Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-09@02:15:54 GMT

ضارب شهدای مدافع وطن در دره شهر ایلام دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۱۷۰۴

ضارب شهدای مدافع وطن در دره شهر ایلام دستگیر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ دلاور القاصی مهر اظهار داشت: در پی شهادت ۲ نفر از ماموران انتظامی شهرستان دره شهر موضوع دستگیری شرور مسلح و فراری به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: شرور مسلح پس از به شهادت رساندن سروان سیدروح‌الله باسره و سرباز وظیفه محمدمهدی دیرکوند، از محل وقوع جرم فرار و در کوه‌های شهرستان دره شهر مخفی شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی استان ایلام خاطرنشان کرد: با تلاش پلیس آگاهی پلیس امنیت و انتظامی شهرستان دره‌شهر و با تلاش شبانه روزی و بی وقفه این شرور مسلح در کوه‌های صعب العبور شهرستان شناسایی و دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی عنوان کرد: خدا را شکر همانطور که به مردم قول داده بودیم این شرور مسلح دستگیر و برای سیرمراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

کد خبر 5161229

منبع: مهر

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی ایلام ایلام حوادث ویروس کرونا کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا گرگان بوشهر شیراز زلزله مشهد لیگ برتر فوتبال ایران انتخابات 1400 مجلس شورای اسلامی اردبیل شهرستان کرج شرور مسلح دره شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۱۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت از منازل در پوشش خانواده

 

به گزارش تابناک از خبرگزاری پلیس، سرهنگ کارآگاه "هادی نوروزی" در تشریح این خبر گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان ابهر به منظور ارتقاء امنیت اجتماعی و مبارزه با سرقت ها موفق شدند  4 سارق حرفه ای را که اقدام به سرقت از منازل در پوشش خانواده می‌کردند را شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: طی این عملیات 2 نفر آقا و 2 نفر خانم دستگیر شدند  که در بازجویی های اولیه به 18 فقره سرقت از منازل سطح شهرستان  اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ابهر با اشاره به استمرار طرح های پیشگیرانه پلیس به شهروندان توصیه کرد: در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند و منازل خود را به تجهیزات حفاظتی و بازدارنده مجهز کنند.

دیگر خبرها

  • پیشرفت‌های کشور مرهون خون شهدا است
  • سارقان حرفه‌ای موتورسیکلت‌های اشنویه دستگیر شدند
  • کودک‌ربایی از گیلان تا خلخال
  • اعمال محدودیت‌های ترافیکی در روز برگزاری مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • سرقت از منازل در پوشش خانواده
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در روز مراسم یادواره شهدای بازی دراز
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌های مرکز مشاوره پلیس ایلام
  • مصالحه ۷۸ درصدی پرونده‌ها در مراکز مشاوره پلیس ایلام
  • ۴۸ محکوم متواری در فلاورجان دستگیر شدند
  • دستگیری ۸ اراذل و اوباش مسلح در آبادان