Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا - شرکت بیمه "ما" برای اولین بار از تاریخ تاسیس تاکنون، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی برخط برای نمایندگان کرد.
مدیر آموزش شرکت بیمه "ما" گفت : بر اساس مصوبات کمیته پدافند غیر عامل شرکت در خصوص بکارگیری فناوری های نوین آموزشی در شرایط کنونی کشور و شیوع ویروس کرونا و همچنین عدم امکان برگزاری کلاس های حضوری، دوره های آموزشی در رشته های مختلف بیمه ای برای نمایندگان سراسر کشور در شرکت بیمه "ما" برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در ادامه افزود: این دوره ها شامل رشته های فنی اتومبیل، آتش سوزی، عمر و سرمایه گذاری، ریسک عمر و سرمایه گذاری، باربری و یک دوره بازاریابی و فروش بیمه های عمر و سرمایه گذاری بود که از شهریور سال 1399 آغاز شده بود.
مدیر آموزش بیمه "ما" با بیان اینکه این آموزش ها بصورت برخط برای اولین بار در شرکت بیمه "ما" برای نمایندگان برگزار شده است گفت: ادامه این دوره ها برای پرسنل شبکه فروش، در سال 1400 همچنان بصورت غیرحضوری برگزارخواهد شد.
براساس این گزارش در این دوره ها 400نماینده حضور داشتند و در پایان دوره های آموزشی، برای اولین بار 210 فقره گواهینامه آموزشی در حوزه نمایندگان صادرشد.
گفتنی است پیش از شیوع ویروس کرونا، دوره های آموزشی در زمینه رشته های بیمه ای گوناگون در ستاد و شعب سراسر کشور با هدف ارتقای سطح دانش و بروزرسانی اطلاعات بیمه ای کارشناسان و نمایندگان بیمه "ما" به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار شده است.
روابط عمومی شرکت بیمه ما

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دوره های آموزشی شرکت بیمه دوره ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۲۱۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان در شیراز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس،مرتضی امینی‌فر با اشاره به برنامه کاهش زمان فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان در شهرداری این کلان‌شهر گفت: برای تکریم، تسهیل و سرعت بخشیدن به امور مراجعین، از ابتدای امسال  صدور گواهی پایان کار ساختمان در شهر شیراز با شتاب بیشتری انجام خواهد شد.
مدیرکل کنترل و نظارت ساختمان شهرداری شیراز تصریح کرد: قبل از این پس از اتمام عملیات اجرایی پروژه و ارسال گزارش‌های مرحله‌ای ناظرین، ثبت پرونده و انتظار متقاضی برای تعیین زمان بازدید و پس از آن اصلاح و رفع مغایرت‌ها عملاً موجبات اتلاف زمان مراجعین را به همراه داشت که با تدابیر پیش‌بینی شده، اولویت‌بخشی و تسهیل‌گری به درخواست‌های صدور گواهی پایان کار رجوع شده به این حوزه تسریع شد.
وی بیان کرد: از ابتدای امسال همزمان با اجرای ساختمان، کنترل و ارزیابی مرحله‌ای، ناظر عالیه معماری معاونت شهرسازی در محل پروژه حاضر است و مغایرت‌های نقشه به موازات عملیات اجرایی کنترل و ارزیابی شده و رفع نقص و اصلاح می‌شود.

دیگر خبرها

  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم پس از 21 نشست تخصصی
  • پایان نشست‌های آموزشی منتخبان مجلس دوازدهم
  • پایان دوره آموزشی نمایندگان منتخب مجلس دوازدهم
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس
  • آمریکا مانع صدور گواهی تجهیزات مخابراتی توسط هواوی می‌شود
  • تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم
  • کاهش فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان در شیراز
  • دوره آموزشی تقنینی و نظارتی نمایندگان منتخب برگزار می‌شود
  • برگزاری دوره‌های آموزشی توانمندسازی شاغلان و فعالان صنعت گردشگری در یزد
  • دوره آموزشی «ماه»در استان ایلام برگزار می شود