Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام علی دشتکی گفت: طرح تبرکات مهدوی در آستانه سال جدید و اعیاد شعبانیه در بقاع متبرکه استان البرز برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی دشتکی در گفتگو با خبرنگار تیتریک گفت: با توجه به اینکه در آستانه سال جدید قرار گرفته ایم و آغاز و پایان ۱۴۰۰ قرین به نیمه شعبان است، از محل موقوفات بقاع متبرکه طرح ویژه تبرکات مهدوی با عنوان سه شنبه های مهدوی در بقاع متبرکه استان البرز برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه فرهنگ انتظار باید مورد توجه قرار گیرد و منتظر در مسیر مولای خود گام بردارد، افزود: خدمت به نیازمندان یکی از دغدغه های اهل بیت (ع) بوده و یکی از آثار ظهور هم توجه ویژه به اقشار محروم جامعه است، در نتیجه انتظار می رود در روزهای پایانی سال و به واسطه بیمارس کرونا، عاشقان امام زمان (عج) علم خدمت به محرومین را به دست بگیرند.

حجت الاسلام دشتکی به برگزاری ویژه برنامه تبرکات مهدوی در مراکز افق امام زادگان شاخص البرز اشاره کرد و اظهار داشت:  ترویج فرهنگ انتظار و مهدویت، تقویت بعد اجتماعی بقاع متبرکه، ایجاد بستر مناسب جهت بسیج عمومی و مردمی در خدمت به محرومان وکمک به اقشار آسیب پذیر در موضوع ویروس کرونا از مهم ترین اهداف این طرح است.   وی با اشاره به تهیه لباس و مایحتاج شب عید نیازمندان البرز در طرح تبرکات مهدوی، تصریح کرد: این طرح از ولادت علی (ع) آغاز شده و تا ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ ادامه دارد. همچنین جلب مشارکت متولیان موقوفات غیر متصرف، خیرین، بازاریان، اصناف و افراد دارای توان مالی و شهروندان را در دستور کار داریم.   حجت الاسلام دشتکی به تهیه ۳ هزار و ۳۱۳ بسته کمک معیشتی، بن کفش و لباس برای ایتام و کودکان، پک های آجیل و میوه شب عید اشاره کرد و گفت: ذبح قربانی و توزیع بین نیازمندان، طبخ و توزیع غذای گرم در شب ولادت باسعادت حضرت مهدی(عج) هم از دیگر اقداماتی است که در قالب طرح تبرکات مهدوی انجام می شود.   مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان البرز در خاتمه تقویت و توسعه حس نوع دوستی، مواسات و صدقه دادن را ۳ هدف اصلی طرح تبرکات مهدوی (عج) دانست و خاطرنشان داشت: برای استمرار کمک های مادی و معنوی از طریق اطلاعات بانک مراکز افق بقاع متبرکه افراد را شناسایی می کنیم  تا منابع ست نیازمدان واقعی برسد.           انتهای پیام/


 

منبع: دانا

کلیدواژه: طرح تبرکات مهدوی بقاع متبرکه حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۲۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد

مخلصی مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل شرکت آبفای استان یزد در بازدید از تصفیه خانه فاضلاب شهر یزد که با حضور مدیر روابط عمومی این شرکت صورت گرفت، از آماده باش کامل پرسنل و تجهیزات اکیپ‌های مدیریت بحران در این شرکت خبر داد و گفت: با توجه به شدت بارش‌ها در برخی شهرستان‌های استان تمامی تجهیزات حوزه آب و فاضلاب، ماشین آلات سنگین و تجهیزات مقابله با بحران در حال امدادرسانی به مردم و هم استانی‌ها هستند.

او تعداد اکیپ‌های عملیاتی و پشتیبانی مدیریت بحران آبفا را ۱۱۹ تیم عنوان کرد و افزود: بیش از ۲۶۰ نفر اعم از پرسنل این شرکت و پیمانکاران با ۱۰۰ دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در حال آماده باش کامل برای مقابله با هر گونه حوادث احتمالی هستند.

مدیر دفتر بحران و پدافند غیر عامل شرکت آبفای استان یزد از بیش از هزار و ۵۰۰ تماس مردمی و انجام بیش از ۴۰۰ عملیات امدادی در حوزه آب و فاضلاب طی روز‌های چهارم و پنجم اردیبهشت خبر داد و گفت: علاوه بر این تعداد عملیات، در صورت نیاز با فرمانداریها، شهرداری ها، ادارات راهداری و آموزش و پرورش همکاری لازم انجام شد.

مخلصی ادامه داد: علیرغم بروز شرایط اضطراری در استان طی چهار روز بارندگی، تامین و توزیع آب شرب در شهر‌ها و روستا‌های استان پایدار بوده و فقط پنج مورد قطعی آب با میانگین یک ساعت گزارش شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • جاده چالوس بسته است
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • ۵۵۵ میلیارد ریال در صنعت برق میامی سرمایه‌گذاری شد
  • سرمایه‌گذاری ۲ هزار میلیارد تومانی در حوزه تامین برق تهران
  • شرکت‌های تامین سرمایه بهبود شبکه برق تعریف شود
  • بسته تأمین مالی غیر نقدی زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • بسته زنجیره تأمین بانک صادرات ایران در خدمت تولید است
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد