Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا جبیره، بازیکن تیم فوتبال پیکان در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازی تیمش برابر صنعت نفت آبادان در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر فوتبال که با پیروزی ۲ بر صفر خودروسازان به پایان رسید، اظهار کرد: مقابل صنعت نفت عملکرد خوبی داشتیم و از همان دقیقه اول، بازی خودمان را به تیم حریف دیکته کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برنامه و تاکتیک‌هایی که در تمرینات ۲ هفته گذشته مرور کرده بودیم را مقابل صنعت نفت پیاده کردیم و خدا را شکر نتیجه خوبی گرفتیم.

جبیره درباره تقابل با تیم سابق خود عنوان کرد: صنعت نفت تیمی است که فوتبالم را از آن شروع کردم و به این تیم و هوادارانش مدیون هستم. با این حال فوتبال و اخلاق حرفه‌ای این طور ایجاب می‌کند که برای تیمی که پیراهنش را می‌پوشیم، با جان و دل بازی کنیم و من هم سعی کردم بهترین عملکردم را مقابل صنعت نفت ارائه کنم. برای صنعت نفت در ادامه لیگ آرزوی موفقیت می‌کنم و همیشه دعاگوی این تیم و دوستانم در آبادان خواهم بود.

بازیکن پیکان در واکنش به عملکرد نقل و انتقالاتی تیمش و این که بازیکنان جدید پیکان می‌توانند در ادامه لیگ به این تیم کمک کنند، تصریح کرد: کادر فنی بازیکنان خوبی جذب کرده و قطعا تیم به نفراتی که جذب شده‌اند، نیاز داشته است. بازیکنان جدید، باتجربه هستند و می‌توانند کمک حال پیکان باشند.

او در ادامه عنوان کرد: فکر می‌کنم تیم ما در حال جا افتادن است. تارتار در ابتدای فصل تیم را نبسته بود و طبیعی بود که زمان ببرد تا تفکراتش را در تیم جا بیندازد، اما خدا را شکر پیکان روند خوبی در پیش گرفته و ان شاءالله هفته به هفته بهتر خواهیم شد. امیدوارم بتوانیم برنامه‌های کادر فنی را در زمین اجرا کنیم تا نتایج خوبی بگیریم.

بیشتر بخوانید

پیکان ۲ - صنعت نفت آبادان صفر/ پیکان تارتار به شاگردان پورموسوی راه نداد

جبیره در خصوص بازی هفته آینده تیمش مقابل شهرخودروی مشهد گفت: مقابل شهرخودرو بازی سختی داریم؛ زیرا تیم حریف نتوانسته است مانند سال‌های گذشته نتیجه بگیرد. شهرخودرو مقابل ما میزبان است و برای ۳ امتیاز بازی می‌کند. به همین دلیل بازی سختی داریم، اما پیروزی برای ما دور از دسترس نیست و ان شاءالله ۳ امتیاز را می‌گیریم و دست پر از مشهد بر می‌گردیم.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال پیکان تهران شهرخودرو مشهد صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۱۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال

   به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان ، تیم‌های صنعت مس کرمان و پیکان در دیدار معوقه هفته دوازدهم لیگ برتر هندبال مردان به مصاف هم رفتند.

در این مسابقه که در ورزشگاه شهید تجلی کرمان برگزار شد، صنعت مس کرمان به برتری ۳۰ بر ۲۶ دست یافت تا جایگاهش را در صدر جدول رده‌بندی تثبیت کرده و یک گام دیگر به قهرمانی در این رقابت‌ها نزدیک شود.

با این پیروزی تعداد امتیازات صنعت مس کرمان به  ۳۸ رسید تا اختلافش را با تیم دوم جدول به هفت امتیاز برسد.

پیکان نیز با این شکست با ۱۴ امتیاز همچنان در رتبه هشتم قرار دارد.

هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان ۱۰ اردیبهشت برگزار می‌شود.

 

دیگر خبرها

  • ادعای واسعی در مورد فولاد قعرنشین؛ دخالت بازیکنان!
  • همدلی خوبی در تیم وجود دارد/ باید مقابل ازبکستان با حوصله باشیم
  • مطهری: تراکتور باید مقابل ذوب آهن برنده شود/ قلعه‌نویی مخالف جدایی‌ام از تیم ملی بود
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • سرمربی مس رفسنجان: بازی سنگینی مقابل پیکان داریم
  • نویدکیا: بازی سختی در پیش داریم
  • اعتراف سرمربی قرقیزستان بعد از شکست مقابل ایران
  • بازی معوقه هفته ۱۲ لیگ برتر هندبال؛ دیدار صدرنشین با خودروسازان
  • آرتتا: با پوچتینو همدردی می‌کنم؛ روز خوبی برای هواداران آرسنال است
  • جشن شبانه بازیکنان اینتر پس از پیروزی مقابل میلان و مسجل شدن بیستمین قهرمانی در سری آ / فیلم