Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@19:24:51 GMT

قم در برخی خدمات الکترونیک استان پایلوت کشوری است

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۲۶۷۱

قم در برخی خدمات الکترونیک استان پایلوت کشوری است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، جواد غلام پور که به صورت ویدئوکنفرانسی در نشست امروز ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان سخن می گفت با اشاره به ضرورت الکترونیکی شدن حداقل سه خدمت دستگاه های اجرایی استان تا پایان سال جاری و بر اساس مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا بیان داشت: آخرین بررسی این اداره کل نشان می دهد 14 خدمت فعلی فعال در این موضوع در استان دایر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: البته 45 پروژه دیگر نیز پیش بینی شده است که قرار است تا شهریور ماه سال 1400 به نتیجه برسد تا پس از آن، شاهد افزایش خدمات الکترونیک دستگاه های اجرایی به مردم استان باشیم.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم در ادامه به ضرورت تمرکز اصلی بر تحقق دولت الکترونیک از سوی دستگاه های ملی توجه داد و خاطر نشان کرد: نقش دستگاه های استانی در این زمینه بیشتر مطالبه گری است و بدیهی است که این مطالبه گری تا تحقق کامل موضوع ادامه می یابد.

غلام پور با تصریح بر این که خوشبختانه بستر خدمات الکترونیک در قم فراهم است اذعان کرد: زیرساخت های لازم برای این موضوع در استان قم پس از دو استان تهران و البرز، در رتبه سوم کشوری قرار دارد، ضمن آن که استان قم در تحقق برخی خدمات الکترونیک به عنوان استان پایلوت در کشور شناخته شده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان قم همچنین قم را در موضوعاتی مانند تجمیع قرائت و جمع بندی قبوض خدماتی و احراز هویت الکترونیک از استان های پیشگام در کشور توصیف کرد و گفت: امیدواریم با همت همه مسؤولان استان بتوانیم سیاست افزایش خدمات الکترونیک دستگاه های اجرایی را به هم استانی های عزیز تسریع بخشیم.

انتهای پیام/78027

 

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم ارتباطات و فناوری اطلاعات خدمات الکترونیک خدمات الکترونیک استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۲۶۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گمرک ایران، طاهر یوسفی مدیر کل توسعه و تجهیز گمرک، گفت: به‌زودی از سوی شرکت دانش‌بنیان «صاپا» ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی تحویل گمرک خواهد شد تا در گمرکات اجرایی کشور مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مدیر کل توسعه و تجهیز گمرک در ادامه تاکید کرد: در یک‌سال اخیر ۱۱ دستگاه آشکارساز چمدانی از سوی این شرکت به گمرک تحویل و در گمرکات نصب شده است.

وی افزود: با اضافه شدن ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی به گمرکات کشور، تعداد دستگاه‌های آشکارساز چمدانی و پالتی در گمرکات اجرایی کشور به تعداد ۱۵۳ دستگاه خواهد رسید.

کد خبر 6096351

دیگر خبرها

  • نشست رسالت صندوق بازنشستگی کشوری در تحقق شعار سال برگزار شد
  • افتتاح چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی در شهر قروه
  • دادستان کرمان خواستار ارتقا خدمات دفاتر قضایی شد
  • شیوه‌نامه خدمات غیرحضوری دفاتر اسناد رسمی تصویب شد
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد 
  • چهارمین دفتر خدمات الکترونیک قضایی شهر قروه افتتاح شد
  • آموزش گام به گام انتخابات الکترونیک به مردم و عوامل اجرایی
  • برگزاری اولین رویداد میزهای تخصصی سند ملی زیارت در مشهد
  • عملکرد فصل معیشت و رفاه در قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران
  • نصب ۴۰ دستگاه آشکارساز چمدانی در گمرکات اجرایی کشور