Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی سریال تلویزیونی «روزهای آبی»، پرویز امیری درباره وضعیت حضور اکبر عبدی در سریال تلویزیونی «روزهای آبی» اظهار کرد: آقای عبدی در هفته‌های اخیر به دلیل ابتلا به بیماری کرونا، در صحنه سریال حضور نداشتند و مدتی در ایفای نقش ایشان وقفه ایجاد شد.

وی افزود: خدا را شکر در روزهای اخیر حال وی بهتر شده و رو به بهبودی است و به زودی، این هنرمند پیشکسوت و توانمند به صحنه سریال «روزهای آبی» برمی‌گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«روزهای آبی» عنوان سریالی است که به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی و تهیه‌کنندگی پرویز امیری برای پخش از شبکه ۵ سیما در دست تولید است.

موضوع این سریال، به داستان زندگی خانواده‌ای اختصاص دارد که به دلیل قرار گرفتن در شرایط سخت مالی و اقتصادی، مجبور می‌شوند تا در روستای مادری‌شان در شمال کشور ساکن شوند و این سرآغار یک ماجرای کمدی و رمانتیک می‌شود.

«روزهای آّبی» در ۲۶ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای، به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه پنج در دست تولید است.

این سریال با بازیگری ویدا جوان، سامان صفاری، نادر سلیمانی، امیر غفارمنش، علی سلیمانی، مهران رجبی، رامین ناصر نصیر، علیرضا جلالی تبار، افشین سنگ‌چاپ، کیوان ساکت‌اف، مجید پتکی، مهسا غفوری، مرتضی زارع، عاطفه چوپانی، مجید شهریاری، پرهام موحدی، پریا مهدوی، امین علی شهسواری و با هنرمندی «اکبر عبدی، فریبا متخصص و ایرج نوذری» برای پخش در بهار ۱۴۰۰ در حال آماده‌سازی است.

دیگر عوامل این سریال عبارتند از: علی عبدی دهسرخ مجری طرح، هاشم علی‌اکبری مدیر تولید، رامین راست‌جو مدیر تصویربرداری، بهروز عابدینی مدیر صدابرداری، وحید کاشی مدیر برنامه‌ریزی، افشین سنگ‌چاپ دستیار اول کارگردان، حمید شهیری طراح صحنه، محسن ملکی طراح گریم، عاطفه غلامپور طراح لباس، ویدا صادقی منشی صحنه، زهره صباغیان تدوینگر، محسن گوهرشناس مدیر تدارکات.

کد خبر 5161028 عطیه موذن

منبع: مهر

کلیدواژه: اکبر عبدی ویروس کرونا سریال ایرانی تئاتر ایران جشنواره بین المللی نمایش عروسکی تهران مبارک فیلم کوتاه فیلم سینمایی رادیو سلامت برنامه تلویزیونی شبکه پنج سیما آلبوم موسیقی موسیقی ایرانی ویروس کرونا حضور هنر ایران در جهان سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی فیلم مستند روزهای آبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۱۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود

نمایش «آلاء» در ادامه اجرا‌های بین‌المللی خود از سوی مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری، در هفته دوم اردیبهشت ماه در جشنواره مونودرام کارتاژ تونس به روی صحنه می‌رود.

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، نمایش «آلاء» به نویسندگی و کارگردانی محمد کاظم تبار، پیش از این در چهاردمین جشنواره بین‌المللی دائجون کره جنوبی، چهل و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، تئاتر شهر و همچنین سالن اصلی تالار مولوی به روی صحنه رفته بود اینبار در هفته دوم اردیبهشت ماه با حمایت مرکز هنر‌های نمایشی حوزه هنری در ششمین جشنواره مونودراما در شهر نابل تونس به روی صحنه می‌رود.

شیما جعفرزاده به عنوان بازیگر و همچنین فرهاد قائمیان و محمدرضا آزادفرد با صدای خود در این نمایش محمد کاظم‌تبار را یاری خواهند داد.

از دیگر عوامل نمایش «آلاء» می‌توان از: مربی اریال یوگا: سپیده صمد پور، طراح حرکت: امیر آقاجان، طراح لباس: سمیه پسندیده خواه، طراح صدا و موسیقی: علی خاتمی، مدیر تولید: حامد گودرزی، دستیار تولید: محسن صفری، طراح نور: حسین نادری، دستیار کارگردان: محمد قیاسی، علیرضا افیونی، مبین آریا، مشاور طراحی صحنه: سینا ییلاق بیگی، منشی صحنه: رضوان مقدسی، طراح پوستر و بروشور: رامین رستمی، مشاور رسانه: ناصر ارباب نام‌برد.

در خلاصه نمایش آمده است:چیزی تا سحر نمانده، لحظه‌ی وداع گاه اندوهگین نیست. هنگامه‌ای که شوق رسیدن در آن باشد. اکنون که جدایی بینمان جاری است. من به طلوع خورشید وصالمان ایمان دارم. به خنده‌های ممتد کنار هم. به دستانی که دوباره هم قسم خواهند شد و عشق، تبلور وجودیمان می‌شود.

دیگر خبرها

  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • (عکس) تصویر‌ی از سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • «سال گربه» و سالی برای بهرام افشاری
  • «دروغ پارلمانی» در پردیس شهرزاد بازگو شد
  • تصویر کمتر دیده شده سحر دولتشاهی و حامد بهداد در پشت صحنه یک فیلم
  • «سالیوان در ایران» به هفته دوم رسید
  • عکس| جدیدترین عکس از اکبر عبدی در پشت صحنه سریال جدید منوچهر هادی/لاغری شدید اکبرعبدی در سریال جدیدش
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی بهم رسیدند
  • حامد بهداد و سحر دولتشاهی در کمدی فانتزی «مفت‌ بر»
  • «دروغ پارلمانی» به شهرزاد آمد/ با دروغ همه چیز به دست میاد!