Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@20:43:44 GMT

کی از مشتریان جدی ارلینگ هالند کنار کشید

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۱۲۰۲۸۶۲

کی از مشتریان جدی ارلینگ هالند کنار کشید

بیلد مدعی شد باشگاه بایرن مونیخ علاقه ای به جذب ارلینگ هالند ندارد و در واقع به رابرت لواندوفسکی اعتماد کامل دارد.

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد خیره کننده ارلینگ هالند طی ماه های گذشته باعث شده که بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی به جذب این ستاره نروژی علاقه نشان دهند. گفته می شود که چلسی و رئال‌مادرید از جمله مهم ترین مشتریان هالند محسوب می شوند اما بعید به نظر می‌رسد که دورتموند در این تابستان به این راحتی‌ها اجازه جدایی او را صادر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

 

 

با این وجود برخی شایعات حاکی از آن است که این امکان وجود دارد باشگاه آلمانی با دریافت 100 میلیون یورو راضی به فروش ارلینگ هالند شود؛ مبلغی که پرداخت آن در شرایط اقتصادی کنونی می‌تواند امر دشواری برای باشگاه ها محسوب شود.

 

از طرفی گفته می شد که بایرن مونیخ یکی از مشتریان پر و پاقرص ستاره نروژی محسوب می‌شود اما حالا بیلد این مسئله را تکذیب کرده است. این منبع آلمانی مدعی شده که باواریایی‌ها به رابرت لواندوفسکی که با این باشگاه تا 2023 قرارداد دارد اعتماد کامل دارند و از طرف دیگر برنامه که از سوی بایرن برای به خدمت گرفتن ارلینگ هالند وجود ندارد.

 

 

 

 

بایرن مونیخ همچنین باور دارد که حضور دو مهاجم سطح اول در تیم نمی تواند اتفاق خوبی برای آنها باشد چراکه هم لواندوفسکی و هم هالند به طور قطع نیمکت نشینی را تحمل نخواهند کرد بنابراین به نظر می‌رسد که باید کنار کشیدن بایرن از جذب ستاره نروژی را قطعی تلقی کرد.

بروسیا دورتموند بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی ارلینگ هالند

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بروسیا دورتموند بایرن مونیخ روبرت لواندوفسکی ارلینگ هالند ارلینگ هالند بایرن مونیخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۲۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر خوب برای بایرن مونیخ: ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بازگشت + عکس

دلیخت آماده است تا جانشین کیمِ پراشتباه در ترکیب بایرن مونیخ شود

طرفداری | باشگاه بایرن مونیخ با انتشار تصاویری، بازگشت ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی این تیم را اعلام کرد. مدافع هلندی مدت‌ها به دلیل مصدومیت از تمرینات دور بود و بازی‌های مهمی را از دست داد؛ لذا بازگشت او به آمادگی کامل در آستانه جدال حساس با رئال مادرید، می تواند خبر خوبی برای طرفداران بایرن مونیخ باشد.

گفتنی است دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید روز چهارشنبه همین هفته در چارچوب دیداری از دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. جدال رفت دو تیم در مونیخ با تساوی ۲-۲ خاتمه یافت.

بازگشت ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بایرن مونیخ ماتیاس دلیخت در تمرینات گروهی بایرن مونیخ ماتیاس دلیخت در تمرینات گروهی بایرن مونیخ

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • کان: بایرن مونیخ پس از جذب کین، حالا باید به فکر هالند و ام باپه باشد
  • تیزر باشگاه بایرن مونیخ برای معرفی پیراهن اول فصل 2024/25 / فیلم
  • (عکس) پیراهن زیبای بایرن مونیخ برای فصل آینده
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • رسمی؛ پیراهن اول بایرن مونیخ برای فصل ۲۰۲۴/۲۵ + عکس
  • نویر: باید در مادرید رئال را بکشیم!
  • روی کین دست از سر هالند بر نمی‌دارد؛ بچه لوسِ بی‌ادب!
  • خبر خوب برای بایرن مونیخ: ماتیاس دلیخت به تمرینات گروهی بازگشت + عکس
  • اریک تن هاخ گزینه مورد علاقه بایرن مونیخ و آژاکس
  • کورس آقای گلی لیگ برتر؛ کول پالمر از پرواز ارلینگ هالند جا ماند