Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی چلسی می گوید تیمش بعد از نمایش های خوب مقابل اتلتیکومادرید و منچستریونایتد حق دارد مقابل تیم های بزرگ با اعتماد به نفس بالا بازی کند.

توماس توخل در آستانه دیدار مقابل لیورپول در کنفرانس خبری پیش از این دیدار شرکت کرده و پاسخ گوی سوالات خبرنگاران بود. صحبت های او را در ادامه می خوانید:

در مورد لیورپول

آنها یکی از بهترین تیم های اروپا هستند و یکی از بهترین مربیان دنیا را دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در مورد شانس چلسی برای شکست دادن لیورپول

این حق را داریم که بعد از برد مقابل اتلتیکومادرید و بازی مقابل منچستریونایتد با اعتماد به نفس مقابل حریفان بزرگ بازی کنیم.

در مورد اوج گرفتن چلسی

لیورپول و منچسترسیتی همچنان بهتر از ما هستند. می خواهیم در ماه های آینده این فاصله را کمتر کنیم و هدف مان همین است.

در مورد کلوپ

اتحاد عجیبی بین او و بازیکنانش وجود دارد. چنین چیزی را می توان بین سیمئونه و بازیکنانش نیز دید. در دیدار مربیان یا جلسات یوفا با هم دیدار کرده ایم و در کنار همین جلسات چند بار با هم غذا خوردیم اما آنقدر که فکر می کنید با هم نزدیک نیستیم. در جلسه مربیان برجسته یوفا در سال گذشته در کنار هم نشسته بودیم.

در مورد مصدومان

کالوم (هادسون اودوی) مشکلی ندارد و دیروز با تیم تمرین کرد. تیاگو (سیلوا) با تیم تمرین کرد اما نتوانست تمرینات را به پایان برساند ولی دلیلش احساس درد نبود. او 100 درصد آماده نیست و به همین خاطر در لیست قرار نخواهد گرفت. تامی(آبراهام) هم مشکلاتی از ناحیه مچ دارد.

در مورد غیبت آبراهام در دیدار قبل

تصمیم من بود. البته اندکی هم بدشانسی آورد. نه تنها در مسابقات بلکه در تمرینات. وقتی بتواند مانند گذشته ضربه آخر را بزند، قطعا از او استفاده خواهیم کرد. تنها اجازه انتخاب 18 بازیکن را داریم و هر نیمکت نشینی یا سکونشینی اخطار یا تنبیه بازیکن نیست.

اخبار داغ 

ساکت الهامی به ساختمان باشگاه استقلال رفت مخالفان فرهاد مجیدی، پای گزینه های جدید را به استقلال باز کردند! دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت علاقه صندوق سرمایه سلطنتی عربستان به حضور در اینتر رکوردی تازه برای ستاره پرتغالی، کریستیانو رونالدو به رکورد پله رسید

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۱۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی

نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان این تیم را مشاهده می کنید.

دانلود (4.5MB)

دیگر خبرها

  • گولسیانی: سپاهان بهترین تیم نیست ولی حریف سختی است/ از قهرمانی نا امید نیستیم+فیلم
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • سردرگمی بایرنی‌ها: چرا هوینس به توخل حمله کرد!
  • توخل راه بردن آنچلوتی را بلد است!‏
  • نظر وین رونی در مورد زمان اعلام خروج کلوپ از لیورپول و تاثیرش روی عملکرد بازیکنان / زیرنویس فارسی
  • نظر یورگن کلوپ در مورد آرنه اسلوت، سرمربی مورد نظر لیورپول / زیرنویس فارسی
  • جلیقه ضدگلوله بایرن آماده برای متوقف کردن رئال!‏
  • پس از درگیری کلوپ و مهاجم مصری، صلاح در لیورپول می‌ماند
  • با وجود اختلاف با کلوپ؛ محمد صلاح در لیورپول می‌ماند
  • اشمایکل: توخل و کلوپ گزینه‌های فوق‌العاده‌ای برای سرمربی‌گری منچستریونایتد هستند