Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: قرارداد فرهاد مجیدی با استقلال ۲.۵ ساله است و هیچ شرطی ندارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، احمد مددی بعد از عقد قرارداد با مجیدی در جمع خبرنگاران گفت:۲-۳ روز سخت را گذراندیم و بعد از ۳ دور مذاکره کار تمام شده و از این لحظه فرهاد مجیدی سرمربی استقلال خواهد بود.

وی افزود: قرارداد او ۲.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ ساله است و هیچ شرطی ندارد. مجیدی یکی از سرمربیان محبوب استقلال است، اما در جلسه به من گفت تمام تلاشم را برای موفقیت استقلال انجام می‌دهم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص درخواست مجیدی برای اضافه شدن به کادر فنی استقلال و تماس با سراجی عنوان کرد: بله من از آقای سراجی خواهش کردم پیروز قربانی را به به تیم ما منتقل کنند و او هم قول مساعد داد.

وی افزود: یکی دو نفر دیگر در کادر فنی هستند که باید با آن‌ها نهایی شود. فراز کمالوند هم در لیست مجیدی است، ولی قرار است امشب لیست نهایی را به من ارائه بدهد.

مددی در خصوص اینکه روز گذشته اعلام شد باشگاه چند گزینه برای هدایت آبی پوشان دارد عنوان کرد: من روز گذشته هم اعلام کردم، ۳-۴ گزینه داشتیم، ولی در نهایت در نشست دیشب هیات مدیره استقلال قرار شد با مجیدی مذاکره کنم و خدا را شکر که به نتیجه رسید.

وی تاکید کرد: اگر من با باشگاه گل‌گهر مذاکره کردم در یک فضای کاملا حرفه‌ای با مدیرعامل این باشگاه صحبت کردم و اعلام کردم خواستار جذب قلعه‌نویی هستیم. او از من خواست نامه رسمی بزنم و من هم این کار را کردم. اصول حرفه‌ای این است که وقتی یک سرمربی در عقد قرارداد با یک باشگاه است باید با باشگاهش وارد مذاکره شویم. فکر نمی‌کنم کار اشتباه و خطایی کرده باشم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه زمین تمرین استقلال چه مشکلاتی دارد گفت: زمین نفت تهرانسر زیر کشت رفته، ولی یک روز با رعایت پروتکل شما را دعوت می‌کنم تا ببینید چه زمین خوب و استانداردی است.

مددی در خصوص احتمال بازگشت میلیچ یادآور شد: یکی از خواسته‌های فرهاد مجیدی بازگشت میلیچ است و قرار شد ابتدا تامین منابع مالی شود و او به تهران برگردد.

وی تاکید کرد: ما در هر پستی در تیممان ۲ بازیکن خوب داریم و خوشبختانه مجیدی کاملا به این موضوع اشراف دارد.

مدیرعامل استقلال در خصوص لیست مجیدی، شایعه حضور امین قاسمی نژاد و احتمال جدایی محمد دانشگر عنوان کرد: سرمربی تیم هنوز لیستی به من نداده و در مورد شایعه جدایی دانشگر هم اصلا چیزی مطرح نبود.

مددی در خصوص مهدی قائدی و مشکلات او گفت: قائدی پسر استقلال است و او در تیم ما می‌ماند. البته او به کمیته انضباطی دعوت شده و توضیحات خود را در مورد مسائل مختلف ارائه می‌کند.

وی در خصوص وضعیت رشید مظاهری و احضار وی به کمیته انضباطی باشگاه تصریح کرد: مظاهری هم دروازه‌بان تیم ما است و در تیم ما می‌ماند.

خبرنگاری در خصوص شایعه جدایی رابط بازیکن جوان استقلال سوال کرد که مددی گفت: او در تیم ما ماندنی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: احمد مددی استقلال امیر قلعه نویی فرهاد مجیدی تیم ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۱۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال 100 میلیون تومان جریمه شد

طرفداری| کمیته انضباطی سه رای خود را در خصوص برخی از تیم های لیگ برتری صادر کرد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون، رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم استقلال مقابل شمس آذر به شرح زیر است:

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم صنعت نفت آبادان برابر پرسپولیس به شرح زیر است: 

رای کمیته انضباطی در خصوص تخلف تیم ملوان بندر انزلی مقابل سپاهان اصفهان به شرح زیراست:

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • لیموچی از دسترس همه تیم‌ها خارج شد!
  • یوسفی: پرسپولیس مقابل نساجی لیاقت پیروزی نداشت/تیم اوسمار باید کاملا به نتایج استقلال بی توجه باشد
  • استقلال ۱۰۰ میلیون تومان جریمه شد
  • استقلال 100 میلیون تومان جریمه شد
  • نکونام قاتل پرسپولیس را می‌خواهد؟
  • خبر داغ درباره مجوز حرفه‌ای استقلال
  • تکذیب مذاکره استقلال با ستاره آلومینیوم
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی‌ها مشخص شد
  • زمان مذاکره تمدید قرارداد استقلالی ها مشخص شد
  • آغاز مذاکره برای تمدید قرارداد استقلالی‌ها از هفته آینده