Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-07@09:31:40 GMT

دوره قهر و قرنطینه برای مایکون به سر رسید

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۲۰۱۲

مایکون، مدافعی جنجالی و برزیلی تیم النصر عربستان پس از مدت ها امروز به عربستان خواهد رسید

به گزارش طرفداری، پس از بازی های لیگ قهرمانان آسیا 2020 و حذف تیم النصر عربستان، مدافع برزیلی زردپوشان دیگر نتوانست بدون مشکل و ایجاد حاشیه برای این تیم به میدان برود. مایکون که به دلایل مالی از مجموعه تیم قهر کرد و از بازگشت به ریاض سرباز زد بالاخره به تیم و تمرینات باز می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع خبری در رسانه های عربستانی در این باره اعلام کردند که بر اساس پروتکل بهداشتی مربوط به ویروس کرونا، مایکون پریرای برزیلی در دو هفته اخیر در بحرین در قرنطینه به سر می برده و امروز پس از 14 روز حضور در منامه راهی ریاض خواهد شد. در این باره گفته می شود مایکون از زمان ورود به ریاض مورد آزمایش کرونا قرار خواهد گرفت و سپس به مدت سه روز در ریاض، قرنطینه خانگی را تجربه می کند تا نتیجه مربوط به آزمایش مشخص شود.

مایکون از 26 ژانویه و پس از پایان دیدار النصر برابر الاتحاد و چهار روز قبل از دیدار سوپر جام برابر الهلال عربستان از حضور در تمرینات سرباز زد و به دلیل عدم دریافت سه ماه از حقوق خود، با ناراحتی به برزیل عزیمت کرد و هر آنچه که بود مسئولان النصر او را راضی به بازگشت به عربستان کردند تا در ادامه بازی های فصل برای زردپوشان به میدان برود.

نکته جالب درباره آماده سازی این بازیکن اینکه وی در دوران 14 روزه قرنطینه در بحرین، در تمرینات تیم ریفا بحرین شرکت می کرد تا بتواند زودتر از موعد مقرر به آمادگی کامل برسد.

مایکون که قراردادش را پیش از آغاز لیگ حرفه ای عربستان یک فصل دیگر تمدید کرده بود می تواند در پایان همین فصل و با اسناد مربوط به عدم دریافت حقوق بیشتر از سه ماه، از جمع النصری ها جدا شود.

اخبار داغ 

ساکت الهامی به ساختمان باشگاه استقلال رفت مخالفان فرهاد مجیدی، پای گزینه های جدید را به استقلال باز کردند! دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت علاقه صندوق سرمایه سلطنتی عربستان به حضور در اینتر رکوردی تازه برای ستاره پرتغالی، کریستیانو رونالدو به رکورد پله رسید

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۲۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رونالدو پس از هتریک در لیگ عربستان

به گزارش همشهری آنلاین، کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی النصر با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود به پیروزی ۶ بر صفر در هفته سی‌اُم لیگ حرفه‌ای عربستان برابر الوحده واکنش نشان داد.

رونالدو نوشت: من احساس فوق‌العاده‌ای دارم، به لطف تیم و هواداران!

در این دیدار کریستیانو رونالدو با هت‌تریک، پیروزی قاطعی را برای تیمش به ارمغان آورد.

تیم فوتبال النصر ریاض در جدول رده‌بندی ۱۸ تیمی لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان با ۷۴ امتیاز پس از الهلال ۸۳ امتیازی دوم است.

کد خبر 849246 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی کریستیانو رونالدو

دیگر خبرها

  • گزینه‌های آمریکا در برابر بلندپروازی‌های اتمی عربستان
  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • شرط آمریکا برای توافق امنیتی با عربستان ؛ پای اسرائیل در میان است
  • فیلم| فیلمی جالب از جاده آخرالزمانی در حومه ریاض عربستان
  • واکنش رونالدو پس از ثبت رکورد جدید
  • پیام رونالدو پس از هتریک در لیگ عربستان
  • هت‌تریک رونالدو النصر را به صدر جدول نزدیک کرد
  • پیروزی ۶ گُله النصر با هت‌تریک رونالدو
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است