Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم دوومیدانی بانوان سداد توانست خود را به عنوان سوم لیگ دوومیدانی بانوان ایران برساند. این عنوان در حالی به دست آمد که این تیم با تیم مدیریتی جدید در رقابت ها حضور یافت

به گزارش طرفداری، بازی های جام باشگاه های ایرانی در رشته دوومیدانی بانوان برگزار شد و تیم سداد توانست در اولین فصل حضور با تیم مدیریتی و نفرات جدید در آن حضور یافت و در نهایت توانست به عنوان تیم سوم این دوره از رقابت ها روی سکو برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به همین دلیل با محمدعلی محمودزاده، مدیرعامل این تیم به صحبت پرداختیم.

آقای محمودزاده چه شد که تصمیم به حمایت از تیمی از دوومیدانی بانوان گرفتید؟

متاسفانه در ورزش ایران می بینیم که پوشش مناسبی از ورزش بانوان نمی شود.ما در آستانه برگزاری بازی های لیگ با سرمربی و سرپرست این تیم آشنایی پیدا کردیم و در جریان قرار گرفتیم که تیم دوومیدانی سداد برای حضور در جام باشگاه های ایران تشکیل شده است و برای حضور در این بازی ها باید مورد حمایت قرار بگیرد چرا که آنها اسپانسر نداشتند و همین موضوع سبب می شد تا فرصت حضور در بازی های لیگ را از دست بدهند. ما هم کارمان را در این رابطه آغاز کردیم و درباره حمایت از تیم سداد که متشکل از تیمی حرفه ای از بانوان دونده است خودمان را متعهد دانستیم، برای ما بحث مسئولیت اجتماعی این شرکت، نکته مهمی بود که نمی توانستیم نسبت به آن بی اهمیت باشیم و به همین دلیل تیم را زیر پوشش آوردیم و هزینه های تیم را تقبل کردیم.

درباره این تیم امیدوار بودید؟

بله قطعا، این تیم از جمله تیم هاییست که در دوره های گذشته توانسته به نتایج خوبی دست پیدا کند، آنها در سال های قبل موفق به کسب عنوان مهمی در دوومیدانی بانوان شدند و خداراشکر که در بازی های امسال نیز توانستند به نتیجه خوبی برسد. ما تیمی روانه بازی های لیگ کردیم که متشکل از بانوان آینده دار در رشته دوومیدانی است و با میانگین سنی بیست سال توانسته همه را برای فصل های آینده نیز امیدوار کند.

نتیجه به دست آمده در رقابت های کشوری مورد رضایت شما بود؟

بله، در اولین حضور با شرایط جدیدی که در باشگاه حاکم بود بازیکنان ما توانستند به عنوان سومی بازی های کشوری دست پیدا کنند که فکر می کنم اتفاق بسیار خوبی برای این تیم است. همان طور که گفتم تیم ما بسیار جوان است و همه دیدند که توانستند فراتر از حد انتظار ظاهر شوند. بازیکنان باآتیه تیم قطعا بیش از این کار خواهند آمد و به عنوان سرمایه های این تیم قطعا افتخارآفرینی های بیشتری خواهند داشت.

درباره ادامه همکاری با تیم دوومیدانی بانوان سداد می گویید؟

ما جدا از نتایجی که در این دوره گرفتیم به دنبال این بودیم تا حمایت از ورزش بانوان را بیشتر کنیم و حالا که توانستیم به این نتیجه برسیم قطعا برنامه های بیشتری در آینده خواهیم داشت. البته باید این را هم بگویم که کسب این نتیجه اتفاق مهمی در ادامه فعالیت های ما در حمایت از ورزش بانوان خواهد بود.

در پایان ...

در پایان باید بگویم از همه بازیکنان و عوامل تیم ممنونم که توانستند به خوبی در این رقابت ها ظاهر شوند. از سرپرست تیم و خانم سپیده توکلی، سرمربی تیم تشکر می کنم که موفق شدند تیم خوبی روانه این بازی ها کنند.

مسابقات داخل سالن قهرمانی باشگاه‌های کشور از 10 تا 11 اسفندماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب آغاز شده بود که در پایان این رقابتها تیم دوومیدانی بانوان سداد که برای نخستین بار در این دور از رقابتها حضور یافته بود، موفق شد پس از  پلیمر خلیج فارس و سپاهان اصفهان عنوان سوم این مسابقات را از آن خود کند.

اخبار داغ 

طغیان 8 علیه 7 و 6 | مجتبی جباری: این آقا با لابی و زد و بند نگذاشت مربی استقلال شوم مخالفان فرهاد مجیدی، پای گزینه های جدید را به استقلال باز کردند! دختر جوان مچ علی دایی را در یک کافه لاکچری گرفت + فیلم ۲ بازیگری که در حق علی انصاریان نامردی کردند / سام درخشانی گفت علاقه صندوق سرمایه سلطنتی عربستان به حضور در اینتر رکوردی تازه برای ستاره پرتغالی، کریستیانو رونالدو به رکورد پله رسید

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دوومیدانی بانوان ورزش بانوان تیم دوومیدانی رقابت ها بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۲۰۲۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسالت اصلی و وظایف ذاتی قوه قضاییه در اولویت است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، حجت الاسلام حسین طهماسبی در دیدار با استاندار یزد و جمعی از معاونین و مدیران کل استانداری، افزود: ضمن تلاش برای تعامل و هم افزایی حداکثری از هرگونه اقدام که موجب تداخل قوا شود پرهیز می‌شود و در این راستا جلب رضایت مردم و افزایش سرمایه اجتماعی نظام مد نظر است   وی تصریح کرد: قوانین و مقررات، وظایف و ضریب مسئولیت هر دستگاه را در امور مهم اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و... مشخص کرده است و نباید با اندیشه خدمت، با تغافل از وظیفه ذاتی دستگاه خود، عهده دار مسئولیت و رسالت سایر دستگاه‌ها شد.

دیگر خبرها

  • بیانیه تند پرسپولیس در مورد اتفاقات بازی با سپاهان
  • پاداش برای تیم هاکی بانوان در صورت کسب سکو قهرمانی آسیا
  • اسبقیان: حضور قدیمی در فدراسیون هاکی باعث افتخار است
  • اسبقیان: بانوان هاکی در صورت کسب مدال، پاداش می‌گیرند
  • قول پاداش ویژه برای ملی‌پوشان هاکی زن
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • ۲۱ درصد بیمه‌شدگان تامین اجتماعی، بانوان هستند/ حضور فعال زنان در بازار کار
  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • رسالت اصلی و وظایف ذاتی قوه قضاییه در اولویت است
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک