Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، در بازار امروز خرید و فروش خودرو قیمت انواع خودروهای داخلی تاحدودی به ثبات رسیده است، به نحوی که پراید 111 همچنان با قیمت 128 میلیون تومان و پراید 131 با قیمت 110 میلیون تومان به فروش می رسد.

علاوه براین تیبا صندوقدار نیز 122 میلیون تومان، تیبا2 با قیمت 129 میلیون تومان و ساینا 135 میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالان بازار دلیل ثبات قیمت در بازار خودرو را نوسانات نرخ ارز و بی رغبتی مردم به خرید خودرو دانسته و می گویند: برخلاف سالهای گذشته معاملات خودرو کساد بوده و نوسان قیمت دلار تاحدودی معاملات را متوقف کرده است.

در محصولات ایران خودرو نیز سمند ال ایکس با قیمت 177 میلیون تومان، سمند سورن با قیمت 238 میلیون تومان، پژو 206تیپ دو با قیمت 185 میلیون تومان، پژو 206 تیپ پنج با قیمت 248 میلیون تومان و پژو 206 صندوقدار با قیمت 235 میلیون تومان به فروش می رسد.

کد خبر 588597 برچسب‌ها بازار خودرو دلار آمريكا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: بازار خودرو دلار آمريكا میلیون تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۱۳۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات

سکه طرح قدیم امروز با افت ۹۵۰ هزار تومانی ۳۸ میلیون و ۲۹۰ هزار و طرح جدید نیز با کاهش یک میلیون و ۴ هزار تومانی ۴۱ میلیون و ۴۰۵ هزار معامله شد و حباب آن کاهش یافت.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۳ میلیون و ۴۹۹ هزار در هر گرم قیمت‌گذاری شد، همچنین هر مثقال طلای ۱۸ عیار، ۱۵ میلیون و ۱۴۶ هزار نرخ‌گذاری شد.

نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بوده. هر گرم طلا امروز با کاهش ۲۳ هزار تومانی روبه‌رو شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • بازار میوه‌های نوبرانه تا پایان اردیبهشت به ثبات می‌رسد
  • قیمت خودرو امروز ۱۰ اردیبهشت + جدول
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان
  • نزول طلا و ارز ادامه دارد | افزایش تیراژ تولید خودرو
  • فروش اقساطی خودرو کارکرده؛ رونمایی از تب جدید معاملات خودرویی
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات ۸ اردیبهشت
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!
  • نوسان قیمت طلا و سکه در بازار رشت تا ساعت ۱۱:۰۰