Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس پس از انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال تقاضایی مبنی بر پیوستن پیروز قربانی به کادرفنی استقلال، به باشگاه سایپا ارائه شد که بر اساس نظر مدیرعامل این باشگاه جدایی پیروز قربانی منوط به موافقت سرمربی تیم سایپا شد.

بر همین اساس ابراهیم صادقی سرمربی تیم سایپا طی مذاکره با مهرداد سراجی مدیرعامل این باشگاه ضمن قدردانی و تشکر از پیروز قربانی به جهت همراهی با تیم سایپا در نیم فصل مسابقات لیگ برتر ، موافقت خود را با جدایی وی از تیم سایپا اعلام و برای وی در ادامه راه مربیگری آرزوی موفقیت نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی در ادامه گفت: قربانی تعلق خاطر خاصی به باشگاه استقلال دارد و ماهم دوست داریم که او در تیمی فعالیت کند که سالها انتظار آن را داشته است.

گفتنی است پس از موافقت ابراهیم صادقی، کمیته نقل و انتقالات باشگاه سایپا در خصوص چگونگی جدایی پیروز قربانی از باشگاه سایپا تصمیم گیری خواهد کرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیته نقل و انتقالات باشگاه سایپا پیروز قربانی حضور پیروز قربانی در استقلال باشگاه سایپا ابراهیم صادقی استقلال فرهاد مجیدی پیروز قربانی تیم سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۲۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موافقت باشگاه استقلال با درخواست ویژه نکونام برای طرفداران

 به پیشنهاد جواد نکونام سرمربی استقلال و موافقت باشگاه، تمرین فردا با حضور تماشاگران برگزار می‌شود.

آبی پوشان از ساعت ۱۲:۳۰ دقیقه در کمپ زنده یاد ناصر حجازی تمرین خود را آغاز می‌کنند و هواداران با حضور در کمپ می‌توانند از تیم محبوب خود حمایت کنند.

استقلال روز دوشنبه هفته آینده در هفته بیست و ششم در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب آهن می‌رود.

منبع: مهر

tags # جواد نکونام ، استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • تایید شد: کاپیتان رئال رفتنی است
  • موافقت باشگاه استقلال با درخواست ویژه نکونام برای طرفداران
  • لیگ یک/ پنالتی جنجالی و ناراحتی پیروز قربانی!
  • نیمکت‌های داغ فوتبال اروپا؛ کدام تیم‌ها سرمربی‌شان را عوض می‌کنند؟ / آن تایم
  • دشان جدایی ژیرو از میلان را تأیید کرد
  • اولین دستیار کلوپ ساز جدایی از لیورپول کوک کرد
  • اوزونیدیس: نمی‌دانم باید چه کار کنیم که پیروز شویم!
  • پشت پرده برکناری علی خطیر؛ پرداخت پول بدون اجازه!
  • کیران مک کنا، گزینه جانشینی دزربی در صورت جدایی این مربی ایتالیایی از برایتون
  • شگفتی در فوتبال عربستان؛ تصمیم جنجالی الهلال