Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/اردبیل رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل از آغاز نوبت دوم واکسیناسیون 130 نفر از کادر درمانی در اردبیل علیه بیماری کرونا خبر داد.

شهرام حبیب‌زاده  در جلسه ستاد مقابله با کرونا در اردبیل اظهار کرد: 21 بهمن ماه امسال مرحله اول تزریق واکسن کرونا برای کادر درمانی به ویژه پرستاران و پزشکان فعال در بخش آی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سی.یوی کرونا انجام شد که مرحله دوم این واکسیناسیون امروز به انجام رسید.

وی تصریح کرد: مرحله اول واکسیناسیون بدون عارضه خاص برای افراد تزریق شده نتایج مثبتی را به همراه داشت که ما امروز نوبت دوم این واکسیناسیون را انجام دادیم که امیدواریم نتایج مطلوبی را برای واکسیناسیون عمومی دریافت کنیم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: بعد از اتمام واکسیناسیون 130 نفر از کادر درمانی اولویت‌دار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی مرتبط با کرونا، امیدواریم در مرحله بعد در کنار ادامه واکسیناسیون کادر درمانی برای سالمندان و افراد با بیماری زمینه‌ای و همچنین جامعه ایثارگران و جانبازان را به انجام برسانیم.

حبیب‌زاده به روند ثابت شیوع بیماری کرونا در استان اشاره کرد و افزود: در شبانه‌روز گذشته تعداد بستری‌های جدید کرونا 22 نفر و ترخیصی‌ها به 18 نفر رسید به طوریکه هم اکنون 166 بیمار بستری کرونا در استان داریم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: باید همین روند را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی شهروندان و عموم مردم شاهد باشیم تا شرایط شکننده فعلی به وضعیت قرمز و یا نارنجی تبدیل نشود.

حبیب‌زاده اضافه کرد: با توجه به افزایش حضور مردم در بازار و خرید ایام عید، امیدواریم هموطنان پروتکل‌های بهداشتی را به دقت رعایت کرده و از امروز مقرر است تا در مراکز خرید و پاساژها تقویت نظارت‌ها و تذکرهای بهداشتی را برای مراجعین به بازار شاهد باشیم.

وی بیان کرد:‌ در بسیاری از شهرهای استان هر چند وضعیت با ثبات و کم خطری را شاهد هستیم ولی نگرانی ما بیماری جهش یافته کروناست که در تلاش هستیم خطرات و آسیب‌های آن را به حداقل برسانیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کروناویروس واکسیناسیون سراسری کرونا استانی اجتماعی کادر درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۲۸۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت بیش از ۲۱ هزار نفر در استان در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اردبیل این آزمون طی دو روز پنجشنبه و جمعه ۶ و ۷ اردیبهشت در دو نوبت صبح و بعدازظهر برگزار می‌شود.

در  آزمون سراسری ۱۴۰۳ استان اردبیل ۲۱ هزار و ۸۱۲ داوطلب شرکت کرده اند که ۶۰ درصد آنان بانوان و ۴۰ درصد آقایان هستند.

سهم سوابق تحصیلی در آزمون امسال ۵۰ درصد تعیین شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رقابت بیش از ۲۱ هزار نفر در استان در نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • ۱۵۰۰ تخت بیمارستانی به سرانه درمانی البرز افزوده می شود
  • آغاز برنامه واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در استان همدان
  • آغاز واکسیناسیون بیش از ۹ هزار عمره گزار خراسان رضوی
  • انجام طرح نوبت اول واکسیناسیون فلج اطفال برای ۶۱۱ کودک زیر ۵ سال
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • آغاز طرح واکسیناسیون تکمیلی فلج اطفال در کرمانشاه