Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@22:32:54 GMT

همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اجرا شود

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۱۳۲۹

همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اجرا شود

به گزارش ایرنا، علی اکبر بسطامی روز چهارشنبه در نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان با حضور رییس سازمان تامین اجتماعی کشور اظهار داشت: با توجه به تورم و هزینه های بالای زندگی نیاز است حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی کشور همسان سازی شود و مشکلات و دغدغه های اصلی آنها برطرف شود.

وی همچنین خواستار اجرای فوق‌العاده مناطق مرزی برای بازنشستگانی که سال ها در استان های مرزی مشغول فعالیت هستند، شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: اشتغال، تامین اجتماعی و تولید مهمترین مبحث بودجه ۱۴۰۰ است که در مجلس مطرح می شود.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به اینکه دولت محدودیت قانونی در امر  سرمایه گذاری دارد باید نهادهای حاکمیتی، بنیادها و سازمان ها مجاب به سرمایه گذاری در استان شوند.

بسطامی افزود: هلدینگ های زیرمجموعه تامین اجتماعی باید برای سرمایه گذاری در این استان که ظرفیت گردشگری، آب و خاک و کشاورزی و نفت و گاز دارد، اقدام کنند.

وی یادآور شد: بودجه دولت در حوزه تامین اجتماعی از ۹۰ هزار میلیارد تومان به ۱۵۰ هزار میلیارد تومان افزایش یافت که این بودجه بر مدار ۶۰ درصد به تامین اجتماعی تخصیص می یابد و باید همسان سازی حقوق بازنشستگان در اولویت قرار گیرد.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت پایگاه های درمانی در استان متناسب با شاخص هایی که برای درمانگاه در کشور تعریف شده است، باید مورد توجه قرار گیرد.

بسطامی یادآور شد: بحث حقوق کارگران و تعیین تکلیف نیروهای شرکتی دولت در دستور کار مجلس است و طرح نهایی آن تهیه شده است و امیدواریم دغدغه کارگران حل شود.

وی خواستار، معافیت بیمه ای برای کارگاه های زیر پنج نفر شد و افزود: کلیت طرح توانمندسازی و بخشش جرایم بیمه برای حوزه تولید دغدغه اصلی است که باید به سرانجام برسد.

برچسب‌ها سازمان تامین اجتماعی مجلس شورای اسلامی استان ایلام توسعه اقتصادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان تامین اجتماعی مجلس شورای اسلامی استان ایلام سازمان تامین اجتماعی مجلس شورای اسلامی استان ایلام توسعه اقتصادی اخبار کنکور تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۱۳۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است

به گزارش «نماینده»، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز مجلس و در پاسخ به تذکر آصفری نماینده اراک مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان تصریح کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت مجوزی برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان پیدا کرد.

وی اضافه کرد: بر این اساس دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد اگر مشکلی در فروردین‌ماه بوده به صورت قطع در اردیبهشت‌ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است که دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • خبر رییس مجلس درباره حقوق اردیبهشت 1403/ قالیباف: دولت باید متناسب سازی حقوق بازنشستگان را این ماه اجرا کند
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آنان انجام می‌شود
  • سرمدی واله : هیچ مانع قانونی برای اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان وجود ندارد