه کرامت فرصتی برای مقابله با توطئه دشمنان است
  • حمایت کامل یک مرجع تقلید از «طرح نور»: امری مبارک است | درباره حجاب به شدت حساسیم
  • «طرح نور» نیروی انتظامی مورد حمایت است
  • ۹ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟