Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@16:06:05 GMT

معاون وزیر کشور: حوادث سراوان کشته نداشت

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۱۴۲۰

معاون وزیر کشور: حوادث سراوان کشته نداشت

رییس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستادملی کرونا درباره وضعیت کرونایی و سفر‌های نوروزی توضیحاتی داد.

حسین ذوالفقاری رییس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستادملی کرونا در نشست خبری که امروز در ساختمان پلیس راهور برگزار شد، اظهار کرد: روز شنبه در ستادملی مقابله با کرونا، ما تکلیف مردم را برای سفر‌های نوروزی از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین سال ۱۴۰۰روشن خواهیم کرد تا آن‌ها بدانند ورود به چه شهر‌هایی ممنوع و مجاز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به پیک سوم کرونا که داشتیم که روزانه حدود ۵۰۰ نفر از هموطنانمان جان خود را از دست دادند، ۲ طرح در کشور تهیه شد اولین طرح، طرح محدودیت هوشمند و دومین طرح شهید سلیمانی بود.

ذوالفقاری با اشاره به حادثه سراوان گفت: تنش‌هایی در مقابل فرمانداری سراوان رخ داده بود که این حادثه کشته‌ای نداشت و تنها چند نفر زخمی شدند که متاسفانه در فضای مجازی به آن دامن زده بودند.

وی بیان کرد: یک حادثه‌ای هم در مرز اتفاق افتاد که به دنبال تحریم کردن مردم بلوچستان بودند، در منطقه کورین زاهدان هم تعرضاتی به پاسگاه رخ داد که متاسفانه یک نیرو به شهادت رسید.

ذوالفقاری تاکید کرد: وضعیت آن منطقه تحت کنترل قرار گرفته جلساتی هم برگزار شده تا از شایعه سازی جلوگیری شود که خوشبختانه با هوشیاری مردم بلوچستان وضعیت آنجا در حالت مناسبی است.

وی یادآور شد: همچنین روز گذشته حادثه مرزی اتفاق افتاد که تعرضی به ماشین مهندسی سپاه انجام شده بود، ۲ نفر زخمی شدند و وضعیت یک نفر معلوم نیست بعید است که ربوده شده باشد.

ذوالفقاری اضافه کرد: وضعیت سراوان آرام است و هیاتی از کمیسیون امنیت کلی مجلس در منطقه هستند که موضوع را بررسی کنند.

وی یادآور شد: بحث صدور مجوز‌ها برای تردد به شهر‌های نارنجی و قرمز تحت شرایطی قرار گرفته و مجوز‌هایی که فرمانداری‌ها برای تردد به صورت گسترده ارائه می‌کردند، بسیار محدود شده است همچنین درباره رعایت دستورالعمل‌ها در مترو و اتوبوس موارد زیادی مطرح شده، اما در اجرا به دلیل ازدیاد مسافر، رعایت نشده است.

ذوالفقاری گفت: خوشبختانه طرح جدیدی قرار است اجرا شود که در این طرح از طریق کد ملی و ارتباط با سیستم موبایلی که در ورودی‌های مترو و اتوبوس قرار گرفته از مسافرانی که قصد ورود به مترو را دارند استعلام صورت می‌گیرد و از ورود افرادی که حداقل در زمان ۱۴ روز تست کرونای آن‌ها مثبت بوده جلوگیری به عمل خواهد آمد؛ این طرح در حال نهایی سازی است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: انتخابات 1400 سفرهای نوروزی شیوع کرونا در ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۱۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کرمانشاه ، در این بازدید که معاون اقتصادی و جمعی از مدیران وزارت کشور هم حضور داشتند، معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه، توضیحاتی از ظرفیت‌های متعدد اقتصادی استان به دکتر وحیدی ارائه کرد و از برنامه ریزی، آمادگی و تلاش کرمانشاه برای جذب سرمایه گذاران خبر داد.

همچنین با حضور معاون اقتصادی استانداری کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو، رایزنی‌هایی با مقامات کشوری و سرمایه گذاران داخلی و خارجی صورت گرفت و چندین تفاهم نامه در حوزه‌های گردشگری، صنایع غذایی و مواد معدنی بین طرفین منعقد شد.
ششمین دوره نمایشگاه ایران اکسپو از سوی سازمان توسعه تجارت جمهوری اسلامی ایران در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از روز ۸ اردیبهشت آغاز شده و تا ۱۲ اردیبهشت ادامه دارد.
این نمایشگاه میزبان بیش از ۲ هزار بازرگان، سرمایه‌گذار و تاجر خارجی از ۱۲۰ کشور جهان خواهد بود.
این نمایشگاه در ۱۷ سالن نمایشگاهی با حضور ۸۰۰ شرکت ایرانی در حالی آغاز به کار خواهد کرد که پیش‌بینی می‌شود در آن سه هزار و ۵۰۰ جلسه بی تو بی با حضور ۵۰ هیات عالی رتبه برگزار شود.

دیگر خبرها

  • ایران به‌دنبال همکاری و کمک به سوریه در تولید دارو است
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • حضور وزیر کشور در غرفه کرمانشاه در نمایشگاه ایران اکسپو
  • تقویت دفاع نظامی و غیرنظامی در دستورکار آلمان
  • سیل کنیا ۷۶ کشته و ۱۹ مفقودی برجا گذاشت
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • معاون وزیر راه: ۴۷۵ نقطه پرتصادف در راههای کشور داریم
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته در کشور
  • ۱۳ نفر در تصادف یک اتوبوس کشته شدند