Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@16:38:20 GMT

هاشمی: از طرف غرب حسن نیتی ندیده‌ایم که وارد FATF شویم

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۲۲۳۴

هاشمی: از طرف غرب حسن نیتی ندیده‌ایم که وارد FATF شویم

خبرگزاری فارس: سیدمهدی هاشمی نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی گفت:‌ معلوم نیست چرا بعضی‌ها به جای اینکه به جای کسب منافع برای کشور اقدام کنند و امتیازی از طرف مقابل برای کشور بگیرند به دنبال امتیاز دادن هستند.

وی افزود: غربی‌ها اعم از آمریکا و اروپا در خوشبینانه‌ترین حالت نتوانستند در ماجرای برجام حسن نیت خود را به ما نشان دهند و حتی اروپا که در برجام باقی ماند نتوانست مستقل از آمریکا کانال مالی را برای تسهیل امور مالی ایران ایجاد کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده دوره نهم مجلس اظهار داشت: وقتی ما در ماجرای برجام حسن نیتی از غرب ندیده‌ایم چه دلیلی برای اعتماد مجدد در قالب FATF به آنها وجود دارد. وقتی سیاست کلی نظام بر این است تا زمانی که تحریم‌ها برداشته نشود مذاکره‌ای صورت نگیرد پیوستن به FATF به مراتب موضوعی حساس‌تر از انجام مذاکره است و باید دقت بیشتری در مورد آن صورت گیرد.

هاشمی خاطرنشان کرد:FATF باید از دستور کار خارج شود و نباید در ماه‌های پایانی دولت تصمیمی با دستپاچگی در مورد آن اتخاذ شود که مغایر با سیاست‌های کلی نظام باشد.

وی افزود: هر وقت غرب تحریم‌ها را بردارد می‌توان FATF را دوباره برای بررسی در دستور کار قرار داد و تصمیمی متناسب با شرایط کشور و منافع ملت در مورد آن اتخاذ کرد.

نماینده دوره نهم مجلس اظهار داشت: همانطور که گفتم ما در سال‌های اخیر حسن نیتی از طرف غربی ندیده‌ایم و دلیلی ندارد که بار دیگر در ماجرای FATF وارد همکاری با آنها شویم.

هاشمی خاطرنشان کرد: هرگونه مذاکره یا اقدام مشترک با غربی‌ها باید پس از برداشته شدن تحریم‌ها انجام شود و الا بی‌فایده است.

 

منبع: فردا

کلیدواژه: هاشمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۲۲۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی امشب با درخشش ارلینگ هالند و پوکر این مهاجم نروژی توانست به پیروزی ۵-۱ برسد. حالا سیتیزن‌ها تا پایان این فصل لیگ برتر سه بازی دارند و در صورت پیروزی در این سه دیدار قهرمان لیگ برتر خواهند شد. پپ گواردیولا در نشست خبری پس از بازی امروز در مورد وضعیت تیمش در کورس قهرمانی صحبت کرد.

پوکر هالند؟
او به فرم خوبش بازگشته است. پنالتی‌ها به او کمک کردند اما گل‌های دوم و چهارم او عالی بودند. شما نمی‌توانید خوب بودن او را انکار کنید، امیدوارم در سه بازی آخر لیگ و فینال جام حذفی هم این روند را ادامه دهد.

شرایط‌تان برای قهرمانی؟
یک هفته، سه بازی، نه امتیاز و ما قهرمان می‌شویم. شش امتیاز، هفت امتیاز، آرسنال قهرمان می‌شود. چاره‌ای جز بردن هر سه بازی و گرفتن ۹ امتیاز نداریم.

به احتمال مساوی شدن امتیاز به آرسنال و افزایش تفاضل گل فکر کرده‌اید؟
ممکن نیست. رسیدن به آرسنال غیرممکن است و به اینکه امتیازات مساوی شود و ما قهرمان شویم فکر نمی‌کنیم. ما نمی‌توانیم به آنها برسیم. نحوه بازی آنها ثابت و بدون افت بوده است، بعید است آنها لغزشی داشته باشند. سه بازی داریم، امیدواریم اولی و دومی را ببریم و با بردن سومی که ۱۵ روز دیگر است جام لیگ برتر را دستان‌مان بگیریم.

نظرتان درباره بازی بعدی؟
فولام تیم خوبی است و از امشب به آنها فکر می‌کنیم. بازی خارج از خانه مقابل تیم فوق‌العاده‌ای مثل فولام قطعا دشوار خواهد بود. آنها می‌توانند برای ما مشکل‌ساز باشند و برای اینکه مانع این شویم، باید خوب آماده شویم.

دیگر خبرها

  • ماجرای خواب هولناک هاشمی، ۶ ماه قبل از فوتش
  • بازخوانی پرونده توسعه برق هسته‌ای در ایران؛ از برجام تا مشارکت مردم
  • سامانه بارشی جدید از فردا وارد کشور می شود
  • پپ: امیدوارم ۱۵ روز دیگر جام را در دست بگیریم
  • سرمربی مسینیو: استعدادی مانند این پسر ندیده‌ام
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • منیژه، زنی که آفتاب تن برهنه اش را ندیده است / از محو شبانه نقاشی شاهنامه تا توسل به فردوسی برای حجاب!
  • این تصاویر رییس جمهورها را به گونه‌ای که تا به حال ندیده‌اید نشان می‌دهد!
  • موج بارشی جدید از فردا یکشنبه وارد کشور می شود | بارندگی شدید در این استانها | تمرکز اصلی بارش‌ها در مناطق غربی و شمالی
  • منیژه ، زنی که آفتاب تن برهنه اش را ندیده است / از محو شبانه نقاشی شاهنامه تا توسل به فردوسی برای حجاب!